Ga je nu overal een Efteling-connectie bij zoeken?quote:
Dat kon 'ie beter dan tuinieren iddquote:Op donderdag 31 december 2009 14:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Letten jullie eigenlijk wel op het geweldige drumwerk?
Ja, zo perfect.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Letten jullie eigenlijk wel op het geweldige drumwerk?
quote:
Ja.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:12 schreef Zapato het volgende:
Wisten jullie dat Toto het gitaartje van Human Nature heeft bedacht?
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:15 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ga je nu overal een Efteling-connectie bij zoeken?
Die vind ik idd nog mooierquote:Op donderdag 31 december 2009 14:18 schreef ScottTracy het volgende:
Geef mij maar de originele uitvoering...
Helemaal verdiend.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:17 schreef ScottTracy het volgende:
Dit nummer is natuurlijk ook weer 160 plaatsen gestegen...
Nou, noem dat maar Nicksquote:Op donderdag 31 december 2009 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Echt [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] , deze versie
3 keer Nicksquote:
Bij Good Vibrations denk ik meer aan de steen van de Trollenkoning.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:21 schreef FritsFlits het volgende:
Beach Boys op 't strand met een Efteling zandsculptuur
[ afbeelding ]
Goooood Gooood Gooooooooooooood Good Vibrations!![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:21 schreef FritsFlits het volgende:
Beach Boys op 't strand met een Efteling zandsculptuur
[ afbeelding ]
Goooood Gooood Gooooooooooooood Good Vibrations!![]()
Zoiets:quote:Op donderdag 31 december 2009 14:23 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Bij Good Vibrations denk ik meer aan de steen van de Trollenkoning.
No shit! Maar dit is de Trollenkoning met een zand-combiquote:
Als je combinaties wil maken met de namen van de artiest of band maak je het jezelf wel erg moeilijk.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
No shit! Maar dit is de Trollenkoning met een zand-combi![]()
![]()
Wel iets te veel gedraaid de laatste maanden, wat mij betreft.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:25 schreef Knipoogje het volgende:
Krezip staat veel te hoog, maar over 10 jaar staat dit lied er nog steeds in. Zit gewoon steengoed in elkaar. Leuke sfeer roept het ook op. Beste liedje van hen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Vertel...quote:Op donderdag 31 december 2009 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
ZoFijn het oude jaar afsluiten met een ruzie bij de kassa van de supermarkt.
Zie website radio 2.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:29 schreef Henk-B het volgende:
Heeft er iemand een lijstje van de top 100??
De meeste nummers wel, al heeft elk bandlid nummers geschreven. Ik geloof dat na A Night At The Opera de songwriter voor elk nummer werd aangeduid met Queenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:30 schreef Zwansen het volgende:
Schreef Freddy alle nummers van Queen zelf (obv met Brian May)?
nee ze hebben alle 4 nummers op hun naamquote:Op donderdag 31 december 2009 14:30 schreef Zwansen het volgende:
De reis naar het volgende nummer bedoelde ie denk ikquote:
ah hoorde het niet goed, kwam net de douche uitlopenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De reis naar het volgende nummer bedoelde ie denk ik
Tja, heel druk en dan 3 snotneuzen van een jaar of 18 die in gangsta-style de hele rij voorbij lopen en bij zo'n 25 mensen voordringen. Zij hadden er duidelijk niet op gerekend dat er toch iemand wat van zou zeggen. Nu moet ik doodquote:
Ook weer een pareltjequote:Op donderdag 31 december 2009 14:33 schreef Knipoogje het volgende:
Hierna worn down piano, daar heb ik op gestemd
Konden ze dat wel uitspreken dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, heel druk en dan 3 snotneuzen van een jaar of 18 die in gangsta-style de hele rij voorbij lopen en bij zo'n 25 mensen voordringen. Zij hadden er duidelijk niet op gerekend dat er toch iemand wat van zou zeggen. Nu moet ik dood
Ah, ok. De band heeft dus alles zelf geschreven..quote:Op donderdag 31 december 2009 14:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
De meeste nummers wel, al heeft elk bandlid nummers geschreven. Ik geloof dat na A Night At The Opera de songwriter voor elk nummer werd aangeduid met Queen
Ja, dan vraag je erom hè??quote:Op donderdag 31 december 2009 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, heel druk en dan 3 snotneuzen van een jaar of 18 die in gangsta-style de hele rij voorbij lopen en bij zo'n 25 mensen voordringen. Zij hadden er duidelijk niet op gerekend dat er toch iemand wat van zou zeggen. Nu moet ik dood
ow gezellige nieuwjaarswensen gehad dusquote:Op donderdag 31 december 2009 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, op één of andere manier strooien dat soort types heel makkelijk met doodsbedreigingen. Weliswaar alleen als ze op veilige afstand zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 14:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Konden ze dat wel uitspreken dan?
Nope...die oude piano nog...quote:Op donderdag 31 december 2009 14:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is dat bombasme al voorbij?
Nee, dat is 'These are the days of our lives'quote:Op donderdag 31 december 2009 14:35 schreef themauster het volgende:
Innuendomischien wel de beste queen plaat ooit gemaakt
Oke... dan is er niks aan de hand... Als ze het op tastbare afstand zeggen, moet je je zorgen gaan maken.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, op één of andere manier strooien dat soort types heel makkelijk met doodsbedreigingen. Weliswaar alleen als ze op veilige afstand zijn
Ah, maar die kan ik nog wel hebben.quote:
Nee, maar anderen waren me al voor.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:30 schreef Zwansen het volgende:
Idem hier.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:37 schreef Kaat38 het volgende:
Wist niet eens wie dit speelde en de titel maar een mooi nummer weer! worn down piano.........
juist ja
Zeiden ze niet: "Dit heb ik hier niet gekocht. Dit had ik al bij mij toen ik binnen kwam"?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, op één of andere manier strooien dat soort types heel makkelijk met doodsbedreigingen. Weliswaar alleen als ze op veilige afstand zijn
Niet onterecht.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:42 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Als je dit mooi vind begrijp je ook vast dat ik soms van klassiek geniet.
Welnee. Gewoon geen krimp geven dan zijn ze banger voor mij dan ik voor henquote:Op donderdag 31 december 2009 14:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oke... dan is er niks aan de hand... Als ze het op tastbare afstand zeggen, moet je je zorgen gaan maken.
Nee, ik woon niet in Maaskantje.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:39 schreef Ruud het volgende:
[..]
Zeiden ze niet: "Dit heb ik hier niet gekocht. Dit had ik al bij mij toen ik binnen kwam"?
Alleen kan ik dit album van de Mark & Clark Band dus nergens vindenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:41 schreef Zwansen het volgende:
Ik voel me haast een beetje schuldig tegenover mn jongere ik die elke zaterdag eind jaren 80 en begin jaren 90 de top 40 op moest nemen op een bandje.
Nu download ik alles binnen een paar seconde zonder er moeite voor te doen.
Dat had ik vorig jaar; toen ontdekte ik het liedje en het verhaal in de à gogo. Hoewel ik het liedje al eens had gehoord, op de achtergrond in een winkel of een restaurant of zo, is het toen pas opgevallen en blijven hangen, zozeer zelfs dat ik er net naar uitkeek om het te horen.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:42 schreef Knipoogje het volgende:
Leuk altijd dat elke top 2000 weer dit nummer door een aantal mensen pas voor het eerst wordt gehoord
Misschien 1 van de onbekendste nummers in de top 100?
Ik kan je wel even PM-en?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Alleen kan ik dit album van de Mark & Clark Band dus nergens vinden
Brel
Mondspoelen, dat was prachtig!quote:
Zou ik waarderenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik kan je wel even PM-en?
Komt door de clipquote:Op donderdag 31 december 2009 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mooi nummer, maar onbegrijpelijk dat het hoger staat dan Creep en Karma Police.
Juist een schande dus dat het in 2008 zo laag stond.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:52 schreef Siniti het volgende:
De tering dit nummer is ook even gigantisch gestegen
Wel terecht hoor
En The National Anthem, No Surprises, Exit Music vind ik ook mooierquote:Op donderdag 31 december 2009 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jigsaw falling into placequote:Op donderdag 31 december 2009 14:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
En The National Anthem, No Surprises, Exit Music vind ik ook mooier
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Shit, zoektocht duurde ff te lang..
[ afbeelding ]
Coldplay een stuk toegankelijkerquote:Op donderdag 31 december 2009 14:53 schreef Mansjester het volgende:
Street Spirit![]()
Hoogste nummer van Radiohead staat dan op 92, en Coldplay op 9 en 11 ofzo
2008 moet je niet meetellen. In 2007 stond ie op 187.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:53 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Juist een schande dus dat het in 2008 zo laag stond.
On it's wayquote:
Lees: saaier.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Coldplay een stuk toegankelijker
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mooi nummer, maar onbegrijpelijk dat het hoger staat dan Creep en Karma Police. nummers van Coldplay, een band die één groot slap aftreksel is van dit nummer.
Volgens mij wel. En niet meer dan terechtquote:Op donderdag 31 december 2009 14:55 schreef Zwansen het volgende:
OK Computer is toch verkozen tot (een van de) beste album in de jaren 90? Of was dat Nevermind?
Die behoren wel to de beste ja.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wil nog even kwijt dat Fake plastic trees en Lucky de beste nrs van Radiohead zijn.
Helemaal eens.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kom op, Earth Song isquote:Op donderdag 31 december 2009 14:58 schreef peaceman het volgende:
51 91 Alice Cooper : Halo of flies![]()
890 89 Guns n' Roses : Sweet child o' mine![]()
692 88 Michael Jackson : Earth song![]()
76 87 Cuby & the Blizzards : Window of my eyes![]()
39 86 Boudewijn de Groot : Testament![]()
81 85 Electric Light Orchestra : Mr. Blue sky![]()
- 84 Coldplay : The scientist![]()
54 83 Creedence Clearwater Revival : I put a spell on you![]()
(graag de lange versie, maar ja, dat zal wel niet)
92 82 Simon & Garfunkel : The sound of silence
Over Sammy geen mening?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:58 schreef peaceman het volgende:
51 91 Alice Cooper : Halo of flies![]()
890 89 Guns n' Roses : Sweet child o' mine![]()
692 88 Michael Jackson : Earth song![]()
76 87 Cuby & the Blizzards : Window of my eyes![]()
39 86 Boudewijn de Groot : Testament![]()
81 85 Electric Light Orchestra : Mr. Blue sky![]()
- 84 Coldplay : The scientist![]()
54 83 Creedence Clearwater Revival : I put a spell on you![]()
(graag de lange versie, maar ja, dat zal wel niet)
92 82 Simon & Garfunkel : The sound of silence
Ow verrek, vergeten, maar die is:quote:Op donderdag 31 december 2009 15:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Over Sammy geen mening?
We zullen die 3 vrienden van Scrut wel even langssturenquote:Op donderdag 31 december 2009 15:03 schreef Homdeck het volgende:
Ik zal wel afgemaakt worden, maar The Scientist vind ik een goed nummer,
Ik vind het ook best aardig als het op plaats 1563 staat.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:03 schreef Homdeck het volgende:
dat vraag je ons? moet je de stemmers... of R2 vragen.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:05 schreef Zwansen het volgende:
Waarom staan de Backstreet Boys er 2 of 3 keer in en de Beastie Boys niet?
Omdat Robbie Williams zo populair is denk ikquote:Op donderdag 31 december 2009 15:05 schreef Zwansen het volgende:
Waarom staan de Backstreet Boys er 2 of 3 keer in en de Beastie Boys niet?
Ik ben niet bang voor minderjarige mocro'squote:Op donderdag 31 december 2009 15:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
We zullen die 3 vrienden van Scrut wel even langssturen
Daar heb je inderaad wel een puntquote:Op donderdag 31 december 2009 15:05 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Omdat Robbie Williams zo populair is denk ik
Is het ook. Misschien niet top 100 waardig, maar in deze lijst hoort ie wel thuis.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:03 schreef Homdeck het volgende:
Knap, want die zat in Take That.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:05 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Helder.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:05 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nah oldskool top2000 grapje maar ik kan het plaatje niet vindenquote:Op donderdag 31 december 2009 15:07 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Knap, want die zat in Take That.
*snuift gelijk aan zijn pritt-stiftquote:Op donderdag 31 december 2009 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Toen ik nog een kleine Scrutinizer was gebruikten mijn ouders Alice Cooper als voorbeeld van hoe je zou worden als je drugs gebruikte
en ze hadden gelijk...quote:Op donderdag 31 december 2009 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Toen ik nog een kleine Scrutinizer was gebruikten mijn ouders Alice Cooper als voorbeeld van hoe je zou worden als je drugs gebruikte
waar is MM als je hem nodig hebt??quote:Op donderdag 31 december 2009 15:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nah oldskool top2000 grapje maar ik kan het plaatje niet vinden
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:07 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Knap, want die zat in Take That.
Op zich jammer dat die gedaald is, maar bij nummer 19 luister ik waarschijnlijk niet meer, dus zo erg vind ik het ook weer nietquote:Op donderdag 31 december 2009 15:11 schreef djenneke het volgende:
Ooit stond dit nummer nog op 19. Nu hebben ze de cijfers maar omgedraaid
Hans Schiffersquote:Op donderdag 31 december 2009 15:13 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Die DJ vindt het ook wel leuk zo te zien
I put a spell in you zal dus wel de korte versie worden.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
De rest van dit uur zal flink ingekort worden, denk ik
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:15 schreef peaceman het volgende:
Fijn we hebben weer een DJ die het wel begrijpt!
Dat het nummer niet in 2-en wordt geknipt, zoals bij Whole lotta love.quote:
Die 3 in de Top10 vind ik nog wel mooier eigenlijk.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:17 schreef Roi het volgende:
Mooiste nummer van Ramses!
Ah. Maar hij heeft wel de laatste 4 aanslagen eraf gehaaldquote:Op donderdag 31 december 2009 15:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat het nummer niet in 2-en wordt geknipt, zoals bij Whole lotta love.
Ik snap Pastorale echt totaal niet. Vind er niks aanquote:Op donderdag 31 december 2009 15:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die 3 in de Top10 vind ik nog wel mooier eigenlijk.
True, maar dat staat in schril contrast met de vernietiging van Whole lotta love.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah. Maar hij heeft wel de laatste 4 aanslagen eraf gehaald
sowieso de pastoralequote:Op donderdag 31 december 2009 15:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die 3 in de Top10 vind ik nog wel mooier eigenlijk.
Jij was toch even boodschappen halen??quote:Op donderdag 31 december 2009 15:18 schreef D. het volgende:
Daar zijn we weer, en fit, en wakker, en zo , whoohoo
Maargoed, je denkt toch niet dat Stasse zelf nummers knipt of kiest welke versie er gedraaid wordt?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
True, maar dat staat in schril contrast met de vernietiging van Whole lotta love.
Misschien niet, maar als ie niet zoveel zou lullen (en dat heeft ie WEL in de hand) had ie makkelijk de hele plaat kunnen draaien.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maargoed, je denkt toch niet dat Stasse zelf nummers knipt of kiest welke versie er gedraaid wordt?
Als jij ook een beetje fanatiek gaat meeposten, misschien wel. Ik zal straks ook weer songteksten posten, zo eerst Peace en Lennon onder de douche "gooien".quote:Op donderdag 31 december 2009 15:19 schreef ThunderChild het volgende:
Goeiesmiddags
Gaan we de 45 halen dit jaar ??
maar hij heeft wel de vervelende gewoonte om de intro's helemaal vol te lullen. Als ie tijd over heeft gaat ie zelfs langzamer pratenquote:Op donderdag 31 december 2009 15:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maargoed, je denkt toch niet dat Stasse zelf nummers knipt of kiest welke versie er gedraaid wordt?
Peace ook nog ??quote:Op donderdag 31 december 2009 15:21 schreef Diaan73 het volgende:
Als jij ook een beetje fanatiek gaat meeposten, misschien wel. Ik zal straks ook weer songteksten posten, zo eerst Peace en Lennon onder de douche "gooien".
gooien nog wel... kijk maar uit dat je niets breektquote:Op donderdag 31 december 2009 15:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als jij ook een beetje fanatiek gaat meeposten, misschien wel. Ik zal straks ook weer songteksten posten, zo eerst Peace en Lennon onder de douche "gooien".
Kloptquote:Op donderdag 31 december 2009 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij was toch even boodschappen halen??
quote:
Ja, da's waar. Maar een radiodj is ook wel meer dan iemand die alleen plaatjes draait natuurlijk. Het is ook wel een beetje je werk om tot aan de zang vol te lullen.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:22 schreef Homdeck het volgende:
[..]
maar hij heeft wel de vervelende gewoonte om de intro's helemaal vol te lullen. Als ie tijd over heeft gaat ie zelfs langzamer praten
En daar word je weer fit en wakker van??quote:Op donderdag 31 december 2009 15:23 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
En daarna bedacht ik me dat ik het decenium nog af wilde sluiten met een rondje rijden
Peace kan wel tegen een stootje en Lennon gooi ik gewoon in de armen van Peace.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
gooien nog wel... kijk maar uit dat je niets breekt
Weet niet wie er tot het eind doorposten?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:19 schreef ThunderChild het volgende:
Goeiesmiddags
Gaan we de 45 halen dit jaar ??
Hans is echt veruit de minst boeiende (en goede) presentator vind ik.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:25 schreef djenneke het volgende:
Nou Hans, inmiddels doetie dat niet meer hoor
Ik niet. Binnen een half uurtje ga ik uit eten in Rotjeknor. En dan naar familie.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:25 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet wie er tot het eind doorposten?
Als jij 0-100 in 5 seconden (nou, vooruit, 6 ivm het weer) doet dan krijg ook jij genoeg adrenaline om wakker te worden hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 15:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En daar word je weer fit en wakker van??
Wat niet wegneemt, dat het toch knap is om te hebben gemist dat Michael Jackson inmiddels is overledenquote:Op donderdag 31 december 2009 15:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hans is echt veruit de minst boeiende (en goede) presentator vind ik.
dat zullen er niet zoveel zijn denk ik. ik ga er rond half 8 vandoor.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:25 schreef D. het volgende:
[..]
Slaapt 'ie zo licht dan ??quote:Op donderdag 31 december 2009 15:23 schreef Diaan73 het volgende:![]()
wij hebben vakantie hè? Alles op ons gemak.... en er wordt eigenlijk ook niet gedoucht alsl Lennon ligt te slapen 's morgens of 's middags. De douche grenst aan zijn slaapkamer.
Wij gaan na het eten wegquote:Op donderdag 31 december 2009 15:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik niet. Binnen een half uurtje ga ik uit eten in Rotjeknor. En dan naar familie.
Niet teveel zuipen gaan vanavond. Mag niet in jouw toestandquote:Op donderdag 31 december 2009 15:26 schreef djenneke het volgende:
Ik niet. Binnen een half uurtje ga ik uit eten in Rotjeknor. En dan naar familie.
ik ben wel thuis vanavond.. geen idee hoe het precies gaat lopenquote:Op donderdag 31 december 2009 15:28 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dat zullen er niet zoveel zijn denk ik. ik ga er rond half 8 vandoor.
Ik nietquote:Op donderdag 31 december 2009 15:25 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moeten we nu nog ff doorwerkenquote:Op donderdag 31 december 2009 15:28 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dat zullen er niet zoveel zijn denk ik. ik ga er rond half 8 vandoor.
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
MJ is niet dood hij is gereïncarneerd als een afgezaagde boom
[ afbeelding ]
ja dat lukt niet echt als iedereen geniet van de muziek.. we moeten slechtere muziek hebbenquote:
Of er moet wat live gemixed worden, zoals met de hakkuhnacht vorig jaarquote:Op donderdag 31 december 2009 15:33 schreef Nizno het volgende:
ja dat lukt niet echt als iedereen geniet van de muziek.. we moeten slechtere muziek hebbenDan gaat het een stuk sneller.
Tijdens serious request bedoel je? Ja inderdaad dat topic was toen volgens mij binnen 5 minuten vol.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Of er moet wat live gemixed worden, zoals met de hakkuhnacht vorig jaar
Ik moet ook zeggen dat ik het zo een stuk prettiger vind dan dat het zo onwijs snel gaat.. Vorig jaar hier was af en toe ook niet te volgen.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:37 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Tijdens serious request bedoel je? Ja inderdaad dat topic was toen volgens mij binnen 5 minuten vol.![]()
Ja dat ging toen snel met die topics.
Ik blijf nog luisteren tot en met nummer 7.
Ik blijf ook nog tot de late uurtjes vanavondquote:Op donderdag 31 december 2009 15:37 schreef MarijeH het volgende:
niet te lezen nee....quote:Op donderdag 31 december 2009 15:39 schreef Homdeck het volgende:
30 posts per minuut heb je ook geen zak aan
dat zal hier ook zeker zo zijn... maar of de laptop aan blijft is dan weer de vraag.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik blijf ook nog tot de late uurtjes vanavondLekker met de radio aan
Nick & Simon?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:37 schreef MarijeH het volgende:
Ik mag helemaal nietsquote:Op donderdag 31 december 2009 15:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Niet teveel zuipen gaan vanavond. Mag niet in jouw toestand![]()
kijk ook uit met lekkere dingen om te eten dat er geen rauw spul in zit oidquote:Op donderdag 31 december 2009 15:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik mag helemaal niets
Nou ja, een glaasje dubbelfrissss dan.
quote:
zing vecht jank en bedonderquote:Op donderdag 31 december 2009 15:45 schreef MarijeH het volgende:
[..]
![]()
Nee die staan helaas niet in de top 10. Ik had het over ramses Shaffy.
Hey, ik ben bijna 14 weken zwanger, ik weet wel wat ik wel of niet mag hoor... Dat hoef je er niet allemaal in te wrijven hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 15:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk ook uit met lekkere dingen om te eten dat er geen rauw spul in zit oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:45 schreef MarijeH het volgende:
[..]
![]()
Nee die staan helaas niet in de top 10.
Je moet uitkijken wat je wenst, daar is Coldplay alquote:Op donderdag 31 december 2009 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat lukt niet echt als iedereen geniet van de muziek.. we moeten slechtere muziek hebbenDan gaat het een stuk sneller.
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hey, ik ben bijna 14 weken zwanger, ik weet wel wat ik wel of niet mag hoor... Dat hoef je er niet allemaal in te wrijven hoor![]()
![]()
mn zus had dus gewoon een heerlijk toetje ergens gekregen... bleek dat er uiteindelijk wel rauw ei in zat....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ze lichtelijk pissig geworden op de ober dat die had aangegeven dat dat echt niet zo was.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ik ben goed in wensen.. gisteravond gezongen.. let it snow let it snow let it snow..... en het sneeuwde gisteravond laatquote:Op donderdag 31 december 2009 15:46 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet uitkijken wat je wenst, daar is Coldplay al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |