Oh, is niet dezelfde TS inderdaad. Wat verwarrend.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij liever de (oorspronkelijke) ts bijt.
Bedankt dat je dat even opheldert.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh, is niet dezelfde TS inderdaad. Wat verwarrend.
Aww, zijn die van jou?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt dat je dat even opheldert.
Ik word al gebeten, zij het door mijn parkieten in mijn neus:
[ afbeelding ]
Ja, mijn jongens.quote:
Ze heeft wel dikke tettenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:49 schreef Underwatertaker. het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriendin is lelijk, yeah right![]()
Jullie kunnen echt niet beter krijgen, zeker niet
Deze TS of de vorige?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:34 schreef J.Herrer het volgende:
Ha, TS heeft wel een plekje veroverd in mijn fobo rap
Prima, sinds ik je moeder gisteren volblaftequote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:37 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
stfu hipponeuker
Hoe is ie nu dan?
Hij noemt je moeder dik JH, pik je dat?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:40 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Prima, sinds ik je moeder gisteren volblafte
Ach als je de hele tijd olifanten neukt dan verlang je weleens naar iets andersquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:42 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hij noemt je moeder dik JH, pik je dat?
Ben benieuwd wat die dikke vriendin van je hier over te zeggen heeft... vreemdgaan met de moeder van een Fok!baas...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:40 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Prima, sinds ik je moeder gisteren volblafte
Meestal wel, anders zouden ze er af vallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |