En terecht. Wat een kutoberquote:Op donderdag 31 december 2009 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
mn zus had dus gewoon een heerlijk toetje ergens gekregen... bleek dat er uiteindelijk wel rauw ei in zat....
Was ze lichtelijk pissig geworden op de ober dat die had aangegeven dat dat echt niet zo was.
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:48 schreef Thomas B. het volgende:
Zo, precies het goede moment uitgekozen om naar de wc te gaan
Wat dacht je van deze: http://www.piles.nl/fok/index.php?topic_id=1232783 ??quote:Op donderdag 31 december 2009 15:39 schreef Homdeck het volgende:
30 posts per minuut heb je ook geen zak aan
Die van Screamin' Jay Hawkins? Die ken ik eigenlijk helemaal niet. Jij wel?quote:
onee dat is het origineel ook niet. die staat er niet eens in.quote:
dat is gewoon posten om te posten en je postaccount opkrikken wat daar gebeurd.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze: http://www.piles.nl/fok/index.php?topic_id=1232783 ??
60,6 posts per minuut![]()
Ja die is tof (maar die van Nina Simone, waarvan ik eigenlijk dacht dat het origineel was, is eigenlijk nog tofferquote:Op donderdag 31 december 2009 15:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die van Screamin' Jay Hawkins? Die ken ik eigenlijk helemaal niet. Jij wel?
Nina Simone heeft ook een hele mooie versie gemaaktquote:Op donderdag 31 december 2009 15:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die van Screamin' Jay Hawkins? Die ken ik eigenlijk helemaal niet. Jij wel?
de eerste had ik gisteren... mn buurjongen had zelf oliebollen gemaakt...quote:
Als je Nina Simone "I ain't lying" hoort zingen weet je dat je op moet passenquote:Op donderdag 31 december 2009 15:52 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja die is tof (maar die van Nina Simone, waarvan ik eigenlijk dacht dat het origineel was, is eigenlijk nog toffer)!
Staan er beiden niet in.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:52 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja die is tof (maar die van Nina Simone, waarvan ik eigenlijk dacht dat het origineel was, is eigenlijk nog toffer)!
Afgelopen zaterdag o.a.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:54 schreef D. het volgende:
De live versie van dit nummer is nog veel mooier
Geen idee, maar zitten een paar pareltjes tussenquote:Op donderdag 31 december 2009 15:53 schreef D. het volgende:
371 81 Dire Straits : Telegraph road![]()
88 80 Jackson Browne : The load out/Stay![]()
73 79 Marco Borsato : Rood
57 78 ABBA : The day before you came
62 77 Queen : Who wants to live forever![]()
68 76 R.E.M. : Everybody hurts
106 75 Eagles : Desperado
Maar 7 nummer in het uur. Een record?
De eerste twee in elk geval.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:55 schreef nomar83 het volgende:
Wat is het komend uurtje kort! Welk nummer duurd er zo lang?
Zei Hans net niet dat ze 14 minuten lang Telegraph Road gaan doen?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:55 schreef nomar83 het volgende:
Wat is het komend uurtje kort! Welk nummer duurd er zo lang?
Mooi uurtje!quote:371 81 Dire Straits : Telegraph road![]()
88 80 Jackson Browne : The load out/Stay![]()
73 79 Marco Borsato : Rood![]()
57 78 ABBA : The day before you came![]()
62 77 Queen : Who wants to live forever![]()
68 76 R.E.M. : Everybody hurts![]()
106 75 Eagles : Desperado![]()
Je vergeet er 2quote:Op donderdag 31 december 2009 15:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee, maar zitten een paar pareltjes tussen
van t zelfde en dan in t fryskquote:Op donderdag 31 december 2009 15:56 schreef djenneke het volgende:
Mijn vriend komt thuis. Ik ga jullie in de steek laten!
Alvast:
Gung hei fat choi! San nin fai lok!
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:56 schreef djenneke het volgende:
Alvast:
Ik zie al weer wie je liever vindtquote:Op donderdag 31 december 2009 15:56 schreef djenneke het volgende:
Jij ookquote:Alvast:
Dat valt wel mee op zich maar als hij net slaapt, is wat minder verstandig.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Slaapt 'ie zo licht dan ??
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:56 schreef djenneke het volgende:
Alvast:
Nou, lekker weerquote:Op donderdag 31 december 2009 15:56 schreef djenneke het volgende:
quote:Alvast:
Guido kijkenquote:Op donderdag 31 december 2009 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
Ow wij zijn vanavond gewoon met zn tweetjes (nou ja drietjes, maar Lennon ligt in bed) thuis en zullen wel wat posten hier denk ik zo. Wat moet je anders met zn tweetjes op oudejaarsavond![]()
![]()
Lennon ligt weer in bed, dus ik zal weer wat songteksten doen. Vult wel lekker.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:00 schreef het_fokschaap het volgende:
volgens mij kunnen we topic 46 nog wel halen vandaag
even ons best doen
de radio valt hier nu al niet meer te horen....quote:Op donderdag 31 december 2009 16:01 schreef peaceman het volgende:
Net nog Coldplay gehoord en ik was eerder te aardig. Baggernummer.
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:01 schreef peaceman het volgende:
Coldplayquote:Op donderdag 31 december 2009 16:01 schreef peaceman het volgende:
Doodmeppenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:02 schreef Nizno het volgende:
de radio valt hier nu al niet meer te horen....
Leuk hoor een oma op visite die de krant nog niet gelezen heeft en uitgebreid gaat zitten knisperen.
Gelukkig is het nieuws en reclame![]()
Ja zoiets inderdaad.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:03 schreef D. het volgende:
[..]
Het is best aardige muziek, voor in de lift ofzo, niet voor de top 2000
je hebt bijna wel de neiging ja met die oude mensen van tegenwoordig... dan zeggen ze dat de jeugd zo slecht is... Nou die oudjes zijn 1000X erger.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |