Ik vind dat ongeacht wie het doet.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als dat kalf van TS zich zo op haar 30ste vertoond, ziet dat er héél anders uit
Zit je nou gewoon te kutten of meen je het, al die posts van je?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:36 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ik zou TS weleens naakt in een film willen zien.
Je bent mijn grootste fanquote:Op woensdag 30 december 2009 20:36 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ik zou TS weleens naakt in een film willen zien.
Yo Ts er kan geen fucking bedankje vanaf hè.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:39 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Je bent mijn grootste fan
Dit had idd erg mis kunnen gaan.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Yo Ts er kan geen fucking bedankje vanaf hè.
Reken maar op een backfire topic van 300 posts + een eventueel vervolg anders.quote:
Alleen dat laatste is ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:41 schreef zoalshetis het volgende:
carice straalt gewoon uit dat ze een kutje heeft dat er maagdelijk uitziet, zacht is als geslagen room en zo fris smaakt als een glas karnemelk met limoen. daar kan zij niets aan doen, ik profiteer ervan.
Bij backfire moet ik altijd aan andere dingen denken.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Reken maar op een backfire topic van 300 posts + een eventueel vervolg anders.
Zijn dat jouw lippen in je FoBo?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Yo Ts er kan geen fucking bedankje vanaf hè.
Zoals?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:45 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Bij backfire moet ik altijd aan andere dingen denken.
Ik kan ook liegen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik dat wel, dat zie je toch. Het wil écht niets zeggen wat je nu zegt.
Ja, ik ben een blanke neger.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:45 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Zijn dat jouw lippen in je FoBo?
koewl.quote:
ik bedoel als in: "ik profiteer er van als filmkijker. prettige bijkomende gedachte om bij af te dwalen als je iemand ziet acteren".quote:Op woensdag 30 december 2009 20:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Alleen dat laatste is ongeloofwaardig.
Waarom wil je er daar 10 van? Je hebt toch al de mooiste vriendin van Nederland?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:48 schreef Underwatertaker. het volgende:
Tegenspeelster van Carice uit de film KEVBBD Anna Drijver daarentegen![]()
![]()
Ja.
YES!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe me er daar maar 10 van![]()
![]()
![]()
ik begrijp, na het zien van je fotoboek, wel dat je dit soort krachtige vrouwen prefereert boven de breekbaarheid en subtiliteit van carice.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:48 schreef Underwatertaker. het volgende:
Tegenspeelster van Carice uit de film KEVBBD Anna Drijver daarentegen![]()
![]()
Ja.
YES!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe me er daar maar 10 van![]()
![]()
![]()
Ik doe misschien wat overdreven (dat van dat ondergoed neem ik bij deze terug) maar ik vind hem zeker lekker!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon te kutten of meen je het, al die posts van je?
Jep!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:39 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Je bent mijn grootste fan
eensch. ts ziet er kerngezond uit. en dat van een hetrosideofview.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:55 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ik doe misschien wat overdreven (dat van dat ondergoed neem ik bij deze terug) maar ik vind hem zeker lekker!
Ik weet niet, het heeft gewoon iets, zo'n goedgeklede, mooiverzorgde, lange mooie hetero jongen die ook nog eens ietwat ouder EN militair is. Stukken mooier dan ik ooit zal zijn en dan de gemiddelde Fokker is.
Dus..![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:56 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Carice van Houten is één van de weinige legitieme bekende Nederlanders
Ik hou niet van dominante vrouwenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik begrijp, na het zien van je fotoboek, wel dat je dit soort krachtige vrouwen prefereert boven de breekbaarheid en subtiliteit van carice.
ik ga toch liever voor carice dan voor een plok met een irritant dominante uitsraling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |