abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76524094
laat maar??
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_76524466
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:10 schreef ReMcOrE het volgende:
laat maar??
Ik dacht een line-up te lezen, dus ikke kopieren plakken want stond een q-dance linkje bij. Ikke klikken op de link, bleek hij niet te bestaan en het gewoon een grapje te zijn . Ik had al erbij gezet dat het van HS dag top 5 kwam uit Partyflock, waar dingetjes sowieso niet te serieus genomen moeten worden, maar toch had ik eerst ff moeten checken.
Mixes onder de naam Khadber
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:56:53 #178
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_76528317
Ik denk niet dat Chucky op Headhunterz XQ staat, ondanks die vette track .
There is no rehab for stupidity.
pi_76529046
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
net via Hyves dit bericht gekregen
[..]
Hierbij de line up van volgende Dangerouzmind editie op vrijdag 19 februari 2010 :

Vecino
Phazelab
Beat Providers
Ran-D
Noisecontrollers
The Prophet

Jammer dat ze PP niet een keer een kans geven daar.
Wat zou dat heerlijk zijn over dat geluidssysteem in Lucky

Ik weet nog niet of ik aanwezig ben misschien wel maar dan zit ik wel 15 uur lang aangeschoten/ dronken in de auto onderweg na Oostenrijk aangezien ik rond 4 uur vertrek.
pi_76530477
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:19 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Jammer dat ze PP niet een keer een kans geven daar.
Wat zou dat heerlijk zijn over dat geluidssysteem in Lucky
dat zou inderdaad flink klappen zijn maar dat zal het met Ran-D ook zeker wel worden
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:16:38 #181
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_76530995
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:56 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik denk niet dat Chucky op Headhunterz XQ staat, ondanks die vette track .
Ik denk dat de kans dat Tatanka er staat ook niet verschrikkelijk groot is. Hoorde een paar maanden geleden over een aanvaring op decibel tussen hhz en tat omdat laatstgenoemde in zijn set Who's calling draaide (als een van zijn laatste tracks ofzo). Dat vond hhz die daarna moest draaien op zn zachtst gezegd niet zo tof omdat ie destijds altijd opende met summer of hardstyle en het als een 'diss' van de Italiaan ervaarde. Heb het uit een (relatief) betrouwbare bron maar ik weet niet hoe inmiddels de verhouding is tussen die twee.
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:36:30 #182
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_76531649
Als je als Dj je aan dat soort dingen stoort kun je beter stoppen, want dan ben je gewoon een droeftoeter...

Dus ik hoop ook dat dat niet waar is.. alleen jammergenoeg zie ik het ook nog wel eens waar zijn, bepaalde Dj's hebben hun reputatie gewoon niet mee...
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_76531913
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:16 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Ik denk dat de kans dat Tatanka er staat ook niet verschrikkelijk groot is. Hoorde een paar maanden geleden over een aanvaring op decibel tussen hhz en tat omdat laatstgenoemde in zijn set Who's calling draaide (als een van zijn laatste tracks ofzo). Dat vond hhz die daarna moest draaien op zn zachtst gezegd niet zo tof omdat ie destijds altijd opende met summer of hardstyle en het als een 'diss' van de Italiaan ervaarde. Heb het uit een (relatief) betrouwbare bron maar ik weet niet hoe inmiddels de verhouding is tussen die twee.
Wat heeft Who's Calling met een diss te maken? Headhunterz heeft zelf de track ook gewoon gedraaid op Defqon 2008, en iedereen vond het fantastisch! En Summer Of Hardstyle is geen keiharde rip van Zenith Vs. Avex - Scream zeker?

Beetje kinderachtig als je het mij vraagt.
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:45:05 #184
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_76531927
quote:

[..]

Zoiets heb ik ook al gehoord met HHZ en Pavo toen hij nog niet zo bekend was als nu. Was ook een soort zelfde situatie... Uit een betrouwbare bron van Paultje
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:51:19 #185
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_76532177
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:44 schreef ElDani het volgende:

[..]

Wat heeft Who's Calling met een diss te maken?
Ging het niet om het feit dat Tat scream draaide ipv who's calling? dat staat mij bij, maar dan blijft het kinderachtig..

en hij heeft ook al eens ,naar het shijnt, een trap onder zijn reet gehad over zijn houding/gedrag van Beholder... lijkt me dat je dan toch wel wil luisteren...
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:01:00 #186
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_76532548
quote:

[..]

Tatanka is gewoon een baas dat hij who's calling draait, dat HHZ daarom moet huilen kan me echt mijn reet roesten. Als dit overigens waar is vind ik willem toch wel een huilie van de bovenste plank .
pi_76532831
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:51 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Ging het niet om het feit dat Tat scream draaide ipv who's calling? dat staat mij bij, maar dan blijft het kinderachtig..

en hij heeft ook al eens ,naar het shijnt, een trap onder zijn reet gehad over zijn houding/gedrag van Beholder... lijkt me dat je dan toch wel wil luisteren...
Zal wel leuk zijn als Tatanka inderdaad Scream had gedraaid en Willem met Summer of Hardstyle wou openen. Kan me dan trouwens ook wel een beetje voorstellen dat je dan kwaad kan worden. Maak dan gewoon onderling afspraken.
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:13:47 #188
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_76532984
Mot ie maar geen ploat maken wat er zoveel op lijkt
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_76533043
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:13 schreef LeonH het volgende:
Mot ie maar geen ploat maken wat er zoveel op lijkt

En ik bedoel Tatanka is toch gewoon vrij om te draaien wat ie wil? Tenzij er inderdaad even netjes gepraat word, maar ik ga er vanuit dat als dat gebeurd was dat ie hem ook niet gedraaid had.
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:50:30 #190
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_76534641
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:51 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

excuses. Ik bedoelde idd scream ipv Who's calling..
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:15 schreef ElDani het volgende:

En ik bedoel Tatanka is toch gewoon vrij om te draaien wat ie wil? Tenzij er inderdaad even netjes gepraat word, maar ik ga er vanuit dat als dat gebeurd was dat ie hem ook niet gedraaid had.
Ik denk dat hhz dus ook boos werd omdat Tatanka had kunnen weten dat hij als co-producer de plaat van de zomer zou gaan draaien..

[ Bericht 19% gewijzigd door NLS04 op 07-01-2010 19:56:27 ]
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:24:51 #191
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_76536371
Hahaha, oprotten met dat . Zou ik als Tatanka denken dan he .
pi_76537638
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:24 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Hahaha, oprotten met dat . Zou ik als Tatanka denken dan he .
Als ik Tatanka was zou ik tegen meneertje Willem zeggen dattie m'n kont mag kussen. Ik ben kaler, groter, breder en bovenal HARDER als jou En dan bij deze nog een keer een hulde aan d'n bizon:

pi_76537657
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:53 schreef T-Force het volgende:

[..]

Als ik Tatanka was zou ik tegen meneertje Willem zeggen dattie m'n kont mag kussen. Ik ben kaler, groter, breder en bovenal HARDER als jou
Redelijk mee eensch.
pi_76537707
Nieuwe AVIO release is trouwens weer echt AWESOME
Niet normaal meer hoe die gasten tekeer gaan!
Destination Nowhere
Trauma
T.B.A.

Wat heb ik een zin in Reverze & Rebirth
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:48:12 #195
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_76540453
Tis gewoon een dikke streek van Tat , terecht dat Willem hem dan niet uitnodigt voor zijn feesje

Line-Up Knock-Out:
Fight #1 : Barstje vs.The Bison ....... Let's get it on!!!
Wat je vindt, ...
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:05:40 #196
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_76544758
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:55 schreef T-Force het volgende:
Rebirth
Dank je
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_76545662
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:05 schreef Sethje het volgende:
Dank je
Oohja, jij zat bij die organisatie ja! Ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan bakken
En ik hoop dat de mannen van Noisecult mij positief gaan verassen dit keer, want de vorige keer bij de Strangerz DJ-Contest vond ik ze helaas niet zo heel goed
Verder qua line-up kan het eigenlijk niet beter, dusssss hopaaaaaa

Wat zijn trouwens de eerst volgende knalfuiven waar ik wat mensen kan spotten?
Ik zelf ga naar een klein early rave feestje bij mij in het dorp (Apocalypse) maar verwacht niet dat ik er fokkerts ga zien.
Verder nog Hard Nature in eindhoven op 30 januari (Rran-D, Psyko Punkz & Tatanka )
Reverze gaat nog komen, MOH ook. Knock out waarschijnlijk. Rebirth dan, The Great Zany Show, In Qontrol & Shadowlands.

Ik ben benieuwd
pi_76545867
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:05 schreef Sethje het volgende:

[..]

Dank je
Het is dat hij zo verschrikkelijk valt ten opzicht van mijn tentamens, anders had ik er heel graag heen gegaan, hoe ver het ook mocht zijn. Line-up + entree is echt super gewoon!
pi_76547140
Heren,

Remix tools van The Otherside staan op Alphaverb zijn site!
Verder veel bezig geweest met werk/auto audio/sociaal/herrie schoppen/feesten...
Hard Bass is zeker (incl huisje! ) en wordt ERG leuk
In Qontrol ga ik de vriendengroep ook even voor schoppen (vorig jaar was wel vet! prachtig dat de muziek nog te horen was op het treinstation )
pi_76550915
eerste feestje van het jaar gaat hier hard bass worden w.s.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')