Een gemanipuleerde lijst dusquote:Op woensdag 30 december 2009 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, ik vermoed geen gemanipuleerde lijst. Ik vermoed gewoon een enigszins willekeurig samengestelde lijst.
Het is vooral een prachtige naamquote:Op woensdag 30 december 2009 22:13 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Beste nummer van MJ wat mij betreft![]()
Allemaal de schuld van John Euwbank!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Een paar van de nummers zijn ook nog geschreven door een tekstschrijver die bijbeunt als irritante voetbalcommentator...
Maar die is geen voetbalcommentator.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van John Euwbank!Die ik overigens wel lekker vind
en schrijf je ook met een u minder.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar die is geen voetbalcommentator.
Je valt niet op mannelijke mannen?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van John Euwbank!Die ik overigens wel lekker vind
Dan moet je WickedAngel aanspreken. Ik maak zelden naamspelfouten...quote:Op woensdag 30 december 2009 22:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
en schrijf je ook met een u minder.
ik spreek niemand aanquote:Op woensdag 30 december 2009 22:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan moet je WickedAngel aanspreken. Ik maak zelden naamspelfouten...
Aaaach, zielepiet.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:20 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 inmiddels treurig toekijkt...
haal daar eens een r uit!quote:
\Dat dacht ik welquote:Op woensdag 30 december 2009 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
Zometeen weer de Cats. Ik ben echt gek op de Cats.
Een vraag vooraf: Heb je gedronken?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe durf je!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:23 schreef Nizno het volgende:
even geluid van radio enzo uit... tv op 1 en kijken hoe van duin en van gorp een kado aan mies geven.
Ja echt?quote:
Nee, net thuis, ik ga zo beginnenquote:
I love pussy tooquote:Op woensdag 30 december 2009 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
Oké.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja echt?
[..]
Nee, net thuis, ik ga zo beginnen![]()
Ik hou gewoon ontzettend van Piet Veermans gegalm.
gewoon afstandsbedieningen er bij pakken en je hebt weinig lef nodigquote:
Inderdaad, het is ook wel een mooi nummer maar ik associeer hem altijd met begrafenissen en crematies.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |