Caricequote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:17 schreef webhostvraag het volgende:
Maar wat is de conclusie nu?
Spreek je uit.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:34 schreef Pieter-utd het volgende:
Is hier nu een discussie gaande of Carice lekker is?![]()
![]()
![]()
Sommigen niet, Pieter-utd. En dat is de kern van de discussie. Treurnis alom.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:38 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen over het algemeen wel kunnen zien dat het een hele mooie vrouw is
Die mensen liegenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Sommigen niet, Pieter-utd. En dat is de kern van de discussie. Treurnis alom.
Ja ik had mij veel eerder moeten mengen in de discussie, dan was deeltje 2 niet nodig geweest.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:52 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Zie je nu hoe je ze de mond snoert? Het topic is morsdood.
Ik ken veel vrouwen die het niet zo prettig zouden vinden als haar vriendje dit soort zaken over haar op internet zou zetten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:43 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Die heeft ze absoluut niet![]()
[ afbeelding ]
Hiermee vergelijkbaar qua omvang van de borsten én de tepels...als jij dat sjoelschijven vind, ben ik er blij mee
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:06 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ik ken veel vrouwen die het niet zo prettig zouden vinden als haar vriendje dit soort zaken over haar op internet zou zetten.
Ze moet niet zeuren met zo'n mooie vriend.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:06 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ik ken veel vrouwen die het niet zo prettig zouden vinden als haar vriendje dit soort zaken over haar op internet zou zetten.
Shit zeg, waarom loop je zo te strooien met je gayness?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:15 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ze moet niet zeuren met zo'n mooie vriend.
[ afbeelding ]
Ach, dit hele topic staat vol met heteromannen die hun hetero-mening op Carice van Houten loslaten, dit mag er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Shit zeg, waarom loop je zo te strooien met je gayness?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:39 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Je bent mijn grootste fan
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Yo Ts er kan geen fucking bedankje vanaf hè.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Haha hij kan zijn mond afvegen en tegelijkertijd ook zijn reetquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:15 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ze moet niet zeuren met zo'n mooie vriend.
[ afbeelding ]
Jahe.quote:
Ik vermoed dat hij liever de (oorspronkelijke) ts bijt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jahe.Tevens is TS het met me eens zoals je zit. Bite me.
Uberfaalhaas van 2010.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:43 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Die heeft ze absoluut niet![]()
[ afbeelding ]
Hiermee vergelijkbaar qua omvang van de borsten én de tepels...als jij dat sjoelschijven vind, ben ik er blij mee
Waar is TS het met je over eens?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jahe.Tevens is TS het met me eens zoals je zit. Bite me.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij liever de (oorspronkelijke) ts bijt.
Oh, is niet dezelfde TS inderdaad. Wat verwarrend.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij liever de (oorspronkelijke) ts bijt.
Bedankt dat je dat even opheldert.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh, is niet dezelfde TS inderdaad. Wat verwarrend.
Aww, zijn die van jou?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt dat je dat even opheldert.
Ik word al gebeten, zij het door mijn parkieten in mijn neus:
[ afbeelding ]
Ja, mijn jongens.quote:
Ze heeft wel dikke tettenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:49 schreef Underwatertaker. het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriendin is lelijk, yeah right![]()
Jullie kunnen echt niet beter krijgen, zeker niet
Deze TS of de vorige?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:34 schreef J.Herrer het volgende:
Ha, TS heeft wel een plekje veroverd in mijn fobo rap
Prima, sinds ik je moeder gisteren volblaftequote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:37 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
stfu hipponeuker
Hoe is ie nu dan?
Hij noemt je moeder dik JH, pik je dat?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:40 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Prima, sinds ik je moeder gisteren volblafte
Ach als je de hele tijd olifanten neukt dan verlang je weleens naar iets andersquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:42 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hij noemt je moeder dik JH, pik je dat?
Ben benieuwd wat die dikke vriendin van je hier over te zeggen heeft... vreemdgaan met de moeder van een Fok!baas...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:40 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Prima, sinds ik je moeder gisteren volblafte
Meestal wel, anders zouden ze er af vallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |