Tof dat je hem ook netjes opentquote:Op woensdag 30 december 2009 20:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Post ik hier eens, sluit ik hem gelijk
Je vergeet de rest van de OPquote:Op woensdag 30 december 2009 20:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ja hoor es, dat doe je zelf. Dat kunnen we niet als excuus/smoes/whatever gaan rekenen . . .quote:Op woensdag 30 december 2009 20:35 schreef djenneke het volgende:
Hey, ik zit hier gewoon zwanger te wezen, dus mij moet je dat niet vragen
Hoe is het toch mogelijk?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dus moet ik maar gewoon ineens homo worden?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ja hoor es, dat doe je zelf. Dat kunnen we niet als excuus/smoes/whatever gaan rekenen . . .![]()
Dat moet ie wel, dat staat in de regelsquote:Op woensdag 30 december 2009 20:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Tof dat je hem ook netjes opent
Dat vind ik ook vergezocht.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dus moet ik maar gewoon ineens homo worden?
Ik zei al dat ik dit een mooi nummer vindquote:Op woensdag 30 december 2009 20:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vergezocht.
Maar laten we het eens over muziek houden.
Daar moet je een account voor openen...quote:Op woensdag 30 december 2009 20:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Alleen kan ik op de een of andere manier het vorige topic niet aan de wiki toevoegen
Of iemand anders daarvoor de opdracht gevenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Daar moet je een account voor openen...
Mocht iemand zich geroepen voelen om hem even toe te voegen, mijn dank is grootquote:Op woensdag 30 december 2009 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Of iemand anders daarvoor de opdracht geven
Zou het niet die Rob zijn die in de studio zit?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:50 schreef Mostlyanthony het volgende:
Die Rob Stenders uit Almere stuurt wel erg irritant veel mailtjes...
Graag gedaanquote:Op woensdag 30 december 2009 20:50 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Mocht iemand zich geroepen voelen om hem even toe te voegen, mijn dank is groot
D'ohquote:Op woensdag 30 december 2009 20:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zou het niet die Rob zijn die in de studio zit?
quote:299 319 Keane : Somewhere only we know![]()
344 318 Marco Borsato : Speeltuin![]()
270 317 KISS : I was made for loving you![]()
725 316 Jan Smit : Als de morgen is gekomen![]()
![]()
260 315 Billy Joel : She's always a woman![]()
606 314 BAP : Kristallnach![]()
241 313 Queen : We will rock you![]()
265 312 Scorpions : Wind of change![]()
197 311 Kansas : Dust in the wind![]()
341 310 Neil Diamond : I am..... I said![]()
257 309 Fleetwood Mac : Need your love so bad![]()
944 308 Cranberries : Zombie![]()
155 307 U2 : New Years day![]()
573 306 Queen : These are the days of our lives![]()
Heb ik jarenlang fout gedacht dat het "Jan, Piet, Joris en Corneel" is?quote:
Ze waren al weg toen ik kwam, dus ik was het niet.quote:
Zo ken ik hem ook hoor.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heb ik jarenlang fout gedacht dat het "Jan, Piet, Joris en Corneel" is?
Da's een goeie. Waar zijn ze ??quote:Op woensdag 30 december 2009 21:00 schreef D. het volgende:
Wie heeft de Peace-familie weggejaagd?
Jaquote:Op woensdag 30 december 2009 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heb ik jarenlang fout gedacht dat het "Jan, Piet, Joris en Corneel" is?
Dat vroeg ik me dus ook afquote:Op woensdag 30 december 2009 21:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Da's een goeie. Waar zijn ze ??![]()
Als je als beginnende muziekkenner dit nummer luistert, zou je denken dat Freddie Mercury nog leefde...quote:
eh... nee.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je als beginnende muziekkenner dit nummer luistert, zou je denken dat Freddie Mercury nog leefde...
Ik hou gewoon niet van Neil Diamond. Ik kan er niks aan doen...quote:Op woensdag 30 december 2009 21:07 schreef Homdeck het volgende:
Dat nummer van Neil Diamond is gewoon goed djenneke![]()
De hele avond? Zonder radio?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Geen paniek....
Peace-family is oliebollen bakken bij (schoon)familie
Een bosuil in dit topic.quote:
The horror ... the horror . . .quote:Op woensdag 30 december 2009 21:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Geen paniek....
Peace-family is oliebollen bakken bij (schoon)familie
Heiligschennis!quote:Op woensdag 30 december 2009 21:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je als beginnende muziekkenner dit nummer luistert, zou je denken dat Freddie Mercury nog leefde...
Dan is het aan onsquote:Op woensdag 30 december 2009 21:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En vooral: Zonder deze topics te vullen?
Mogen wij zeker het vuile werk opknappenquote:Op woensdag 30 december 2009 21:10 schreef djenneke het volgende:
En Diaan wilde nog wel dat we meer dan 45 topics zouden vullen...
Als het moet, dan moet het. Ik vind het niet eens zo heel erg...quote:Op woensdag 30 december 2009 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Mogen wij zeker het vuile werk opknappen
Vandaag is dat homoseksualiteit?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Elke dag heeft wel een thema als ik het nu bekijk...
daar heb ik een klein stukje van gezienquote:Op woensdag 30 december 2009 21:11 schreef djenneke het volgende:
Nu moet ik denken aan de ex-collega van mijn vriend die laatst nog bij "help mijn man heeft een hobby" op tv was...
Wij hebben het gekeken omdat het zijn ex-collega was. Het was echt heel triest ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:13 schreef Homdeck het volgende:
[..]
daar heb ik een klein stukje van geziendie spoorde niet helemaal geloof ik
Goed geraden.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Vandaag is dat homoseksualiteit?
Hoever ging die gast in zijn passie?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:13 schreef Homdeck het volgende:
[..]
daar heb ik een klein stukje van geziendie spoorde niet helemaal geloof ik
Dat wil je niet wetenquote:Op woensdag 30 december 2009 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoever ging die gast in zijn passie?
Denk niet dat we het gaan redden dit jaar . . .quote:Op woensdag 30 december 2009 21:10 schreef djenneke het volgende:
En Diaan wilde nog wel dat we meer dan 45 topics zouden vullen...![]()
Ik ben het er zowaar mee eens.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:16 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Dit nummer van Jan Smit vind ik best geinig
Te ver, anders haal je de uitzending niet neem ik aanquote:Op woensdag 30 december 2009 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoever ging die gast in zijn passie?
Dan heb je er gewoon een keer te veel op gezopen onder goed gezelschap. Is mij ook wel eens overkomen. Maar dan weet ik toch nog steeds dat het waardeloos is hoor...quote:Op woensdag 30 december 2009 21:16 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Dit nummer van Jan Smit vind ik best geinig
* Ofyles2 die golddigger naast Jan Smit in de gaten houdt. Mocht Wesley Sneijder het WK verpesten, dan is zij de eerste die het te merken krijgt...quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Te ver, anders haal je de uitzending niet neem ik aan
Niets is de DJ's te gek...quote:Op woensdag 30 december 2009 21:17 schreef nomar83 het volgende:
Ik heb het idee dat iemand ieder moment z'n C&A-boxershort gaat showen.
Of er net uit.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben het er zowaar mee eens.![]()
Alleen wel een plaats of 1000-1500 lager.
Hoe weet je datquote:Op woensdag 30 december 2009 21:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan heb je er gewoon een keer te veel op gezopen onder goed gezelschap.
Was jij dat?quote:
Mij nog nooit.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan heb je er gewoon een keer te veel op gezopen onder goed gezelschap. Is mij ook wel eens overkomen. Maar dan weet ik toch nog steeds dat het waardeloos is hoor...
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Was jij dat?![]()
* djenneke vaderschap begint te betwijfelen
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:19 schreef djenneke het volgende:
* djenneke vaderschap begint te betwijfelen![]()
Een echte pianovirtuoosquote:Op woensdag 30 december 2009 21:20 schreef djenneke het volgende:
Ik vind Billy Joel sowieso wel heel tof. Maar dit is wel echt een juweeltje.
Als mijn kindje echt op Jantje Smit zou zijn verwekt, dan zou ik echt heel verdrietig zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 21:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat kon natuurlijk niet lang meer uitblijven . . .![]()
Zeker van zijn generatiequote:
Het kan erger, Hepie & Hepie bijvoorbeeldquote:Op woensdag 30 december 2009 21:22 schreef djenneke het volgende:
Als mijn kindje echt op Jantje Smit zou zijn verwekt, dan zou ik echt heel verdrietig zijn![]()
Dan maar Rick Astleyquote:Op woensdag 30 december 2009 21:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als mijn kindje echt op Jantje Smit zou zijn verwekt, dan zou ik echt heel verdrietig zijn
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het kan erger, Hepie & Hepie bijvoorbeeld![]()
Een ergere Rickroll dan dat is niet voor te stellen . . .quote:Op woensdag 30 december 2009 21:26 schreef Ofyles2 het volgende:
Dan maar Rick Astley
Die had peaceman dacht ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:29 schreef MarijeH het volgende:
Klappen mensenIk mis hier een smiley
Queen - We will rock you.
Die is al geweest (dacht ik) . . .quote:Op woensdag 30 december 2009 21:29 schreef Knipoogje het volgende:
Waarom kapte Queen dat nummer nu af net nadat de gitaar er in kwam? Is het nooit afgemaakt? Was het de prelude van een ander liedje? Meestal komt We are the champions er direct achteraan...
Belgen die Engels spreken vind ik weer leukquote:Op woensdag 30 december 2009 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Duitsers zijn zo slecht in de Engelse taal...
Niet alleen met de Engelse taal, met elke taal die niet in het Duits is . . .quote:Op woensdag 30 december 2009 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Duitsers zijn zo slecht in de Engelse taal...![]()
Da's wel heiligschennis !!quote:
Maar ze proberen het wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Niet alleen met de Engelse taal, met elke taal die niet in het Duits is . . .![]()
Mooi schuifelnummerquote:Op woensdag 30 december 2009 21:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Fleetwood Mac - Need Your Love So Bad
Need someone’s hand to lead me through the night
I need someone’s arms to hold and squeeze me tight
Now, when the night begins, whoa, I’m at an end
Because I need your love so bad
I need some lips to feel next to mine
Need someone to stand up - to stand up and tell me when I’m lyin’
And when the lights are low - and it’s time to go
That’s when I need your love so bad
So why don’t you give it up, baby and bring it home to me
Or write it on a piece of paper, woman - so it can be read to me
Tell me that you love me - and stop drivin’ me mad
Whoa, because I - I need your love so bad
Need a soft voice - just to talk to me at night
Don’t want you to worry, baby
I know we can make everything alright
Listen to my plea, baby, come on bring it to me
’cause I need - your love so bad
Baby, I need, I need - woman, I need your love so bad
Heyquote:
Ik vraag niet verderquote:Op woensdag 30 december 2009 21:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Ik ben even aan het in te rimmen ...
Ow je bent de songteksten aan het plaatsenquote:Op woensdag 30 december 2009 21:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Ik ben even aan het interimmen tot 22:00, tenzij...
Idd, wat een jostiquote:Op woensdag 30 december 2009 21:46 schreef Homdeck het volgende:
Houd je smoel gewoon eens ipv steeds die inro's vol te lullen
Ik was bij mn ouders... jullie hadden zo daar kunnen zoeken. Ik had dat ook gepostquote:Op woensdag 30 december 2009 21:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mooi schuifelnummer![]()
[..]
Hey
We wouden al naar Vermist mailen waar je bleef![]()
Sounds like a deal.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow je bent de songteksten aan het plaatsenik vind het prima. Ik wil evt. wel verder gaat na 22:00 uur.
Ik luister inderdaad niet voor de Radio 2-DJ's.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:46 schreef Homdeck het volgende:
Houd je smoel gewoon eens ipv steeds die inro's vol te lullen
klopt... ik heb het gezien... egwaar!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 21:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was bij mn ouders... jullie hadden zo daar kunnen zoeken. Ik had dat ook gepost
tong80 komt morgen weer terug. Die arme man zag het vandaag niet meer zitten...quote:Op woensdag 30 december 2009 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
Heb ik, behalve een heel topic, nog wat bijzonders gemist??
Ok als jullie het niet erg vinden wil ik er morgen ook wel wat plaatsen.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow je bent de songteksten aan het plaatsenik vind het prima. Ik wil evt. wel verder gaat na 22:00 uur.
De oliebollen zijn inderdaad klaarIk heb alleen de appelflappen gebakken trouwens, de rest was al klaar toen we kwamen. Ik heb wel een grote schaal mee naar huis, dus tast toe:
[ afbeelding ]
Ik heb er maar een paar gehad, ik vind ze de volgende dag het lekkerst.
Van een goede dj ook. Maarja, deze heeft de dj-opleiding niet helemaal afgemaakt ofzoquote:Op woensdag 30 december 2009 21:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou het zo kort mogelijk gedaan hebben.
Maar dat is ook mijn karakter eigen...
Ach gossie, was ie gedeprimeerd van de muziek dan? Karma Police is wel geweest en hebben we helaas gemist. Radio2 ging pas later aan bij mn ouders.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
tong80 komt morgen weer terug. Die arme man zag het vandaag niet meer zitten...
Prima hoor, ik zal hier toch niet de hele dag zitten... morgenmiddag gaat Twan ook weer naar zn vader, dus nog even wat met hem samen doen ook.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:49 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ok als jullie het niet erg vinden wil ik er morgen ook wel wat plaatsen.
Morgenvroeg gaat mijn moeder met mijn tante oliebollen bakken in de schuur op onze boerderij. En er komt een piratenzender in de buurt draaien.
Je was niet de enigequote:Op woensdag 30 december 2009 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
En ik vond het concert afgelopen zomer een beetje tegenvallen...
Marco B., Jan S. en Paskal J. waren de verdachten...quote:Op woensdag 30 december 2009 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach gossie, was ie gedeprimeerd van de muziek dan? Karma Police is wel geweest en hebben we helaas gemist. Radio2 ging pas later aan bij mn ouders.
Les 567 voor beginnende bands: Check altijd de akoestiek van de concertzalen.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ik vond het concert afgelopen zomer een beetje tegenvallen...
Jullie gelukkig ook dus... ik hoorde alleen maar hosanna verhalen om me heen.quote:
Sorry, maar door Jan Smit erbij te zetten kan ik je niet serieus nemenquote:Op woensdag 30 december 2009 21:55 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Nou, dit was toch best een leuk uurtje met Kiss, Billy Joel, BAP, 2 x Queen, Kansas, Neil Diamond, FM, Cranberries, U2 en Jan Smit
Hoe vaak komen de Cats nog langs in de komende 26 uur?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:55 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Nou, dit was toch best een leuk uurtje met Kiss, Billy Joel, BAP, 2 x Queen, Kansas, Neil Diamond, FM, Cranberries, U2 en Jan Smit
Dat hadden ze ook gedaanquote:Op woensdag 30 december 2009 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Les 567 voor beginnende bands: Check altijd de akoestiek van de concertzalen.
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Les 567 voor beginnende bands: Check altijd de akoestiek van de concertzalen.
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Sorry, maar door Jan Smit erbij te zetten kan ik je niet serieus nemen
Misschien zijn dat ouderdomsverschijnselen.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
... wij waren in Gelsenkirchen, het geluid was daar best goed.. maar ik vond ze ongeïnspireerd en er werd een nummer echt verneukt.
Goed idee... en neem je meteen wat te drinken mee? Doe maar een lekkere cocktail oid.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:57 schreef D. het volgende:
Ik ga ff de Dru kachels ontwijken en ff wat te eten pakken
Ik had dat ook toen ik het U2-topic die dag las...ik dacht dat ik een ander concert had bezochtquote:Op woensdag 30 december 2009 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
Jullie gelukkig ook dus... ik hoorde alleen maar hosanna verhalen om me heen.
Nou dan kunnen ze in de leer bij de Rolling Stones of nog beter - vind ik - Iggy Pop, hoe die man nog rocktquote:Op woensdag 30 december 2009 21:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien zijn dat ouderdomsverschijnselen.
Maar ik weet het vooralsnogn niet...
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik had dat ook toen ik het U2-topic die dag las...ik dacht dat ik een ander concert had bezocht
Stemmen tellen? Welke stemmen... die worden toch gewoon meteen in de prullenbak gedropt?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Hele klus???![]()
Gewoon een kwestie van stemmen tellen. Klaar.
lol... schrijf en collumnquote:Op woensdag 30 december 2009 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm ik krijg een plaatsvervangende D. gevoel.
Met Microsoft Excel/OpenOffice.org Calc is het stemmen tellen inderdaad kinderspel...quote:Op woensdag 30 december 2009 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Hele klus???![]()
Gewoon een kwestie van stemmen tellen. Klaar.
Oeps, lees dit nu pasquote:Op woensdag 30 december 2009 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goed idee... en neem je meteen wat te drinken mee? Doe maar een lekkere cocktail oid.
quote:Se soenen it ferbiede moatte om op hollânsktalige nûmers te stimmen yn de #top2000 Gean dan nei radionl of sa.
Vemroed jij een gemanipuleerde lijst? Kan ik me niet voorstellenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Stemmen tellen? Welke stemmen... die worden toch gewoon meteen in de prullenbak gedropt?
bijvoorbeeldquote:
nr 25 in elk geval nogquote:Op woensdag 30 december 2009 22:08 schreef Wickedangel het volgende:
AAARGH, als ik nog één nummer van Borsato moet horen...
Elk nummer van Borsato staat te hoog.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:07 schreef peaceman het volgende:
Dit is wel een mooi nummer van MB, alleen veel te hoog
Andere nummers van deze artiest:quote:Op woensdag 30 december 2009 22:08 schreef Wickedangel het volgende:
AAARGH, als ik nog één nummer van Borsato moet horen...
Nee, ik vermoed geen gemanipuleerde lijst. Ik vermoed gewoon een enigszins willekeurig samengestelde lijst.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vemroed jij een gemanipuleerde lijst? Kan ik me niet voorstellen
OMGquote:Op woensdag 30 december 2009 22:08 schreef Berkery het volgende:
Andere nummers van deze artiest:
* Afscheid nemen bestaat niet (Nr. 145)
* Binnen (Nr. 282)
* De bestemming (Nr. 422)
* De waarheid (Nr. 305)
* Dochters (Nr. 25)
* Dromen zijn bedrog (Nr. 356)
* Everytime I think of you (Nr. 1010)
* Ik leef niet meer voor jou (Nr. 364)
* Je hoeft niet naar huis vannacht (Nr. 785)
* Margherita (Nr. 129)
* Rood (Nr. 79)
* Speeltuin (Nr. 318)
* Stop de tijd (Nr. 348)
* Voorbij (Nr. 890)
* Vrij zijn (Nr. 607)
* Waarom nou jij (Nr. 333)
* Wereld zonder jou (Nr. 443)
* Wit licht (Nr. 865)
Dat was denk ik maar een korte column geweest. Ik weet er te weinig over.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, was er anders best benieuwd naar geweest hoor
Nu ff 278 nummers een ander onderwerp graagquote:Op woensdag 30 december 2009 22:08 schreef Berkery het volgende:
[..]
Andere nummers van deze artiest:
* Afscheid nemen bestaat niet (Nr. 145)
* Binnen (Nr. 282)
* De bestemming (Nr. 422)
* De waarheid (Nr. 305)
* Dochters (Nr. 25)
* Dromen zijn bedrog (Nr. 356)
* Everytime I think of you (Nr. 1010)
* Ik leef niet meer voor jou (Nr. 364)
* Je hoeft niet naar huis vannacht (Nr. 785)
* Margherita (Nr. 129)
* Rood (Nr. 79)
* Speeltuin (Nr. 318)
* Stop de tijd (Nr. 348)
* Voorbij (Nr. 890)
* Vrij zijn (Nr. 607)
* Waarom nou jij (Nr. 333)
* Wereld zonder jou (Nr. 443)
* Wit licht (Nr. 865)
Dochters is ook prima te doen!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
OMG![]()
Alleen al vandaag heb ik er drie of zo gehoord. Binnen is nog wel ok en Wereld zonder jou kan ik ook hebben vanwege La Oosterhuis. De rest...!
Een paar van de nummers zijn ook nog geschreven door een tekstschrijver die bijbeunt als irritante voetbalcommentator...quote:Op woensdag 30 december 2009 22:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
OMG![]()
Alleen al vandaag heb ik er drie of zo gehoord. Binnen is nog wel ok en Wereld zonder jou kan ik ook hebben vanwege La Oosterhuis. De rest...!
Tja, ik weet ook niet veel meer hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was denk ik maar een korte column geweest. Ik weet er te weinig over.
Een gemanipuleerde lijst dusquote:Op woensdag 30 december 2009 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, ik vermoed geen gemanipuleerde lijst. Ik vermoed gewoon een enigszins willekeurig samengestelde lijst.
Het is vooral een prachtige naamquote:Op woensdag 30 december 2009 22:13 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Beste nummer van MJ wat mij betreft![]()
Allemaal de schuld van John Euwbank!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Een paar van de nummers zijn ook nog geschreven door een tekstschrijver die bijbeunt als irritante voetbalcommentator...
Maar die is geen voetbalcommentator.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van John Euwbank!Die ik overigens wel lekker vind
en schrijf je ook met een u minder.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar die is geen voetbalcommentator.
Je valt niet op mannelijke mannen?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van John Euwbank!Die ik overigens wel lekker vind
Dan moet je WickedAngel aanspreken. Ik maak zelden naamspelfouten...quote:Op woensdag 30 december 2009 22:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
en schrijf je ook met een u minder.
ik spreek niemand aanquote:Op woensdag 30 december 2009 22:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan moet je WickedAngel aanspreken. Ik maak zelden naamspelfouten...
Aaaach, zielepiet.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:20 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 inmiddels treurig toekijkt...
haal daar eens een r uit!quote:
\Dat dacht ik welquote:Op woensdag 30 december 2009 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
Zometeen weer de Cats. Ik ben echt gek op de Cats.
Een vraag vooraf: Heb je gedronken?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe durf je!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:23 schreef Nizno het volgende:
even geluid van radio enzo uit... tv op 1 en kijken hoe van duin en van gorp een kado aan mies geven.
Ja echt?quote:
Nee, net thuis, ik ga zo beginnenquote:
I love pussy tooquote:Op woensdag 30 december 2009 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
Oké.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja echt?
[..]
Nee, net thuis, ik ga zo beginnen![]()
Ik hou gewoon ontzettend van Piet Veermans gegalm.
gewoon afstandsbedieningen er bij pakken en je hebt weinig lef nodigquote:
Inderdaad, het is ook wel een mooi nummer maar ik associeer hem altijd met begrafenissen en crematies.quote:
Ik niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik 'm daar nog nooit gehoord hebquote:Op woensdag 30 december 2009 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad, het is ook wel een mooi nummer maar ik associeer hem altijd met begrafenissen en crematies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |