voordat hij over 3 kwartier wordt opgehaald door zn vader.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:47 schreef peaceman het volgende:
Deze is tof.... nu aankleden... TwenteTwan wil vuurwerk af gaan steken...
klopt... wegens oproepen van het Dagblad van het Noorden om er op te stemmen. Ede Staal.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Paar jaar terug toch een zanger uit Groningen?
Ja, precies. Ik zat met Lucas en Gea in m'n hoofd, maar dat was een duo...quote:Op donderdag 31 december 2009 12:47 schreef lubje25 het volgende:
FritsFlits: ede staal bedoelde jij
nu begin ik ineens te twijfelen of dat andere wel een regionaal nummer wa..... want was dat geen GS actie ofzo?????quote:Op donderdag 31 december 2009 12:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt... wegens oproepen van het Dagblad van het Noorden om er op te stemmen. Ede Staal.
En in datzelfde jaar was het ook een regionaal nummer uit een andere streek via internet opgeroepen..
Dat nummer stond er toen uiteindelijk wel in maar werd op zijn 'originele plek gezet zonder dat ze de extreme stemmers er bij telden.
Dat zeg ik..... Gammaquote:Op donderdag 31 december 2009 12:50 schreef FritsFlits het volgende:
Het was een krant:
Ede Staal komt niet in de Top 2000
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |