Hier ook denk ik. Ik wilde komende zaterdag eigenlijk naar Paul Elstak maar aangezien ik gisteren met training door m'n enkel ben gegaan gaat hem dat niet worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 05:59 schreef 16meter het volgende:
eerste feestje van het jaar gaat hier hard bass worden w.s.
Wat vond je er niet zo goed aan dan? Mixtechnisch was het wel in orde en ze hadden een originele tracklist:quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Oohja, jij zat bij die organisatie ja! Ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan bakken![]()
En ik hoop dat de mannen van Noisecult mij positief gaan verassen dit keer, want de vorige keer bij de Strangerz DJ-Contest vond ik ze helaas niet zo heel goed![]()
quote:1. Josh & Wesz - I got you
2. Atlantic Wave - The Creation 2007
3. DBSTF - Shallow Planet
4. Psyko Punkz - Capital of harder stylez
5. DBSTF - Supernova
6. J&W - Fucking posers
7. Psyko Punkz - Ghostclass
8. Hardstyle Masterz - B Cool
9. Frontliner & Ruthless - One Bananaz
10. THe Vision - Worlds of space
Ik vond het mixtechnisch helaas niet zo geweldig, en sommige tracks vind ik ook gewoon niet leuk, maar dat is een kwestie van smaak. Ze hadden inderdaad wel een originele tracklist, maar helaas niet geweldig voor mij.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:39 schreef Sethje het volgende:
Wat vond je er niet zo goed aan dan? Mixtechnisch was het wel in orde en ze hadden een originele tracklist:
1. Josh & Wesz - I got you
2. Atlantic Wave - The Creation 2007
3. DBSTF - Shallow Planet
4. Psyko Punkz - Capital of harder stylez
5. DBSTF - Supernova
6. J&W - Fucking posers
7. Psyko Punkz - Ghostclass
8. Hardstyle Masterz - B Cool
9. Frontliner & Ruthless - One Bananaz
10. THe Vision - Worlds of space
Andere aanwezige DJ's als The Z en Spana vonden ze mixtechnisch wel dik in orde en snapten totaal niet waarom ze niet werden uitgekozen, maar goed ieder zijn mening. Ze mixen alles wel rap door op de midoutro meestal, dat vind ik wel een pre.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vond het mixtechnisch helaas niet zo geweldig, en sommige tracks vind ik ook gewoon niet leuk, maar dat is een kwestie van smaak. Ze hadden inderdaad wel een originele tracklist, maar helaas niet geweldig voor mij.
Inderdaad echt super dat ze The Creation, Capital of harder stylez en supernova draaiden.![]()
Ik vind die I got you, fucking posers, B cool, One bananaz & Worlds of space gewoon echt niet gaaf![]()
Ja die jongens komen uit Haaren dus ik vond het leuk om locals te laten openen. We zullen zienquote:Ach, zoals ik al zei hoop ik dat Noisecult me op Rebirth wel verast, want ik lees op PF bijvoorbeeld vaak dat ze de plaatsen echt verdiend hebben, dus ik ben benieuwd
Ga je mond is spoelequote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vind die I got you, fucking posers, B cool, One bananaz & Worlds of space gewoon echt niet gaaf![]()
quote:Cento
D-Ultra
Frontliner
Ran-D
Royal X
Live: Psyko Punkz
MC: Apster
MC: MC-Q
Prima te doen:)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:26 schreef poiuytr het volgende:
Hoe is de kwaliteit van de setjes van QD eigenlijk?
En nu wil je zeker weten dat wij er ook zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:46 schreef Koepert het volgende:
Hoi.
Ik zit een beetje in dubio.. Of HardBass me de route solo afleggen waard is. Daar lijkt het nl op uit te draaien. Vandaar ook nog geen kaartje, maar wel in de planning liggen..
Lekkere releases verder
Rikéééquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:01 schreef RiKe weer iets
haha ik zit ook te luisteren, won net nog de voicelift (werd voorgezegd door ekdom)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:04 schreef LeonH het volgende:
Hehe... Ekstra Weekend met Danny de Munk... Schijnt dat ze die gozer voor Qlimax 2007 hebben gevraagd om Verdomd Alleen mee te bleren bij The Prophet en Zany
Had het niet gedaan omdat ie toen al een optreden had, maar vond het wel vet om te horen
Och was jij dat? Hoe vet! Kan jij voortaan onze biertjes openen met de EW flesopenerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
haha ik zit ook te luisteren, won net nog de voicelift (werd voorgezegd door ekdom)
Heb ze net de link naar het youtube filmpje gefaxt, kijken of ze het nog uitzenden
http://www.youtube.com/watch?v=RJxn2diR6i
die link werkt niet ... wast gewoon een registratie van dat lied @ Qlimax 07?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
haha ik zit ook te luisteren, won net nog de voicelift (werd voorgezegd door ekdom)
Heb ze net de link naar het youtube filmpje gefaxt, kijken of ze het nog uitzenden
http://www.youtube.com/watch?v=RJxn2diR6i
quote:Emporium
Ook op Emporium is XXlerator natuurlijk weer nadrukkelijk aanwezig. Dit jaar met een extra area erbij. Dus zijn de hardere stijlen met drie area’s vertegenwoordigd op Emporium 2010. Kaartverkoop voor Emporium start zaterdag 30 januari. Meer info de week voorafgaand
Wie hoop je daar te zien dan? Ik vind een talent-area persoonlijk ook vaak leuk, omdat talenten niet alleen nieuwe platen draaien. Die kunnen draaien wat ze willen omdat ze toch nog niet bekend zijn voor het grote publiek. Ook is vaak het mixen opzich beter als wat de pro's doen, omdat die zoveel mogelijk bekende platen in een bepaalde tijd rammen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |