SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vorig topic: GROTE FOK! 2010-IKWILEENKLEURTJEACTIE!!! #2
[ Bericht 20% gewijzigd door GlowMouse op 01-01-2010 02:46:29 ]Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
[ deelnemer FOK!kleurtjesactie ]quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:46 schreef porsche1 het volgende:
Heb ik nou een andere tag als jullie?
En wat staat er bij mijn tag?
Asjeblieft een kleurtje ..quote:
Mijn tagje nog?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:46 schreef GlowMouse het volgende:
tis mooi geweest
zolang je PR bent, ben je permanent paars!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zeg, doe mij een spermanent paars maken of zo
Kunnen jullie dat ook bij mij vertellen? iPod toont geen tagjesquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:46 schreef porsche1 het volgende:
Heb ik nou een andere tag als jullie?
En wat staat er bij mijn tag?
Heeft iedereen die?quote:
Die heb je al, lambal.quote:
[ LOLITROLU ]quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:47 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Kunnen jullie dat ook bij mij vertellen? iPod toont geen tagjes
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:47 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dat is pas gaaf!quote:
Jouw tagje is win!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:47 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Het merendeel wel. Maar sommigen hebben weer persoonlijke. Het is een beetje een warboel nu.quote:
Hoera, mijn tagje!quote:
Als die nou even iedereen dezelfde tag geeft. Of even aan ieder1 vraagt wat ze willen. Dat is veel beter.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:48 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Het merendeel wel. Maar sommigen hebben weer persoonlijke. Het is een beetje een warboel nu.
Wel een leuke warboel.
Deze kan nu al in het 2010 jaar overzichtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:49 schreef Brainfish het volgende:
Ik vind dit nu al het liefste topic van het jaar.![]()
Dank je GlowMouse!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:46 schreef Greys het volgende:
Mag ik een [F&F SC rules] tag?
Pretty please with sugar on top?
Voordat je gaat slapen?
En als het niet kan, bedankt voor het lachen!
Mompelt iets met 1 januari.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:49 schreef Brainfish het volgende:
Ik vind dit nu al het liefste topic van het jaar.![]()
donkerblauw nuquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
zolang je PR bent, ben je permanent paars!
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:49 schreef Twizu het volgende:
Mag ik ook [The Game] dat is echt té gaaf voor woorden.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:47 schreef markvanrinsum het volgende:
aub desmiley koning van real life soaps & streams
quote:
Sorry, maar ik gewoon niet zo'n geniaal brein als jou.quote:
Preeeeeeeeeeetty preeeeeeeeeeeeetty?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:50 schreef Harajuku. het volgende:
Mag mijn tag naar F&F SC rules en dan zo even laten staanSame goes for Greys!
Pretty please?
Hij ziet nu alle tagjes door elkaar vliegen in zijn droomquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:57 schreef Twizu het volgende:
Glowmouse is over tagjes aan het dromen nu, volgens mij.
Please? Alvast bedanktquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:57 schreef Blackninjadude het volgende:
Mag ik een [Lurker] tagje please?
Ditquote:
quote:
Hee GM, weer hier?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:08 schreef GlowMouse het volgende:
jaaaaaaaaaaa nog een keer
heuj, je had gisteren al een tagjequote:
Oh fuck, zit ik hieraan vast?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:11 schreef GlowMouse het volgende:
ik heb iedereen bijgewerkt op wat gekke dingen na, dit is het voor dit jaar
paaahaaaaars roze paaarsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:11 schreef GlowMouse het volgende:
Deze kleur houden we?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:11 schreef GlowMouse het volgende:
nope, over de houdbaarheid doe ik geen beloftequote:
Blijven de tagjes?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:11 schreef GlowMouse het volgende:
Kan ik echt geen [ Liev Maantje ] meer krijgen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:11 schreef GlowMouse het volgende:
Danny drukt gewoon op RESETquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
nope, over de houdbaarheid doe ik geen belofte
Kun je nog snel van mij Asielactie Queen maken en van Greys F&F Queen, stiekempjes?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dus misschien zijn ze morgen weg?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[ Lelijke auto ]quote:
Ten minste houdbaar tot 29 februariquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:14 schreef Scytec het volgende:
Nu maar hopen dat ze een verlengde houdbaarheidsdatum hebben
Dat wat ik zei. Want iedereen die niet iets anders had aangevraagd heeft die.quote:
Ik heb tig keer wat aangevraagd...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat wat ik zei. Want iedereen die niet iets anders had aangevraagd heeft die.
Ik heb nog mijn LOLITROLU-tag?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat wat ik zei. Want iedereen die niet iets anders had aangevraagd heeft die.
Daarom juist!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb tig keer wat aangevraagd...
Thanksquote:
Ik heb een hekel aan jou tagquote:
Ben jij wel tag-waardig?quote:
Ja maar dat schepte nogal wat verwarringquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heuj, je had gisteren al een tagjemet kleuer
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:11 schreef GlowMouse het volgende:
Oh ben ik nu niet goed genoeg meer voor je?quote:
Hence thequote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:42 schreef Kimsywimsy het volgende:
[..]
Oh ben ik nu niet goed genoeg meer voor je?![]()
Ik weet genoeg hoor
Maar ik wou grag zwart en tagloos zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:00 schreef DutchErrorist het volgende:
Er worden geen tags meer gegeven.
Misschien dat je nog kans maakt als je Glowmouse gelukkig nieuwjaar wenst.quote:
GELUKKIG NIEUWJAAR GLOWMUISquote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:32 schreef Twizu het volgende:
[..]
Misschien dat je nog kans maakt als je Glowmouse gelukkig nieuwjaar wenst.
Echt he. Normale mensen die slaap nodig hebben.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 09:17 schreef postmortum het volgende:
mah ik aub , klb-terrorist /klb-mod , en blauw kleurtje om de klb modste laten schrikken
HAHAHA, daar trappen ze niet meer inquote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Nou, te laatWie moet ik neuken om alsnog een kleurtje en tagje te krijgen?
Jij hebt het ook aangeboden?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
HAHAHA, daar trappen ze niet meer in
Jij ookquote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:39 schreef Butterfly91 het volgende:
Mag ik ook een leuk kleurtje, tag hoeft niet
Trouwens: gelukkig nieuw jaar iedereen
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:39 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Jij hebt het ook aangeboden?
Jouw tagje is tof trouwens
>> /care <<quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:40 schreef Twizu het volgende:
Mensen met Tag krijgen binnenkort massaal een ban! Het is een complot, open je ogen mensen!
en in de tag moet ook iets leuksquote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:46 schreef 9611Niels het volgende:
Ik wil 9611 in roze en Niels in groen!
Paars wil ik ook nog steedsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:39 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil ook n kleurtje
Is er ook paars?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:39 schreef justmattie het volgende:
Had ik het maar geweten, dan was ik thuis gebleven om twee uur, om een tagje te scoren, ipv met mn vrienden gezellig in de stad te zitten oh noes oh noes oh noes
Het kon om 3 uur ook nog wel, toen was ik er pas weerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:39 schreef justmattie het volgende:
Had ik het maar geweten, dan was ik thuis gebleven om twee uur, om een tagje te scoren, ipv met mn vrienden gezellig in de stad te zitten oh noes oh noes oh noes
Oh, nou ik had een gezellige oudejaarsavond.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:39 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dan had je er gisteren moeten zijn, ik heb 3 topics zitten smeken
Nee hoor dat was vandaagquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:39 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dan had je er gisteren moeten zijn, ik heb 3 topics zitten smeken
Ik ook, maar na half 1 vond ik het wel welletjes.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, nou ik had een gezellige oudejaarsavond.
Ohja... bijdehandjequote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor dat was vandaagniet gisteren
Ja..Ik ga het aangeven bij mijn......quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:26 schreef blckbb het volgende:
Te laat zeker?!
DISCRIMINATIE IN DEN PUURSCHTE VORM!
Dat ja, we zaten echt als een stel kleine kinderen te hyperen hierquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:55 schreef liesje1979 het volgende:
Glowmouse bedankt, het was nog nooit zo spannend om te F5'en
Roze als het kanquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ja, we zaten echt als een stel kleine kinderen te hyperen hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
Ik vond het een erg leuke ervaring.quote:
Leuke tag ookquote:
Ook best onverwacht ook.quote:
HAHAHA, JIJ HEBT AL EEN KLEURTJEquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:08 schreef murp het volgende:
IK WIL OOK EEN KLEURTJE!!1!1!!
oh, wacht....
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:08 schreef murp het volgende:
IK WIL OOK EEN KLEURTJE!!1!1!!
oh, wacht....
Waarom?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:21 schreef GlowMouse het volgende:
oja, die kleurtjes moeten nog weg
Baasquote:
Hoe is het met de meid Porsche1?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:45 schreef porsche1 het volgende:
Mijn tag.maarja, beter dan geen. bedankt GM.
quote:
vond je het niet leuk?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:24 schreef porsche1 het volgende:
GM, waarom deed je deze actie dan als je het toch weer weg doet?
Welke meid? Die ik gister heb verkracht met een vuurpijl?quote:
Wel, maar hij moet voor heel het jaar blijven.quote:
Ik wel. Het maakte mijn zielige jaarwisseling weer helemaal goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op donderdag 4 februari 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:[/b]
Wukl schrijf je met een L en niet met een I
Zo, die zit, en die verwachte je nie
Je moet nog eens wat gaan veranderen. Wedden dat dit topic dan binnen 5 seconden weer vol zit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |