abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 januari 2010 @ 08:22:06 #201
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_76551579
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 05:59 schreef 16meter het volgende:
eerste feestje van het jaar gaat hier hard bass worden w.s.
Hier ook denk ik. Ik wilde komende zaterdag eigenlijk naar Paul Elstak maar aangezien ik gisteren met training door m'n enkel ben gegaan gaat hem dat niet worden.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 8 januari 2010 @ 08:39:12 #202
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_76551827
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:25 schreef T-Force het volgende:

[..]

Oohja, jij zat bij die organisatie ja! Ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan bakken
En ik hoop dat de mannen van Noisecult mij positief gaan verassen dit keer, want de vorige keer bij de Strangerz DJ-Contest vond ik ze helaas niet zo heel goed
Wat vond je er niet zo goed aan dan? Mixtechnisch was het wel in orde en ze hadden een originele tracklist:
quote:
1. Josh & Wesz - I got you
2. Atlantic Wave - The Creation 2007
3. DBSTF - Shallow Planet
4. Psyko Punkz - Capital of harder stylez
5. DBSTF - Supernova
6. J&W - Fucking posers
7. Psyko Punkz - Ghostclass
8. Hardstyle Masterz - B Cool
9. Frontliner & Ruthless - One Bananaz
10. THe Vision - Worlds of space
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  vrijdag 8 januari 2010 @ 09:43:23 #203
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_76553176
Gruwelijke tracklist ! Wat een helden dat ze The Creation 2007 draaien !
There is no rehab for stupidity.
pi_76555894
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 08:39 schreef Sethje het volgende:
Wat vond je er niet zo goed aan dan? Mixtechnisch was het wel in orde en ze hadden een originele tracklist:
1. Josh & Wesz - I got you
2. Atlantic Wave - The Creation 2007
3. DBSTF - Shallow Planet
4. Psyko Punkz - Capital of harder stylez
5. DBSTF - Supernova
6. J&W - Fucking posers
7. Psyko Punkz - Ghostclass
8. Hardstyle Masterz - B Cool
9. Frontliner & Ruthless - One Bananaz
10. THe Vision - Worlds of space
Ik vond het mixtechnisch helaas niet zo geweldig, en sommige tracks vind ik ook gewoon niet leuk, maar dat is een kwestie van smaak. Ze hadden inderdaad wel een originele tracklist, maar helaas niet geweldig voor mij.
Inderdaad echt super dat ze The Creation, Capital of harder stylez en supernova draaiden.
Ik vind die I got you, fucking posers, B cool, One bananaz & Worlds of space gewoon echt niet gaaf

Ach, zoals ik al zei hoop ik dat Noisecult me op Rebirth wel verast, want ik lees op PF bijvoorbeeld vaak dat ze de plaatsen echt verdiend hebben, dus ik ben benieuwd
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:24:15 #205
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_76556382
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:10 schreef T-Force het volgende:

[..]

Ik vond het mixtechnisch helaas niet zo geweldig, en sommige tracks vind ik ook gewoon niet leuk, maar dat is een kwestie van smaak. Ze hadden inderdaad wel een originele tracklist, maar helaas niet geweldig voor mij.
Inderdaad echt super dat ze The Creation, Capital of harder stylez en supernova draaiden.
Ik vind die I got you, fucking posers, B cool, One bananaz & Worlds of space gewoon echt niet gaaf
Andere aanwezige DJ's als The Z en Spana vonden ze mixtechnisch wel dik in orde en snapten totaal niet waarom ze niet werden uitgekozen, maar goed ieder zijn mening. Ze mixen alles wel rap door op de midoutro meestal, dat vind ik wel een pre.
quote:
Ach, zoals ik al zei hoop ik dat Noisecult me op Rebirth wel verast, want ik lees op PF bijvoorbeeld vaak dat ze de plaatsen echt verdiend hebben, dus ik ben benieuwd
Ja die jongens komen uit Haaren dus ik vond het leuk om locals te laten openen. We zullen zien
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:13:07 #206
237704 Dalton_
Recalled to life
pi_76565280
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:10 schreef T-Force het volgende:

[..]

Ga je mond is spoele

pi_76565595
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:13 schreef Dalton_ het volgende:
Ga je mond is spoele

Zorry Maar nee
Ieder z'n ding he
pi_76567979
voor mij wordt het of XQ Headhunterz of SuperBash en dan de week erop HardBass
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 8 januari 2010 @ 16:38:12 #209
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_76568901
Line up nieuwe Harder in de Bozzini:
quote:
Cento
D-Ultra
Frontliner
Ran-D
Royal X
Live: Psyko Punkz
MC: Apster
MC: MC-Q

12 februari en de ochtend erna gaan we zoals altijd carnaval vieren in Venlo... Dat wordt nog wat!

[ Bericht 1% gewijzigd door LeonH op 08-01-2010 16:46:31 ]
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  vrijdag 8 januari 2010 @ 16:41:02 #210
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_76568988
Xqlusive: Hoofdjagers @ 30 januari!
Heb er zin in!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_76570725
Hoe is de kwaliteit van de setjes van QD eigenlijk?
pi_76571151
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:26 schreef poiuytr het volgende:
Hoe is de kwaliteit van de setjes van QD eigenlijk?
Prima te doen:)
Zo niet.. dan toch!
pi_76571815
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:38 schreef LeonH het volgende:
Line up nieuwe Harder in de Bozzini:
[..]

PP live
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:46:01 #214
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_76573466
Hoi.

Ik zit een beetje in dubio.. Of HardBass me de route solo afleggen waard is. Daar lijkt het nl op uit te draaien. Vandaar ook nog geen kaartje, maar wel in de planning liggen..

Lekkere releases verder
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_76574119
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:46 schreef Koepert het volgende:
Hoi.

Ik zit een beetje in dubio.. Of HardBass me de route solo afleggen waard is. Daar lijkt het nl op uit te draaien. Vandaar ook nog geen kaartje, maar wel in de planning liggen..

Lekkere releases verder
En nu wil je zeker weten dat wij er ook zijn ?
Partyagenda;
Outdated....
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:46:09 #216
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_76575755
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 00:01 schreef RiKe weer iets
Rikééé , lang niets gehoord ... er staat me iets van bij dat jij ook op QD gespot was?!

En Koep. tòch niet in coma in een of andere keet

Wat je vindt, ...
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:43:05 #217
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_76578148
@ Crust: Dat zouden wel redenen zijn (Fok!kers dus) om te gaan.. Naast moeite/geld waard ed.

@ Rip. Neuh.. K kan gelukkig wat hebben maar t was n close call Sodeju.. Ongezonde hoeveelheden drank ook weer.. Maar wel gezellig
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:04:22 #218
60704 LeonH
pi_76579072
Hehe... Ekstra Weekend met Danny de Munk... Schijnt dat ze die gozer voor Qlimax 2007 hebben gevraagd om Verdomd Alleen mee te bleren bij The Prophet en Zany
Had het niet gedaan omdat ie toen al een optreden had, maar vond het wel vet om te horen
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_76579598
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:04 schreef LeonH het volgende:
Hehe... Ekstra Weekend met Danny de Munk... Schijnt dat ze die gozer voor Qlimax 2007 hebben gevraagd om Verdomd Alleen mee te bleren bij The Prophet en Zany
Had het niet gedaan omdat ie toen al een optreden had, maar vond het wel vet om te horen
haha ik zit ook te luisteren, won net nog de voicelift (werd voorgezegd door ekdom)

Heb ze net de link naar het youtube filmpje gefaxt, kijken of ze het nog uitzenden

http://www.youtube.com/watch?v=RJxn2diR6i
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:12:24 #220
60704 LeonH
pi_76584266
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:17 schreef 16meter het volgende:

[..]

haha ik zit ook te luisteren, won net nog de voicelift (werd voorgezegd door ekdom)

Heb ze net de link naar het youtube filmpje gefaxt, kijken of ze het nog uitzenden

Och was jij dat? Hoe vet! Kan jij voortaan onze biertjes openen met de EW flesopener

Had ze dat filmpje ook doorgetwitterd, was live op 101.tv aan het kijken en tijdens het nieuws gaat die uitzending op 101 door en bekeken ze die filmpjes. De Munk vond het helemaal te gek. "Ja gaat eg hart daar jongeh!" Je mot es wete hoe hart dat ggeluid daar staat!"

Ze hebben het helaas niet meer in de gewone uitzending erover gehad
pi_76591835
Potverdrie wat een line-up voor de XXlerator - Raad van elf editie!
Zany
Alpha Twins vs. Ran-D
Brennan Heart
Beat Providers
Psyko Punkz
Anagenetic
Devon K

Nu zit ik echt hard te twijfelen wat we gaan doen op carnavalszaterdag. Kiezen is moeilijk. XXlerator vs. Mind Controller vs. Gbbr. Bij GBBR komen B-Front & WIldstylez en wat nice hardcore-artiesten.

Moeilijk moeilijk moeilijk...iemand een advies ?
  zaterdag 9 januari 2010 @ 10:17:18 #222
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_76591935
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:17 schreef 16meter het volgende:

[..]

die link werkt niet ... wast gewoon een registratie van dat lied @ Qlimax 07?
Kweet nog precies waar ik was toen ik 'm daar hoorde heb als klein jochie ooit dat nummer van Cis ge-playbacked

@T-force;
Hardcore @ Zaandam of HS-Carnaval @ XX ... is voor mij geen moeilijke keus
Denk dat er meer sfeer en ggggezelliggggheid in Nijm. te vinden is
Hoewel Dynamo de kledingsvoorschrift "Carnaval" heeft - maar die gaat om 04:00 al dicht ...

[ Bericht 6% gewijzigd door Da_Ripper op 09-01-2010 10:25:38 ]
Wat je vindt, ...
pi_76591997
quote:
Emporium
Ook op Emporium is XXlerator natuurlijk weer nadrukkelijk aanwezig. Dit jaar met een extra area erbij. Dus zijn de hardere stijlen met drie area’s vertegenwoordigd op Emporium 2010. Kaartverkoop voor Emporium start zaterdag 30 januari. Meer info de week voorafgaand

Hopelijk een talent area.

@rip:
deze was het, gewoon een rip uit de set van Zany & Prophet
pi_76592394
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 10:21 schreef 16meter het volgende:

Hopelijk een talent area.
Wie hoop je daar te zien dan? Ik vind een talent-area persoonlijk ook vaak leuk, omdat talenten niet alleen nieuwe platen draaien. Die kunnen draaien wat ze willen omdat ze toch nog niet bekend zijn voor het grote publiek. Ook is vaak het mixen opzich beter als wat de pro's doen, omdat die zoveel mogelijk bekende platen in een bepaalde tijd rammen.

Van mij mogen Beat Providers of Psyko Punkz of AVIO daar wel afsluiten Voor de rest ben ik niet zo bekend met "talenten" alhoewel ik San Miquel en The Geminizers pasgeleden gehoord heb, en dat was niet normaal goed gewoon. Vooral die set van The Geminizers was 1 van de hardste sets die ik ooit heb gehoord

EDIT:
Voor de mensen die op carnavalszondag niks te doen hebben, kom naar mijn hometown (Best ) en geniet daar van een partijtje gebeuk in de buitenlucht. Nagoom & Dozer draaien al jaren samen op de hoofdstraat in Best, maar er is teveel geluidsoverlast (logisch) en nu is het verplaatst naar het parkeerterein van het station vlakbij het cafe het Knooppunt. Entree en gezelligheid is gratis, bier kost niet bijster veel. Het is altijd na de optocht en ik weet niet precies hoelaat dat is.

Voor wie dan NOG geen genoeg heeft is er 's avonds als dat gebeuk af is (om 7 uur) in het Todo (Jongerencentrum) nog een hardcore-event voor 15 euro. http://partyflock.nl/party/169380:Evil_Empire.html
pi_76592497
Psyko Punkz (alhoewel die de benaming talent al een tijdje ontgroeid zijn imo, ALS ze er maar staan ), Beat Providers, Bass Modulators etc..

'Talenten' kennen niet de routine van bijv. een HHZ die het allemaal wel gezien heeft, die proberen echt wat speciaals neer te zetten en genieten er zelf ook van. Zo'n plek op een festival is dé kans om zichzelf op de kaart te zetten bij het grote publiek. Dat geeft wat extra's. Zie bijv. de set van Psyko Punkz op Defqon afgelopen jaar (waar ik helaas niet bij was).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')