Omdat hij erg mooi is. Eén van m'n all-time favorieten.quote:
Okay..quote:Op donderdag 31 december 2009 20:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Omdat hij erg mooi is. Eén van m'n all-time favorieten.
Marije, ik zie al dat jij de songteksten post
If you gotta go, you gotta go..quote:
Bij nader inzien.. inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2009 20:14 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind deze ook wel erg hoog staan hoor...
ben je het met me eens?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bij nader inzien.. inderdaad
quote:Op donderdag 31 december 2009 20:15 schreef MarijeH het volgende:
37 Dire Straits : Private investigations
It's a mystery to me - the game commences
for the usual fee - plus expenses
confidential information - it's in a diary
this is my investigation - it's not a public inquiry
I go checking out the reports - digging up the dirt
you get to meet all sorts in this line of work
treachery and treason - there's always an excuse for it
and when I find the reason I still can't get used to it
And what have you got at the end of the day?
what have you got to take away?
a bottle of whisky and a new set of lies
blinds on the windows and a pain behind the eyes
Scarred for life - no compensation
private investigations
Wees alsjeblieft voorzichtig...quote:Op donderdag 31 december 2009 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
Even terzijde... we hebben siervuurwerk bij de Aldi in Duitsland gekocht, niet duur, maar prachtig spul... volgens mij is er hier heel veel daar gekocht, want ik zie overal van dat mooie siervuurwerk hier.
Idd. FOK!t toch een stuk minder gezellig met minder vingers....quote:Op donderdag 31 december 2009 20:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wees alsjeblieft voorzichtig...
quote:Op donderdag 31 december 2009 20:22 schreef FritsFlits het volgende:
Ankie.... Aaaaaankie....
[ afbeelding ]
*doet paardengeluiden*quote:Op donderdag 31 december 2009 20:22 schreef FritsFlits het volgende:
Ankie.... Aaaaaankie....
[ afbeelding ]
Peace steekt het af.... maar het is echt heel degelijk spul.. echt Duits, maar wel supermooi.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wees alsjeblieft voorzichtig...
Avond komt later pas deze avondquote:
Op nummer 3.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Avond komt later pas deze avond
quote:Op donderdag 31 december 2009 20:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Avond komt later pas deze avond
FF is mij voor.. Ik zou al zeggen Avond komt pas tegen kwart voor 12quote:
Daarna kunnen we gezellig overnachten in Hotel California en Bohemian Rhapsody afwachten.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
FF is mij voor.. Ik zou al zeggen Avond komt pas tegen kwart voor 12
Nummer 7 kan ik wel hebben.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
Wat een kut top 10 trouwens, Ramses Shaffy
hidihidihidihoquote:Op donderdag 31 december 2009 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
Die geïmporteerde Fransman met Egyptische, Poolse en Russische afkomst vind ik erg overgewaardeerd. Ben blij dat er iemand het met me eens isquote:Op donderdag 31 december 2009 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
nr 6 is beter!quote:
Ik vind zn liedjes best goed, maar ik ben het ook met jou eens dat ze nu erg overgewaardeerd zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die geïmporteerde Fransman met Egyptische, Poolse en Russische afkomst vind ik erg overgewaardeerd. Ben blij dat er iemand het met me eens is
Met zijn drokenmans liederenquote:Op donderdag 31 december 2009 20:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die geïmporteerde Fransman met Egyptische, Poolse en Russische afkomst vind ik erg overgewaardeerd. Ben blij dat er iemand het met me eens is
tip voor aankomend jaar... stemmen op River of Dreamsquote:Op donderdag 31 december 2009 20:31 schreef MarijeH het volgende:
Mag ik iets zeggen over Billy Joel? Ik vind het best wel jammer dat het nummer River of Dreams niet in deze top 2000 staat.
Volgens mij is 't hier juist de bedoeling om 't daarover te hebbenquote:Op donderdag 31 december 2009 20:31 schreef MarijeH het volgende:
Mag ik iets zeggen over Billy Joel? Ik vind het best wel jammer dat het nummer River of Dreams niet in deze top 2000 staat.
Boyzonequote:Op donderdag 31 december 2009 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat hij van de Backstreet Boys is.
uiteraard overgwaardeerd maar neemt niet weg dat ze super zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind zn liedjes best goed, maar ik ben het ook met jou eens dat ze nu erg overgewaardeerd zijn.
quote:
Neehee... Van The Beatles natuurlijk. Hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen. Je weet wel, die band met Phil Collins op drums, Jimi Hendrix op gitaar en Mark King die de bas bespeelt.quote:
Volgens mij was het gewoon van the Doorsquote:
aaa looaaaaaafquote:Op donderdag 31 december 2009 20:34 schreef Nizno het volgende:
some say loveeeeeeeee
ga weg met je carnaval Alaaf!!quote:Op donderdag 31 december 2009 20:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
aaa looaaaaaaf
[ afbeelding ]
Dankjewel. Ik had er dit jaar ook al op gestemd.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
tip voor aankomend jaar... stemmen op River of Dreams
quote:
moeten wel uitkijken dat het niet opgemerkt wordt door R2.. straks worden we beschuldigd van het lijstduwen....quote:Op donderdag 31 december 2009 20:36 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik had er dit jaar ook al op gestemd.
quote:Op donderdag 31 december 2009 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Neehee... Van The Beatles natuurlijk. Hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen. Je weet wel, die band met Phil Collins op drums, Jimi Hendrix op gitaar en Mark King die de bas bespeelt.
2 die Beatles zeggen, hmm dan ben ik notch geneigd dat te geloven.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:33 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Nee van die andere boyband, de Beatles
Zou kunnen.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:38 schreef Nizno het volgende:
Sultans of Swing.....................
Swingers?
Niemand meer.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:39 schreef ThunderChild het volgende:
Weer terug
Kan iemand op de Radio2 site komen ?? Hier doet 'ie het niet meer![]()
Hebben we het gevonden!quote:Op donderdag 31 december 2009 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
2 die Beatles zeggen, hmm dan ben ik notch geneigd dat te geloven.
ow kijk... Daar hebben we het al....quote:Op donderdag 31 december 2009 20:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Mark Knopfler had het nummer geschreven op een blauwe maandag in een café.
En de Winamp stream loopt elke 3 seconden te bufferen als een gekquote:Op donderdag 31 december 2009 20:39 schreef ThunderChild het volgende:
![]()
Oh ok. Toen ik het liedje zocht kwam ik zijn naam al zo vaak tegen.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Mark Knopfler had het nummer geschreven op een blauwe maandag in een café.
dan wordt het gokken hoeveel nummers er in een uur worden geknikkertquote:Op donderdag 31 december 2009 20:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niemand meer.
Misschien moeten we straks lijsten handmatig afkloppen.
Ja hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 20:39 schreef ThunderChild het volgende:
Weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |