idd... dusquote:
Dat.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:30 schreef FritsFlits het volgende:
Ga even lang over een kei tof intro lullen...
Dat doet ie de hele tijd al...quote:Op donderdag 31 december 2009 19:30 schreef FritsFlits het volgende:
Ga even lang over een kei tof intro lullen...
Er zijn bij de grotere radioprogramma's tellers voor de intro's.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat doet ie de hele tijd al...
Vinden ze sport ofzo... Kijken hoe lang ze kunnen kletsen tot de zang begint.
Ben benieuwd of we de 46 nog gaan halen.. we hebben zelfs nog wel een halve dag extra Top2000 gehadquote:Op donderdag 31 december 2009 19:33 schreef Knip het volgende:
Straks Nights in White Satin. (maar ik vind Question mooier).
Hoe dan ook, ik ga naar het feest. Beste wensen voor iedereen.
Dank je wel. Jij ook.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:33 schreef Knip het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2009 19:33 schreef Knip het volgende:
pssst... nr 43 mist in de OP.. en ik heb de wiki al aangepast.. 43 en 44 er in gezet.quote:
Ja, was ik nog ff aan 't uitzoekenquote:Op donderdag 31 december 2009 19:34 schreef Nizno het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 31 december 2009 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
School![]()
![]()
![]()
[/quote]pssst... nr 43 mist in de OP.. en ik heb de wiki al aangepast.. 43 en 44 er in gezet.
Zekerquote:
veel plezier en tot volgend jaarquote:Op donderdag 31 december 2009 19:33 schreef Knip het volgende:
Enjoy!quote:Op donderdag 31 december 2009 19:33 schreef Knip het volgende:
Nee, helaas.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:35 schreef Diaan73 het volgende:
Dag KnipFijne jaarwisseling.
Trouwens Ofyles heb jij de nacht nog vol gemaakt?
Danku. Jij ook de beste wensen voor volgend jaar. Veel succes vanavond en doe voorzichtig met vuurwerk.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:33 schreef Knip het volgende:
Dat vind ik nog knap hoor... hoe laat was je er vandaag weer?quote:Op donderdag 31 december 2009 19:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, helaas.
Na 3 was het gedaan.
Ik was er tegen 11:30 weer nadat ik voor 4 in slaap was gevallen.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog knap hoor... hoe laat was je er vandaag weer?
Ik ga volgend uur wel even verder met songteksten.quote:
Thanks.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:44 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik ga volgend uur wel even verder met songteksten.
Hmm mooi aantal uren om te slapen.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik was er tegen 11:30 weer nadat ik voor 4 in slaap was gevallen.
46.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:44 schreef Nizno het volgende:
zaten we nou serieus vorig jaar op 45 topics?
Ja, als ik m'n posthistory mag geloven wel. Die is op 45 blijven haken en nummer 45 heeft een slotje gehadquote:Op donderdag 31 december 2009 19:44 schreef Nizno het volgende:
Yeps...quote:Op donderdag 31 december 2009 19:44 schreef Nizno het volgende:
Geweldig iddquote:Op donderdag 31 december 2009 19:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps...
Haha Rob gaat ook helemaal los.
Hahaquote:Op donderdag 31 december 2009 19:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps...
Haha Rob gaat ook helemaal los.
Wie nietquote:Op donderdag 31 december 2009 19:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou het ook gedaan hebben...
Ik vind dit toch wel één van hun mooistequote:Op donderdag 31 december 2009 19:49 schreef Diaan73 het volgende:
Een van de lievelingsliedjes van mn vader... die zegt dat hij de Moody Blues geweldig vindt, maar volgens mij alleen maar dit nummer kent.
Dan moet je hem ook kennis laten maken met de andere nummers.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:49 schreef Diaan73 het volgende:
Een van de lievelingsliedjes van mn vader... die zegt dat hij de Moody Blues geweldig vindt, maar volgens mij alleen maar dit nummer kent.
Dat vind ik ookquote:Op donderdag 31 december 2009 19:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel één van hun mooiste
quote:Op donderdag 31 december 2009 19:49 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nights in white satin, schitterende plaat
Misschien dan ook nog met Forever Autumn. Niet direct Moody Blues, maar wel Justin Haywardquote:Op donderdag 31 december 2009 19:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan moet je hem ook kennis laten maken met de andere nummers.
quote:Op donderdag 31 december 2009 19:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan moet je hem ook kennis laten maken met de andere nummers.
En die luistert graag naar?quote:Op donderdag 31 december 2009 19:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
goed idee... maar volgens mij heeft hij wel een cd.. en mn moeder zal er niet blij mee zijn. Mijn moeder vindt het niet echt wat geloof ik.
Dat ga ik maar niet zeggen hierquote:
Meezingers?quote:Op donderdag 31 december 2009 19:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat ga ik maar niet zeggen hier![]()
Ze houdt vooral van muziek die niet te moeilijk en gezellig is. Van veel muziek krijgt ze de "zenuwen". Dat het toch nog goed gekomen is met mij...
3Js, Frans Bauer... ?quote:Op donderdag 31 december 2009 19:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat ga ik maar niet zeggen hier![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 19:58 schreef Ofyles2 het volgende:
43 39 Simon & Garfunkel : Bridge over troubled water![]()
30 38 Eagles : The last resort
25 37 Dire Straits : Private investigations![]()
![]()
20 36 Rolling Stones : Angie
185 35 Red Hot Chili Peppers : Under the bridge
24 34 Robbie Williams : Angels
27 33 Bette Midler : The rose
23 32 Dire Straits : Sultans of swing![]()
35 31 Metallica : One
21 30 Bruce Springsteen : The river![]()
![]()
![]()
Yeps, en idd Frans Bauer, Nick & Simon, Jan Smit, wat Duitse lui welke ik dus ook grotendeels kan meezingenquote:
Omdat hij erg mooi is. Eén van m'n all-time favorieten.quote:
Okay..quote:Op donderdag 31 december 2009 20:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Omdat hij erg mooi is. Eén van m'n all-time favorieten.
Marije, ik zie al dat jij de songteksten post
If you gotta go, you gotta go..quote:
Bij nader inzien.. inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2009 20:14 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind deze ook wel erg hoog staan hoor...
ben je het met me eens?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bij nader inzien.. inderdaad
quote:Op donderdag 31 december 2009 20:15 schreef MarijeH het volgende:
37 Dire Straits : Private investigations
It's a mystery to me - the game commences
for the usual fee - plus expenses
confidential information - it's in a diary
this is my investigation - it's not a public inquiry
I go checking out the reports - digging up the dirt
you get to meet all sorts in this line of work
treachery and treason - there's always an excuse for it
and when I find the reason I still can't get used to it
And what have you got at the end of the day?
what have you got to take away?
a bottle of whisky and a new set of lies
blinds on the windows and a pain behind the eyes
Scarred for life - no compensation
private investigations
Wees alsjeblieft voorzichtig...quote:Op donderdag 31 december 2009 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
Even terzijde... we hebben siervuurwerk bij de Aldi in Duitsland gekocht, niet duur, maar prachtig spul... volgens mij is er hier heel veel daar gekocht, want ik zie overal van dat mooie siervuurwerk hier.
Idd. FOK!t toch een stuk minder gezellig met minder vingers....quote:Op donderdag 31 december 2009 20:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wees alsjeblieft voorzichtig...
quote:Op donderdag 31 december 2009 20:22 schreef FritsFlits het volgende:
Ankie.... Aaaaaankie....
[ afbeelding ]
*doet paardengeluiden*quote:Op donderdag 31 december 2009 20:22 schreef FritsFlits het volgende:
Ankie.... Aaaaaankie....
[ afbeelding ]
Peace steekt het af.... maar het is echt heel degelijk spul.. echt Duits, maar wel supermooi.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wees alsjeblieft voorzichtig...
Avond komt later pas deze avondquote:
Op nummer 3.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Avond komt later pas deze avond
quote:Op donderdag 31 december 2009 20:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Avond komt later pas deze avond
FF is mij voor.. Ik zou al zeggen Avond komt pas tegen kwart voor 12quote:
Daarna kunnen we gezellig overnachten in Hotel California en Bohemian Rhapsody afwachten.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
FF is mij voor.. Ik zou al zeggen Avond komt pas tegen kwart voor 12
Nummer 7 kan ik wel hebben.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
Wat een kut top 10 trouwens, Ramses Shaffy
hidihidihidihoquote:Op donderdag 31 december 2009 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
Die geïmporteerde Fransman met Egyptische, Poolse en Russische afkomst vind ik erg overgewaardeerd. Ben blij dat er iemand het met me eens isquote:Op donderdag 31 december 2009 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
nr 6 is beter!quote:
Ik vind zn liedjes best goed, maar ik ben het ook met jou eens dat ze nu erg overgewaardeerd zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die geïmporteerde Fransman met Egyptische, Poolse en Russische afkomst vind ik erg overgewaardeerd. Ben blij dat er iemand het met me eens is
Met zijn drokenmans liederenquote:Op donderdag 31 december 2009 20:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die geïmporteerde Fransman met Egyptische, Poolse en Russische afkomst vind ik erg overgewaardeerd. Ben blij dat er iemand het met me eens is
tip voor aankomend jaar... stemmen op River of Dreamsquote:Op donderdag 31 december 2009 20:31 schreef MarijeH het volgende:
Mag ik iets zeggen over Billy Joel? Ik vind het best wel jammer dat het nummer River of Dreams niet in deze top 2000 staat.
Volgens mij is 't hier juist de bedoeling om 't daarover te hebbenquote:Op donderdag 31 december 2009 20:31 schreef MarijeH het volgende:
Mag ik iets zeggen over Billy Joel? Ik vind het best wel jammer dat het nummer River of Dreams niet in deze top 2000 staat.
Boyzonequote:Op donderdag 31 december 2009 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat hij van de Backstreet Boys is.
uiteraard overgwaardeerd maar neemt niet weg dat ze super zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind zn liedjes best goed, maar ik ben het ook met jou eens dat ze nu erg overgewaardeerd zijn.
quote:
Neehee... Van The Beatles natuurlijk. Hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen. Je weet wel, die band met Phil Collins op drums, Jimi Hendrix op gitaar en Mark King die de bas bespeelt.quote:
Volgens mij was het gewoon van the Doorsquote:
aaa looaaaaaafquote:Op donderdag 31 december 2009 20:34 schreef Nizno het volgende:
some say loveeeeeeeee
ga weg met je carnaval Alaaf!!quote:Op donderdag 31 december 2009 20:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
aaa looaaaaaaf
[ afbeelding ]
Dankjewel. Ik had er dit jaar ook al op gestemd.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
tip voor aankomend jaar... stemmen op River of Dreams
quote:
moeten wel uitkijken dat het niet opgemerkt wordt door R2.. straks worden we beschuldigd van het lijstduwen....quote:Op donderdag 31 december 2009 20:36 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik had er dit jaar ook al op gestemd.
quote:Op donderdag 31 december 2009 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Neehee... Van The Beatles natuurlijk. Hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen. Je weet wel, die band met Phil Collins op drums, Jimi Hendrix op gitaar en Mark King die de bas bespeelt.
2 die Beatles zeggen, hmm dan ben ik notch geneigd dat te geloven.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:33 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Nee van die andere boyband, de Beatles
Zou kunnen.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:38 schreef Nizno het volgende:
Sultans of Swing.....................
Swingers?
Niemand meer.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:39 schreef ThunderChild het volgende:
Weer terug
Kan iemand op de Radio2 site komen ?? Hier doet 'ie het niet meer![]()
Hebben we het gevonden!quote:Op donderdag 31 december 2009 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
2 die Beatles zeggen, hmm dan ben ik notch geneigd dat te geloven.
ow kijk... Daar hebben we het al....quote:Op donderdag 31 december 2009 20:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Mark Knopfler had het nummer geschreven op een blauwe maandag in een café.
En de Winamp stream loopt elke 3 seconden te bufferen als een gekquote:Op donderdag 31 december 2009 20:39 schreef ThunderChild het volgende:
![]()
Oh ok. Toen ik het liedje zocht kwam ik zijn naam al zo vaak tegen.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Mark Knopfler had het nummer geschreven op een blauwe maandag in een café.
dan wordt het gokken hoeveel nummers er in een uur worden geknikkertquote:Op donderdag 31 december 2009 20:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niemand meer.
Misschien moeten we straks lijsten handmatig afkloppen.
Ja hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 20:39 schreef ThunderChild het volgende:
Weer terug
Ik heb de lijst nog in mijn jaszak. In originele staat.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan wordt het gokken hoeveel nummers er in een uur worden geknikkert
de stream doet het nog welquote:Op donderdag 31 december 2009 20:39 schreef ThunderChild het volgende:
Weer terug
En deze? http://top2009.radio2.nl/page/lijsten_uurquote:Op donderdag 31 december 2009 20:42 schreef FritsFlits het volgende:
Proxy Error
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /.
Reason: Error reading from remote server
Apache/2.2.14 (Unix) Server at www.radio2.nl Port 80
quote:Op donderdag 31 december 2009 20:44 schreef Nizno het volgende:
ik kom er ook nog op.. Geen proxy probleem...
2008 2009 Artiest - Nummer
7 29 Animals : House of the rising sun -
- 28 Adele : Make you feel my love
266 27 Michael Jackson : Billie Jean![]()
22 26 Doors : Riders on the storm
- 25 Marco Borsato : Dochters
17 24 Golden Earring : Radar love
16 23 Beatles : Hey Jude![]()
74 22 Guus Meeuwis : Brabant
13 21 Dire Straits : Brothers in arms![]()
![]()
59 20 Beach Boys : God only knows![]()
14 19 Metallica : Nothing else matters
8 18 Alan Parsons Project : Old and wise
Volgend uur maar ff alvast.. voor geval we het moeten missen straks
Hier doet 'ie het inmiddels ook weer. Ze hebben de server weer opnieuw gestart . . .quote:Op donderdag 31 december 2009 20:42 schreef het_fokschaap het volgende:
de stream doet het nog wel
http://www.omroep.nl/live/npo/npo_radio2_vsr-bb.asx
en de lijst heb ik hiernaast open in excel![]()
je vergeet de animalsquote:
blij dat hij het weer doet... was al bang dat we het zonder uurlijstjes moesten doen.quote:
Hmmm... kan niet stemmen op de pollquote:Op donderdag 31 december 2009 20:46 schreef FritsFlits het volgende:
Hier ook
nou ik wil dat nog even proefondervindelijk bewezen hebben hoor!!quote:Op donderdag 31 december 2009 20:47 schreef het_fokschaap het volgende:
ik denk dat we er gevoeglijk vanuit kunnen gaan dat de site het nu bij iedereen weer doet
d'r staat niks tussen wat ik zou willen stemmen eigenlijk. radio 2 gaat na de subtop 2000 weer uitquote:Op donderdag 31 december 2009 20:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hmmm... kan niet stemmen op de poll
ik ook niet.... vervelend.... nou ja dan maar niet meer naar R2 luisterenquote:Op donderdag 31 december 2009 20:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hmmm... kan niet stemmen op de poll
het achtergrondkoortje of een achtergrondkoortje ? wat betreft een achtergrondkoortje denk ik best dat dat zou kunnen, maar ik kan het niet bevestigenquote:Op donderdag 31 december 2009 20:52 schreef Nizno het volgende:
hee maar nu hoorde ik laatst trouwens dat Robbie Williams bij Bruce in het achtergrondkoortje heeft gezongen... Kan iemand dat bevestigen??
nee het standaard achtergrondkoortje van Bruce.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het achtergrondkoortje of een achtergrondkoortje ? wat betreft een achtergrondkoortje denk ik best dat dat zou kunnen, maar ik kan het niet bevestigen
Tuurlijk niet. De leadzanger van The Beatles gaat toch niet bij een houthakker in het koor staan?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:52 schreef Nizno het volgende:
hee maar nu hoorde ik laatst trouwens dat Robbie Williams bij Bruce in het achtergrondkoortje heeft gezongen... Kan iemand dat bevestigen??
Wat deed William Champbell dan wel?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De leadzanger van The Beatles gaat toch niet bij een houthakker in het koor staan?
Dat was nog voordat de beatles ooit bij elkaar kwamen slimpie!quote:Op donderdag 31 december 2009 20:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De leadzanger van The Beatles gaat toch niet bij een houthakker in het koor staan?
It's a sad... it's a sad.. it's a sad, sad situation....quote:Op donderdag 31 december 2009 20:55 schreef Thomas B. het volgende:
Ik zie net dat Viva la Vida van Coldplay op 11 staat. Treurige zaak.
Ow ja natuurlijk!quote:Op donderdag 31 december 2009 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat was nog voordat de beatles ooit bij elkaar kwamen slimpie!
Springsteen is toch al veel langer bekend dan the Beatles!!
Staat er niet al ergens een torrentje?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:57 schreef HiDiHo het volgende:
Zou het veel werk zijn om de hele top2000 te downloaden?
Ligt er aan of je Xs4all of Ziggo hebt... in dat geval welquote:Op donderdag 31 december 2009 20:57 schreef HiDiHo het volgende:
Iemand moet het vevelende werkje doenquote:Op donderdag 31 december 2009 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Staat er niet al ergens een torrentje?
heb hem al bijna binnen... hij is al van 1 tm 1500 geupped...quote:Op donderdag 31 december 2009 20:57 schreef HiDiHo het volgende:
Want?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ligt er aan of je Xs4all of Ziggo hebt... in dat geval wel
Erg lollig, eerlijk, verfrissend. Maar te veel lulllen over de platen heen.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:58 schreef ThunderChild het volgende:
En dat was Rob Stenders als presentator. En wat is zoal de meningen hier over hem ??
torren gebruik ik niet... Ik ga voor de foute duitsers die in Belgie wonen... NZBersquote:Op donderdag 31 december 2009 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Staat er niet al ergens een torrentje?
Dat wil er wel eens uitliggen... ik heb xs4allquote:
Ziggo knijpt tegenwoordigquote:
dat dusquote:Op donderdag 31 december 2009 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb hem al bijna binnen... hij is al van 1 tm 1500 geupped...
Top 2000 Versie 2009 op nieuwsgroepen zoeken...
Prima DJ maar misschien iets te veel personality voor een lijstjesshow als dit.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:58 schreef ThunderChild het volgende:
En dat was Rob Stenders als presentator. En wat is zoal de meningen hier over hem ??
Vannacht maar even doen danquote:Op donderdag 31 december 2009 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb hem al bijna binnen... hij is al van 1 tm 1500 geupped...
Top 2000 Versie 2009 op nieuwsgroepen zoeken...
ik ben alleen benieuws wanneer de laatste 500 er op komen... mn pctje wacht geduldigquote:Op donderdag 31 december 2009 20:59 schreef Thomas B. het volgende:
Ik herinner me een torrent met de lijst van 2006, dus dan ben je al een eind op weg. Maar op usenet is de lijst van 2009 gewoon te vinden zie ik net
Zuigen doen ze ook alquote:
je moet alleen ff om denken dat je de goeie pakt.. er is ook 1 bezig geweest tussen de poster door te zitten met foute bestanden.. De goede is van 1 naar 2000 aan het uppen.quote:
Dus laatste up is al van 2 dagen geleden, dus ik verwacht eik toch wel morgen.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben alleen benieuws wanneer de laatste 500 er op komen... mn pctje wacht geduldig
geen idee... heb geen ziggo.. Maar was laatst op tweakers te lezenquote:Op donderdag 31 december 2009 21:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zuigen doen ze ook al![]()
Wat is het max kbps?
(mijn verbinding is 20Mbit)
wat mij betreft mag hij volgend jaar terugkomen...maar zeker niet eerderquote:Op donderdag 31 december 2009 20:58 schreef ThunderChild het volgende:
Ik kan ze ook zelf wel downloaden. maar 2000 namen opzoeken is geen feestjequote:Op donderdag 31 december 2009 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben alleen benieuws wanneer de laatste 500 er op komen... mn pctje wacht geduldig
Af en toe lult ie teveel door de nummers, maar verder een verademing ten opzichte van de rest. De zelfspot is ook erg fijn. Verder vond ik Hans en Jan Willem ook prima. Stefan Stasse en Marc Adriani mogen bij het grof vuil.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:58 schreef ThunderChild het volgende:
doe eens de eerste twee woorden van die serie?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:02 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dus laatste up is al van 2 dagen geleden, dus ik verwacht eik toch wel morgen.
Hij heeft ze gewoon netjes verpakt zodat je iets van 250 per keer er in pleurt.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kan ze ook zelf wel downloaden. maar 2000 namen opzoeken is geen feestje
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:03 schreef het_fokschaap het volgende:
dit jaar dus niet bij Hans Schiffers thuis ? Was hij het zat ?
Vorig jaar ook al niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:03 schreef het_fokschaap het volgende:
Beste dj daarquote:Op donderdag 31 december 2009 20:58 schreef ThunderChild het volgende:
knap postquote:Op donderdag 31 december 2009 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe eens de eerste twee woorden van die serie?
Dat is de naam van de poster toch?
(kan hem hier ff niet bij pakken... moet ik naar boven lopen.. geen zin in)
Frits Spits presenteerde het dit jaar ook niet meer, dus ik denk dat Radio 2 al die oude presentatoren eruit aan kwakken is . . .quote:Op donderdag 31 december 2009 21:03 schreef het_fokschaap het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaa die iddquote:
Is het dan al twee jaar terug dat Leo Blokhuis op TV door de top 10 aan het rijden was ??quote:Op donderdag 31 december 2009 21:04 schreef peaceman het volgende:
Vorig jaar ook al niet.
Radio 2 is niet de enige. Bij de NPO vindt een drastische verjongingskuur plaats...quote:Op donderdag 31 december 2009 21:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Frits Spits presenteerde het dit jaar ook niet meer, dus ik denk dat Radio 2 al die oude presentatoren eruit aan kwakken is . . .![]()
Ga ik ook doen, met mijn mobieltjequote:Op donderdag 31 december 2009 21:05 schreef Nizno het volgende:
ik zal zo eens ff testen of mijn camera echt zo goed foto's van vuurwerk kan maken.
niet zo heul erg hoor dat Frits het niet meer doet.... Die kletste nog erger dan de rest.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Frits Spits presenteerde het dit jaar ook niet meer, dus ik denk dat Radio 2 al die oude presentatoren eruit aan kwakken is . . .![]()
Die kletste meer dan dat ie muziek draaide.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet zo heul erg hoor dat Frits het niet meer doet.... Die kletste nog erger dan de rest.
Met metaforen. De ene nog gekker dan de andere...quote:Op donderdag 31 december 2009 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet zo heul erg hoor dat Frits het niet meer doet.... Die kletste nog erger dan de rest.
Cool! Steek es af . . .quote:Op donderdag 31 december 2009 21:08 schreef Thomas B. het volgende:
Whehe ik heb van mijn neefjes echt een of andere vuurwerkbom gekregenSoort van dubbele lawinepijl maar dan een heel groot rotje. Het schijnt dat de autoalarmen er van afgaan
![]()
Dan wel met beeld!!!quote:
En je armen?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:08 schreef Thomas B. het volgende:
Whehe ik heb van mijn neefjes echt een of andere vuurwerkbom gekregenSoort van dubbele lawinepijl maar dan een heel groot rotje. Het schijnt dat de autoalarmen er van afgaan
1 Thomas B. Minder is niet ergquote:Op donderdag 31 december 2009 21:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het verantwoord is, maar hij mag het proberen.
quote:
heel openlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |