Ik denk het niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:03 schreef het_fokschaap het volgende:
dit jaar dus niet bij Hans Schiffers thuis ? Was hij het zat ?
Vorig jaar ook al niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:03 schreef het_fokschaap het volgende:
Beste dj daarquote:Op donderdag 31 december 2009 20:58 schreef ThunderChild het volgende:
En dat was Rob Stenders als presentator. En wat is zoal de meningen hier over hem ??
knap postquote:Op donderdag 31 december 2009 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe eens de eerste twee woorden van die serie?
Dat is de naam van de poster toch?
(kan hem hier ff niet bij pakken... moet ik naar boven lopen.. geen zin in)
Frits Spits presenteerde het dit jaar ook niet meer, dus ik denk dat Radio 2 al die oude presentatoren eruit aan kwakken is . . .quote:Op donderdag 31 december 2009 21:03 schreef het_fokschaap het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaa die iddquote:
Is het dan al twee jaar terug dat Leo Blokhuis op TV door de top 10 aan het rijden was ??quote:Op donderdag 31 december 2009 21:04 schreef peaceman het volgende:
Vorig jaar ook al niet.
Radio 2 is niet de enige. Bij de NPO vindt een drastische verjongingskuur plaats...quote:Op donderdag 31 december 2009 21:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Frits Spits presenteerde het dit jaar ook niet meer, dus ik denk dat Radio 2 al die oude presentatoren eruit aan kwakken is . . .![]()
Ga ik ook doen, met mijn mobieltjequote:Op donderdag 31 december 2009 21:05 schreef Nizno het volgende:
ik zal zo eens ff testen of mijn camera echt zo goed foto's van vuurwerk kan maken.
niet zo heul erg hoor dat Frits het niet meer doet.... Die kletste nog erger dan de rest.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Frits Spits presenteerde het dit jaar ook niet meer, dus ik denk dat Radio 2 al die oude presentatoren eruit aan kwakken is . . .![]()
Die kletste meer dan dat ie muziek draaide.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet zo heul erg hoor dat Frits het niet meer doet.... Die kletste nog erger dan de rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |