Op zich jammer dat die gedaald is, maar bij nummer 19 luister ik waarschijnlijk niet meer, dus zo erg vind ik het ook weer nietquote:Op donderdag 31 december 2009 15:11 schreef djenneke het volgende:
Ooit stond dit nummer nog op 19. Nu hebben ze de cijfers maar omgedraaid
Hans Schiffersquote:Op donderdag 31 december 2009 15:13 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Die DJ vindt het ook wel leuk zo te zien
I put a spell in you zal dus wel de korte versie worden.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
De rest van dit uur zal flink ingekort worden, denk ik
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:15 schreef peaceman het volgende:
Fijn we hebben weer een DJ die het wel begrijpt!
Dat het nummer niet in 2-en wordt geknipt, zoals bij Whole lotta love.quote:
Die 3 in de Top10 vind ik nog wel mooier eigenlijk.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:17 schreef Roi het volgende:
Mooiste nummer van Ramses!
Ah. Maar hij heeft wel de laatste 4 aanslagen eraf gehaaldquote:Op donderdag 31 december 2009 15:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat het nummer niet in 2-en wordt geknipt, zoals bij Whole lotta love.
Ik snap Pastorale echt totaal niet. Vind er niks aanquote:Op donderdag 31 december 2009 15:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die 3 in de Top10 vind ik nog wel mooier eigenlijk.
True, maar dat staat in schril contrast met de vernietiging van Whole lotta love.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah. Maar hij heeft wel de laatste 4 aanslagen eraf gehaald
sowieso de pastoralequote:Op donderdag 31 december 2009 15:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die 3 in de Top10 vind ik nog wel mooier eigenlijk.
Jij was toch even boodschappen halen??quote:Op donderdag 31 december 2009 15:18 schreef D. het volgende:
Daar zijn we weer, en fit, en wakker, en zo , whoohoo
Maargoed, je denkt toch niet dat Stasse zelf nummers knipt of kiest welke versie er gedraaid wordt?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
True, maar dat staat in schril contrast met de vernietiging van Whole lotta love.
Misschien niet, maar als ie niet zoveel zou lullen (en dat heeft ie WEL in de hand) had ie makkelijk de hele plaat kunnen draaien.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maargoed, je denkt toch niet dat Stasse zelf nummers knipt of kiest welke versie er gedraaid wordt?
Als jij ook een beetje fanatiek gaat meeposten, misschien wel. Ik zal straks ook weer songteksten posten, zo eerst Peace en Lennon onder de douche "gooien".quote:Op donderdag 31 december 2009 15:19 schreef ThunderChild het volgende:
Goeiesmiddags
Gaan we de 45 halen dit jaar ??
maar hij heeft wel de vervelende gewoonte om de intro's helemaal vol te lullen. Als ie tijd over heeft gaat ie zelfs langzamer pratenquote:Op donderdag 31 december 2009 15:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maargoed, je denkt toch niet dat Stasse zelf nummers knipt of kiest welke versie er gedraaid wordt?
Peace ook nog ??quote:Op donderdag 31 december 2009 15:21 schreef Diaan73 het volgende:
Als jij ook een beetje fanatiek gaat meeposten, misschien wel. Ik zal straks ook weer songteksten posten, zo eerst Peace en Lennon onder de douche "gooien".
gooien nog wel... kijk maar uit dat je niets breektquote:Op donderdag 31 december 2009 15:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als jij ook een beetje fanatiek gaat meeposten, misschien wel. Ik zal straks ook weer songteksten posten, zo eerst Peace en Lennon onder de douche "gooien".
Kloptquote:Op donderdag 31 december 2009 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij was toch even boodschappen halen??
quote:
Ja, da's waar. Maar een radiodj is ook wel meer dan iemand die alleen plaatjes draait natuurlijk. Het is ook wel een beetje je werk om tot aan de zang vol te lullen.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:22 schreef Homdeck het volgende:
[..]
maar hij heeft wel de vervelende gewoonte om de intro's helemaal vol te lullen. Als ie tijd over heeft gaat ie zelfs langzamer praten
En daar word je weer fit en wakker van??quote:Op donderdag 31 december 2009 15:23 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
En daarna bedacht ik me dat ik het decenium nog af wilde sluiten met een rondje rijden
Peace kan wel tegen een stootje en Lennon gooi ik gewoon in de armen van Peace.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
gooien nog wel... kijk maar uit dat je niets breekt
Weet niet wie er tot het eind doorposten?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:19 schreef ThunderChild het volgende:
Goeiesmiddags
Gaan we de 45 halen dit jaar ??
Hans is echt veruit de minst boeiende (en goede) presentator vind ik.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:25 schreef djenneke het volgende:
Nou Hans, inmiddels doetie dat niet meer hoor
Ik niet. Binnen een half uurtje ga ik uit eten in Rotjeknor. En dan naar familie.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:25 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet wie er tot het eind doorposten?
Als jij 0-100 in 5 seconden (nou, vooruit, 6 ivm het weer) doet dan krijg ook jij genoeg adrenaline om wakker te worden hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 15:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En daar word je weer fit en wakker van??
Wat niet wegneemt, dat het toch knap is om te hebben gemist dat Michael Jackson inmiddels is overledenquote:Op donderdag 31 december 2009 15:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hans is echt veruit de minst boeiende (en goede) presentator vind ik.
dat zullen er niet zoveel zijn denk ik. ik ga er rond half 8 vandoor.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:25 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet wie er tot het eind doorposten?
Slaapt 'ie zo licht dan ??quote:Op donderdag 31 december 2009 15:23 schreef Diaan73 het volgende:![]()
wij hebben vakantie hè? Alles op ons gemak.... en er wordt eigenlijk ook niet gedoucht alsl Lennon ligt te slapen 's morgens of 's middags. De douche grenst aan zijn slaapkamer.
Wij gaan na het eten wegquote:Op donderdag 31 december 2009 15:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik niet. Binnen een half uurtje ga ik uit eten in Rotjeknor. En dan naar familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |