3) is hij verliefdquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:49 schreef draaijer het volgende:
Als TS van het originele topic zijn meisje als 1 van de mooiste kiest, dan :
1) kan hij niet beter krijgen
2) heb je maar een gekke smaak wat betreft schoonheid en ben je erg snel tevreden
Ik kan het niet begrijpen. Mijn vriendin is model (echt waarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:51 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
3) is hij verliefd
kom op zeg, je hoeft haar niet mooi te vinden (doe ik ook) maar aan de andere kant begrijp je toch ook wel waarom hij dat vindt?
Heb je helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:51 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
3) is hij verliefd
kom op zeg, je hoeft haar niet mooi te vinden (doe ik ook) maar aan de andere kant begrijp je toch ook wel waarom hij dat vindt?
Dat kan ook natuurlijk, maar misschien is dit wel TS eerste liefde ofzoquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:52 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik kan het niet begrijpen. Mijn vriendin is model (echt waar) en toch lopen er zat mooiere vrouwen rond op deze wereld.
Het is natuurlijk wel een beetje erom vragen als je zo'n miss piggy naast zo'n mooie vrouw als Carice legtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:54 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is dat toch met dat tegen elkaar opbieden over wie de mooiste vriendin heeft.Alleen maar een teken van onzekerheid wat mij betreft.
Het gaat mij er meer om dat ik nou echt nooit zou zeggen: "Mijn vriendin is heel erg mooi" op een manier dat het een soort prestatie is.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:56 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een beetje erom vragen als je zo'n miss piggy naast zo'n mooie vrouw als Carice legt
Oh, wat een simpel figuur.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat ik nou echt nooit zou zeggen: "Mijn vriendin is heel erg mooi" op een manier dat het een soort prestatie is.
Een oud-collega van me zei een keer aan het eind van de dag: "Zo, en nu ga ik naar mijn mooie vriendin toe."![]()
Ik leidde eruit af dat hij er twee had, waarvan er maar 1 mooi was.
Waarom pronk je zo met haar...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:49 schreef Underwatertaker. het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriendin is lelijk, yeah right![]()
Jullie kunnen echt niet beter krijgen, zeker niet
Mooiboy gedrag. Ken uw feitenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:06 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Waarom pronk je zo met haar...
Moet je iets bewijzen?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:08 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb een kankerlelijk wijf als vriendin!!!!!!!!!!!
Ik zie nooit een boer foto's posten van zijn varkens. M.u.v. 1 fokkerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:06 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Waarom pronk je zo met haar...
Moet je iets bewijzen?
Heb je iets te bewijzen ofzo?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:08 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb een kankerlelijk wijf als vriendin!!!!!!!!!!!
Op naar deel 3, lieve mensen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:00 schreef Nikmans het volgende:
Ja dat extra veel nadruk erop leggen is inderdaad wel irritant, maar gelukkig levert het wel toffe topics op
Dat is het toch ookquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat ik nou echt nooit zou zeggen: "Mijn vriendin is heel erg mooi" op een manier dat het een soort prestatie is.
Oh ja, da's waar.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:14 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat is het toch ookHet is veel lastiger een mooie vrouw als vriendin te krijgen dan een lelijk mormel met kort pittig kapsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |