Vannacht maar even doen danquote:Op donderdag 31 december 2009 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb hem al bijna binnen... hij is al van 1 tm 1500 geupped...
Top 2000 Versie 2009 op nieuwsgroepen zoeken...
ik ben alleen benieuws wanneer de laatste 500 er op komen... mn pctje wacht geduldigquote:Op donderdag 31 december 2009 20:59 schreef Thomas B. het volgende:
Ik herinner me een torrent met de lijst van 2006, dus dan ben je al een eind op weg. Maar op usenet is de lijst van 2009 gewoon te vinden zie ik net
Zuigen doen ze ook alquote:
je moet alleen ff om denken dat je de goeie pakt.. er is ook 1 bezig geweest tussen de poster door te zitten met foute bestanden.. De goede is van 1 naar 2000 aan het uppen.quote:
Dus laatste up is al van 2 dagen geleden, dus ik verwacht eik toch wel morgen.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben alleen benieuws wanneer de laatste 500 er op komen... mn pctje wacht geduldig
geen idee... heb geen ziggo.. Maar was laatst op tweakers te lezenquote:Op donderdag 31 december 2009 21:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zuigen doen ze ook al![]()
Wat is het max kbps?
(mijn verbinding is 20Mbit)
wat mij betreft mag hij volgend jaar terugkomen...maar zeker niet eerderquote:Op donderdag 31 december 2009 20:58 schreef ThunderChild het volgende:
En dat was Rob Stenders als presentator. En wat is zoal de meningen hier over hem ??
Ik kan ze ook zelf wel downloaden. maar 2000 namen opzoeken is geen feestjequote:Op donderdag 31 december 2009 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben alleen benieuws wanneer de laatste 500 er op komen... mn pctje wacht geduldig
Af en toe lult ie teveel door de nummers, maar verder een verademing ten opzichte van de rest. De zelfspot is ook erg fijn. Verder vond ik Hans en Jan Willem ook prima. Stefan Stasse en Marc Adriani mogen bij het grof vuil.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:58 schreef ThunderChild het volgende:
En dat was Rob Stenders als presentator. En wat is zoal de meningen hier over hem ??
doe eens de eerste twee woorden van die serie?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:02 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dus laatste up is al van 2 dagen geleden, dus ik verwacht eik toch wel morgen.
Hij heeft ze gewoon netjes verpakt zodat je iets van 250 per keer er in pleurt.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kan ze ook zelf wel downloaden. maar 2000 namen opzoeken is geen feestje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |