Grensgeval, nu kunnen de verhoudingen nog wel ok zijn. Persoonlijk vind ik het nog te stevig.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:18 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Mijn vriendin IS 1m80. Wat nu?
Carice heeft niks met een vrouw te makenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:24 schreef Ad_rem het volgende:
Carice is objectief gezien 1 van de mooiste vrouwen van Nederland. TS moet uit z'n mooiboy kast komen.
Wat?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:24 schreef Ad_rem het volgende:
Carice is objectief gezien 1 van de mooiste vrouwen van Nederland, dat is dus gewoon bewezen. TS moet uit z'n mooiboy kast komen.
Jij hebt duidelijk wél verstand van zaken met je dikke vriendinquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:26 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Carice heeft niks met een vrouw te makenLijkt net een kind van 12 met dat dunne bleke lijfje, mierentietjes en arrogant smoelwerk
![]()
Mooiste vrouwen van NL? Doutzen Kroes, Tara Elders, Anna Drijver...dàt zijn mooie vrouwen.
Eindelijk een post waar ik het met je eens benquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:26 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Carice heeft niks met een vrouw te makenLijkt net een kind van 12 met dat dunne bleke lijfje, mierentietjes en arrogant smoelwerk
![]()
Mooiste vrouwen van NL? Doutzen Kroes, Tara Elders, Anna Drijver...dàt zijn mooie vrouwen.
Nu komt de aap uit de ............quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:26 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
![]()
Nee, echt. Je kunt natuurlijk naar zaken als symmetrie, hoe ver de ogen uit elkaar staan etc. gaan kijken maar uiteindelijk heb je ook mensen die op slonzig vallen, feeders zoals underwatertaker en noem maar op.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:27 schreef Ad_rem het volgende:
Ja doe maar niet alsof je van niets weet. Ga studeren en kom dan terug.
Kijk nog eens goed naar Carice en krijg geen hartverzakking als je erachter komt dat ze op de 12-jarige van hiernaast lijkt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:27 schreef Ad_rem het volgende:
Ja doe maar niet alsof je van niets weet. Ga studeren en kom dan terug.
Tenminste, dat over Carice zijn jouw woorden.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:28 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Eindelijk een post waar ik het met je eens ben
Dat dus.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:28 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nu komt de aap uit de ............
Je hebt iets tegen slanke vrouwen, je bent onzeker omdat ze arrogant bij je overkomt, je zou willen dat je vriendin net zulke borsten zou hebben. Want die van Carice zijn zeer zeker geen mierentietjes en hebben een mooi formaat tepels. Geen spiegeleieren
Gast je neemt het gewoon op voor je eigen dikke vriendin door te zeggen dat je vrouwen als Carice op jongetjes vindt lijken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:37 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Mja, want Anna Drijver en Doutzen Kroes en Tara Elders zijn niet slank...![]()
Ik heb niets tegen slank, mits met vormen. Zoals Doutzen dusen niet een jongenslijfje als van Carice
Je bent aan het proberen om die sjoel schijven van je schatje goed te pratenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:37 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Mja, want Anna Drijver en Doutzen Kroes en Tara Elders zijn niet slank...![]()
Ik heb niets tegen slank, mits met vormen. Zoals Doutzen dusen niet een jongenslijfje als van Carice
Die heeft ze absoluut nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:41 schreef draaijer het volgende:
[..]
Je bent aan het proberen om die sjoel schijven van je schatje goed te praten
Volgens mij is TS helemaal niet zo zeker van de schoonheid van zijn vriendin.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:41 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Gast je neemt het gewoon op voor je eigen dikke vriendin door te zeggen dat je vrouwen als Carice op jongetjes vindt lijken.
Ze lijkt op iemand van 12 jaar? WTF heb je gebruikt??quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:29 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar Carice en krijg geen hartverzakking als je erachter komt dat ze op de 12-jarige van hiernaast lijkt.
Dude jij hebt alles on the edge. Ik vind deze ook te groot. Nu zijn ze nog wel koud en nat ook en dus kleinerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:43 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Die heeft ze absoluut niet![]()
[ afbeelding ]
Hiermee vergelijkbaar qua omvang van de borsten én de tepels...als jij dat sjoelschijven vind, ben ik er blij mee
Tepels zijn amper te zien, maar volgens mij zie ik toch echt sjoelschijvenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:43 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hiermee vergelijkbaar qua omvang van de borsten én de tepels...als jij dat sjoelschijven vind, ben ik er blij mee
3) is hij verliefdquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:49 schreef draaijer het volgende:
Als TS van het originele topic zijn meisje als 1 van de mooiste kiest, dan :
1) kan hij niet beter krijgen
2) heb je maar een gekke smaak wat betreft schoonheid en ben je erg snel tevreden
Ik kan het niet begrijpen. Mijn vriendin is model (echt waarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:51 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
3) is hij verliefd
kom op zeg, je hoeft haar niet mooi te vinden (doe ik ook) maar aan de andere kant begrijp je toch ook wel waarom hij dat vindt?
Heb je helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:51 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
3) is hij verliefd
kom op zeg, je hoeft haar niet mooi te vinden (doe ik ook) maar aan de andere kant begrijp je toch ook wel waarom hij dat vindt?
Dat kan ook natuurlijk, maar misschien is dit wel TS eerste liefde ofzoquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:52 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik kan het niet begrijpen. Mijn vriendin is model (echt waar) en toch lopen er zat mooiere vrouwen rond op deze wereld.
Het is natuurlijk wel een beetje erom vragen als je zo'n miss piggy naast zo'n mooie vrouw als Carice legtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:54 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is dat toch met dat tegen elkaar opbieden over wie de mooiste vriendin heeft.Alleen maar een teken van onzekerheid wat mij betreft.
Het gaat mij er meer om dat ik nou echt nooit zou zeggen: "Mijn vriendin is heel erg mooi" op een manier dat het een soort prestatie is.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:56 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een beetje erom vragen als je zo'n miss piggy naast zo'n mooie vrouw als Carice legt
Oh, wat een simpel figuur.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat ik nou echt nooit zou zeggen: "Mijn vriendin is heel erg mooi" op een manier dat het een soort prestatie is.
Een oud-collega van me zei een keer aan het eind van de dag: "Zo, en nu ga ik naar mijn mooie vriendin toe."![]()
Ik leidde eruit af dat hij er twee had, waarvan er maar 1 mooi was.
Waarom pronk je zo met haar...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:49 schreef Underwatertaker. het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriendin is lelijk, yeah right![]()
Jullie kunnen echt niet beter krijgen, zeker niet
Mooiboy gedrag. Ken uw feitenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:06 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Waarom pronk je zo met haar...
Moet je iets bewijzen?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:08 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb een kankerlelijk wijf als vriendin!!!!!!!!!!!
Ik zie nooit een boer foto's posten van zijn varkens. M.u.v. 1 fokkerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:06 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Waarom pronk je zo met haar...
Moet je iets bewijzen?
Heb je iets te bewijzen ofzo?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:08 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb een kankerlelijk wijf als vriendin!!!!!!!!!!!
Op naar deel 3, lieve mensen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:00 schreef Nikmans het volgende:
Ja dat extra veel nadruk erop leggen is inderdaad wel irritant, maar gelukkig levert het wel toffe topics op
Dat is het toch ookquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat ik nou echt nooit zou zeggen: "Mijn vriendin is heel erg mooi" op een manier dat het een soort prestatie is.
Oh ja, da's waar.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:14 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat is het toch ookHet is veel lastiger een mooie vrouw als vriendin te krijgen dan een lelijk mormel met kort pittig kapsel.
Caricequote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:17 schreef webhostvraag het volgende:
Maar wat is de conclusie nu?
Spreek je uit.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:34 schreef Pieter-utd het volgende:
Is hier nu een discussie gaande of Carice lekker is?![]()
![]()
![]()
Sommigen niet, Pieter-utd. En dat is de kern van de discussie. Treurnis alom.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:38 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen over het algemeen wel kunnen zien dat het een hele mooie vrouw is
Die mensen liegenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Sommigen niet, Pieter-utd. En dat is de kern van de discussie. Treurnis alom.
Ja ik had mij veel eerder moeten mengen in de discussie, dan was deeltje 2 niet nodig geweest.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:52 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Zie je nu hoe je ze de mond snoert? Het topic is morsdood.
Ik ken veel vrouwen die het niet zo prettig zouden vinden als haar vriendje dit soort zaken over haar op internet zou zetten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:43 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:06 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ik ken veel vrouwen die het niet zo prettig zouden vinden als haar vriendje dit soort zaken over haar op internet zou zetten.
Ze moet niet zeuren met zo'n mooie vriend.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:06 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ik ken veel vrouwen die het niet zo prettig zouden vinden als haar vriendje dit soort zaken over haar op internet zou zetten.
Shit zeg, waarom loop je zo te strooien met je gayness?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:15 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ze moet niet zeuren met zo'n mooie vriend.
[ afbeelding ]
Ach, dit hele topic staat vol met heteromannen die hun hetero-mening op Carice van Houten loslaten, dit mag er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Shit zeg, waarom loop je zo te strooien met je gayness?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:39 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Je bent mijn grootste fan
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Yo Ts er kan geen fucking bedankje vanaf hè.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Haha hij kan zijn mond afvegen en tegelijkertijd ook zijn reetquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:15 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ze moet niet zeuren met zo'n mooie vriend.
[ afbeelding ]
Jahe.quote:
Ik vermoed dat hij liever de (oorspronkelijke) ts bijt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jahe.Tevens is TS het met me eens zoals je zit. Bite me.
Uberfaalhaas van 2010.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:43 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar is TS het met je over eens?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jahe.Tevens is TS het met me eens zoals je zit. Bite me.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij liever de (oorspronkelijke) ts bijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |