Tof dat je hem ook netjes opentquote:Op woensdag 30 december 2009 20:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Post ik hier eens, sluit ik hem gelijk
Je vergeet de rest van de OPquote:Op woensdag 30 december 2009 20:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ja hoor es, dat doe je zelf. Dat kunnen we niet als excuus/smoes/whatever gaan rekenen . . .quote:Op woensdag 30 december 2009 20:35 schreef djenneke het volgende:
Hey, ik zit hier gewoon zwanger te wezen, dus mij moet je dat niet vragen
Hoe is het toch mogelijk?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dus moet ik maar gewoon ineens homo worden?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ja hoor es, dat doe je zelf. Dat kunnen we niet als excuus/smoes/whatever gaan rekenen . . .![]()
Dat moet ie wel, dat staat in de regelsquote:Op woensdag 30 december 2009 20:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Tof dat je hem ook netjes opent
Dat vind ik ook vergezocht.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dus moet ik maar gewoon ineens homo worden?
Ik zei al dat ik dit een mooi nummer vindquote:Op woensdag 30 december 2009 20:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vergezocht.
Maar laten we het eens over muziek houden.
Daar moet je een account voor openen...quote:Op woensdag 30 december 2009 20:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Alleen kan ik op de een of andere manier het vorige topic niet aan de wiki toevoegen
Of iemand anders daarvoor de opdracht gevenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Daar moet je een account voor openen...
Mocht iemand zich geroepen voelen om hem even toe te voegen, mijn dank is grootquote:Op woensdag 30 december 2009 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Of iemand anders daarvoor de opdracht geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |