quote:Op woensdag 30 december 2009 19:55 schreef Dandilion het volgende:
Merry X Mas
Ja ook aan de hond werd gedacht met kerstmis :-)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker ding he? Kurt is zoo groot! Echt een bak beest![]()
Hij piest alleen wel als een teefje lol![]()
[ afbeelding ]
Is dit dan geen openningspostquote:
Deed die van mij dat nog maar, nu moet ie overal plassenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:55 schreef Dandilion het volgende:
Merry X Mas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:55 schreef Dandilion het volgende:
Merry X Mas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
engelse woonkamer hequote:Op woensdag 30 december 2009 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat sfeervol dat groene tapijt![]()
En kerstcadeau'tjes
En mooie kop heeft hij, zoveel zwart
![]()
Volgens mij zijn het pigmentvlekken, die komen ook in de mond voor.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:36 schreef blup het volgende:
note: dat zwarte tandvlees is dat wel k?
Jezus.quote:
Je plaatje werkt niet, zo maar ff danquote:Op donderdag 31 december 2009 21:51 schreef Ivan het volgende:
[ afbeelding ]
De rechter is Ginger, de linker is helaas niet van ons.
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:51 schreef Ivan het volgende:
[ afbeelding ]
De rechter is Ginger, de linker is helaas niet van ons.
Wat een schatjequote:
Ohquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Mooie compilaties, die linksboven in de tweede is net een bruine beer!
Maak je de volgende keer even een nieuw topic aan als je t oude volpost?
Mooi Oh-Ohquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Dandilion, die foto's hadden echt alleen maar in Engeland genomen kunnen worden met dat tapijt en die achtegrond zo![]()
![]()
Heerlijk fout he!
Wat een lieverd.
Alle andere ( sneeuw ) hondjes zijn ook weer cute![]()
Karel, Chico, Billy , Kees en ik wensen iedereen een gelukkig 2010!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:20 schreef Guess. het volgende:
[..]
Mooi Oh-Oh
En op dat plekje tussen Chico en Billy zit stiekum kleine Frits die er vanuit de hondehemel ook gewoon bij is
Ik zag het al toen je de foto had geplaats maar wil je niet verdrietig maken,Frits is gewoon een uniek exemplaar en je mist em gewoon en op zo'n groepsfoto met dat plekje er tussen kan het gewoon niet anders dan dat ie daar stiekum gewoon Fritsige Frits zit te zijnquote:Op zondag 3 januari 2010 13:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je bent een van de velen die dat zeggen, heel mooi vind ik
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:20 schreef Guess. het volgende:
[..]
Mooi Oh-Oh
En op dat plekje tussen Chico en Billy zit stiekum kleine Frits die er vanuit de hondehemel ook gewoon bij is
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:19 schreef MINDSICK het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop dat de foto het doet. Toen mn hond nog klein was.
Ik ben bang dat je teveel wilquote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:20 schreef senesta het volgende:
Ik heb Elco eindelijk weer eens te pakken, niets bijzonders maar toch...
[ afbeelding ]
Geen idee!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
Teun
En die schoentjes van ChicoHij maakt helemaal de blits zo met pak en schoentjes
En is hij al 12 joh
Wat is nou een gemiddelde leeftijd voor een naakthondje?
Och praat me niet over wisselenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Frits ook nog 1 hoektand en hij is ook ver klaar met wisselen hij begint ook aardig te puberen![]()
Maar hij babiet nog erg graag.
Oh, goed dat ik dat weet! Thanxquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
De hoektanden gaan vaak als laatste bij Beau zijn er 3 getrokken.
Sjeek ( en andere mensen die brokken voerenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:20 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Kees moet een keertje haar vrouwtje meenemen naar de H&M, daar komt hij vandaan.
Bandana is trouwens van de oudste, speldje is van nichtje Charlotte.
BARF heb ik me een beetje in verdiept toen Lara zo ontzettend schijnzwanger was na haar eerste loopsheid. Van te voren liet ze haar eten al regelmatig staan, maar tijdens haar schijnzwangerschap heeft ze gewoon twee weken niet gegeten.
Maar uiteindelijk hebben we er toch voor gekozen om voorlopig brokken te blijven voeren. Ook wel voor het gemak hoor. Ik zou een extra vriezer kwijt moeten in de garage [en onze huidige staat op het punt van overlijden], want vanmag die troep niet tussen 'ons' eten.
Het konijn wat ik meebracht na de training in het voorjaar om nog eens mee te kunnen oefenen, werd door hem verbannen naar de kennel van Lara, want dat vieze ding kwam echt niet de vriezer in.
En ook op vacantie was het wel makkelijk. Bak voer mee en nergens meer omkijken naar.
Maar wie weet wat de toekomst brengt.
Heel tenger idd. Frits gaat er wel zelf af maar dat doet ie heel voorzichtig. Heel anders dan Beau.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:48 schreef Guess. het volgende:
De Lara foto's zijn weer prachtig,met zo'n verjaardagskaart kan je dag toch niet meer stuk!
Beau en Frits samen in de sneeuw,echt liefBeau is wel een tenger hondje als ik die pootjes zo zie he?
Teun gaat hier nog steeds niet zelf de bank op en af,Gijs en Joost wel en Teun mag het van mij nu onderhand ook wel zelf gaan doen want als ie nu erop/eraf wil piept ie en als het dan niet snel genoeg gaat blaft ie,sukkel!
Ik heb ook overal van die opstapjes staan maar die knuppels snappen dat weer niet,wij hebben ook een hoekbank dus ik kan em ook wel es in die hoek zetten mischien dat dat werkt.Joost en Teun lopen geen trap dat mogen en kunnen ze niet,we dragen ze dan,helaas springt Joost echt zo op een muurtje ofzo als ie denkt dat er een kat of iets zit.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een opstapje bij de bank staan (ik heb een grote hoekbank en in de hoek staat een klein houten kistje waarvan de bovenkant bekleed is ) en bij mijn bed heb ik een trap waar ze op en af kunnen lopen.
Ze kunnen allemaal prima de bank op en af springen, en zelfs het bed wel, maar mijn bed is vrij hoog en ik heb overal laminaat, dat is heel glad, en dat gespring is niet al te best voor die knietjes, dus ik doe het liever zo.
Trapje bij bed heb ik laten maken toen Billy als pup kwam, zodat die meteen in bed kon slapen
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:11 schreef Burdie het volgende:
Frits ziet er trouwens nog altijd even fluweelzacht uit.
Hier nog een foto van Magic met zijn schaap:
[ afbeelding ]
Wat een mooierdsquote:
Ja hoor, vaak zatquote:Op zondag 10 januari 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Magic met z'n schaapjeWordt z'n vacht wel eens vies? Het ziet er haast uit als van een knuffelbeer uit de speelgoedwinkel, zo mooi
Echt iedereen die m buiten dr op ziet zegt aaaaaah en oeeeeeeh en dan staat ie ook echt zo trots te pronken met zn shoesquote:Op maandag 11 januari 2010 18:47 schreef Dandilion het volgende:
3e foto: chico lijkt te zeggen.. hey.. check me nieuwe patta's dan!
:-) lekker ding!!!!
Kijk hem stappenquote:Op maandag 11 januari 2010 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Chico is echt helemaal happy met zn schoenen![]()
[ afbeelding ]
Soesjes natuurlijk!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
Gefeliciteerd Billy![]()
En baasje van Billy
Heeft hij nog iets voor z'n verjaardag gekregen of zijn het ook soesjes voor hem?![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:58 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Vandaag was het weer nichtjes-dag!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Billy moest taart trakteren:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
Oh-oh; ik moet wel lachen, snel gezien lijkt het wel of Billy's haartjes netter verzorgd zijn dan die van je nichtje (al dat lange haar in d'r ogen prikkend)
Ze lusten heul niet alles, de catering is gewoon altijd goed gekozenquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:18 schreef Dandilion het volgende:
oh-oh, die van jou (vr)eten/lusten ook alles he?!
![]()
nichtjes zijn lief!!!!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar dat IS ook zo
![]()
Thessa is een ramp met dr haar.
En wat dan nog t allerergste is , haar mama is kapster![]()
![]()
Ik ga haar dan ook deze post van jou ff onder dr neus wrijven![]()
( tis trouwens niet mn nichtje, maar het kindje van mn allerbesteliefste vrienden)
Wow wat een mooie actiefoto'squote:Op donderdag 14 januari 2010 13:21 schreef P_B het volgende:
Laat ik ook maar weer eens kiekeboe zeggen met wat foto's van Diego. Zo'n tijd geleden. Gister met hond en eigenaar in het lekker besneeuwde bos geweest.
Whehe, ik zal je de technische details besparen maar als fotograaf denk ik daar toch iets anders over...quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:41 schreef oh-oh het volgende:Oh daar zitten echt kekke plaatjes tussen.
Mooi he, die donkere honden in de sneeuw
Deze drol heeft het overal naar zijn zin.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:05 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Diego heeft het wel naar z'n zin in de sneeuw. Vooral de actiefoto met 4 pootjes in de lucht is echt leuk.
Beest staat zelden stil dus genoeg actie. Ben juist blij als ie een keer 5 seconden op een plek blijft...quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow wat een mooie actiefoto'sIk ben gek op actiefoto's, laat staan in de sneeuw, erg mooi
Deze vraag had ik nog niet beantwoord.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:51 schreef Guess. het volgende:
Wat een mooie foto's van Lara weer (en een schattig nichtje),die oren zijn zo mooiKrijgt ze nu verder over haar lichaam ook nog wat langer haar?
Jij niet alleen hoor,ik vind de schoentjes echt geweldig,zou haast zeggen koop voor de zomer sandaaltjesquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Tis echt een ouwe huppelopa met zn schoentjes, ik kan er echt geen genoeg van krijgen![]()
DAT DIT ZOMAAR KAN IN NEDERLAND!quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Tis echt een ouwe huppelopa met zn schoentjes, ik kan er echt geen genoeg van krijgen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 januari 2010 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Tis altijd feest met Billy en Kees:
en als Kees geen zin meer heeft amuseert Bil zich wel alleen:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:17 schreef Lau. het volgende:
Oooh, ik ben hier zoooo lang niet geweest!
Wat een leuke foto's allemaal, veel sneeuwfoto's
Even een tvp-tje dan maar;
[ afbeelding ]
Poserend popje
[ afbeelding ]
In de radiatormand van de katjes
[ afbeelding ]
"Als ik nou heeeeel lief kijk, mag ik dan uit de mand?"
Volgende week donderdag gaat ze onder het mes, sterilisatie... Spannend...
Tis echt net een duivelsgebroed he, ook met dat geluid dat ie maakt.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat speelt Billy wildLeuk om te zien
quote:
Ja ik dacht echt dat ze vrij rustig zouden zijnquote:Op zondag 17 januari 2010 20:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis echt net een duivelsgebroed he, ook met dat geluid dat ie maakt.
Chinezen spelen allemaal zo achterlijk wild
Chinezen spelen zo idioot wild, dat is echt onvoorstelbaar, en niet alleen als ze puppy zijn, maar ze blijven dat doenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hè, onvoorstelbaar dat we zomaar zo lang sneeuw in Nederland hadden![]()
[..]
Ja ik dacht echt dat ze vrij rustig zouden zijnEn dat geluid idd
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chinezen spelen zo idioot wild, dat is echt onvoorstelbaar, en niet alleen als ze puppy zijn, maar ze blijven dat doen
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten tot ik ze in de stad tegenkom, elke keer ben ik op de fiets (en heb ik geen tijd)
Ben heel benieuwd hoe ze ook aanvoelen
Gheghe wat een kef en piepnel was ie hequote:
Kanonne, idd echt wildquote:Op zondag 17 januari 2010 21:43 schreef oh-oh het volgende:
Dit is dr een van Billy vs Socks, anderhalf jaar geleden op vakantie.
Chico zit ernaast, op te letten dat ze niet te hard gaan, dan greep hij in namelijk, omdat ie de baas is![]()
Weet ik het eindelijkquote:Op zondag 17 januari 2010 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja de beharing ( sokken kuif en staart ) noemen we crest.
Wandelingen vinden ze natuurlijk ook erg leuk!quote:Op zondag 17 januari 2010 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet ik het eindelijkIk kon het niet terugvinden in m'n grote honden-encyclopdie.
Zag wel staan dat ze actief waren, maar ik dacht dus aan iets als lekker lange wandelingen
En die eerste foto
Zou je ook 4 naakthondjes in huis willen hebben, of is dat te druk en liever een variatie zoals je nu hebt?
Jammer dat je niet om de hoek woont, Magic zou dat fantastisch vindenquote:Op zondag 17 januari 2010 22:11 schreef oh-oh het volgende:Neuh Bil is ook net zo wild met herders als ie de kans krijgt
Hij vindt echt alles leuk om mee te spelen.
Chico is echt meer van de solo actie, met een balletje, of zn botje, of een jumbone of zo, en op kantoor op de tapijtjes, dan wordt ie echt helemaal leip![]()
Billy speelt echt met alle honden zo wild, die dat leuk vinden.
Oh ja borders vindt ie ook heeeeeel leuk om mee te razen, en Karel ook, die rent altijd tussen borders op wandelingen, die denkt echt dat ie zelf een miniborder isquote:Op maandag 18 januari 2010 09:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jammer dat je niet om de hoek woont, Magic zou dat fantastisch vinden.
Mooie foto's komen er weer voorbij.
En ik wilde nog even zeggen dat de mama van Lara ook zo'n prachtige hond is.
O LOLOL! Nou ik zal het maar verklappen dan want dat is bijna goed. 50% Akita Inu, 25% husky en 25% witte herder.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:11 schreef Burdie het volgende:
lol, ik google op 'husky herder kruising' en kom op die kralensite terecht.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:04 schreef elvhenk het volgende:
[..]
O LOLOL! Nou ik zal het maar verklappen dan want dat is bijna goed. 50% Akita Inu, 25% husky en 25% witte herder.
Thanxquote:Op maandag 18 januari 2010 09:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jammer dat je niet om de hoek woont, Magic zou dat fantastisch vinden.
Mooie foto's komen er weer voorbij.
En ik wilde nog even zeggen dat de mama van Lara ook zo'n prachtige hond is.
't Lijkt wel een klein beertjequote:Op woensdag 20 januari 2010 01:05 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Mogen we volgend weekend ophalen
Psssst sneak preview, ze komt het monstertje vast nog wel showen hierquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
't Lijkt wel een klein beertje. Hoe heet 'ie?
En oh-oh!!!
!!!
Een surprise-puppy?
Je wilde toch geen chinees meer? En al helemaal geen pup?![]()
.
Nu moet ik de hele dag dit topic F5-en voor foto's.
Ik vind Lara's moeder zo'n zachte uitstraling hebbenquote:Op maandag 18 januari 2010 22:41 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
Thanx.
En Lara's mama heeft heul veul meer wit dan bruin in haar vacht.
Oh gos wat een dingquote:Op woensdag 20 januari 2010 01:05 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Mogen we volgend weekend ophalen
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:18 schreef Andyy het volgende:
Bijna, het is een Shiba
Ik zal meer foto's van haar posten als ik d'r in huis heb
Ze heet trouwens Taka
Naja bibberen dat doen ze wel snel, net als chihuahua's.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:09 schreef Burdie het volgende:
Bibberig, zenuwachtig, druk, snel om zich heen kijken, snel afgeleid, etc.
Bil deed daar echt niet voor onder op die leeftijd hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:05 schreef Guess. het volgende:
Maar Oh-Oh ondertussen raak je toch helemaal verliefd op dat ventjeJe houd em gewoon
Vind trouwens wel dat je dit soort kado's moet overleggen, wel heel lief natuurlijk.
Maar hij heeft toch wel veel meer haar dan Chico en Billy? Of is dat normaal als pup,Ik vind em zoooooooo grappig en cute om te zien,het lijkt wel een soort van bouwvakkershelm van haar
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bil deed daar echt niet voor onder op die leeftijd hoor![]()
[ afbeelding ]
Ik kan er heel goed afstand van doen als ik er geen klik mee heb /krijg hoor, of als de andere honden er niks aan vinden.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:53 schreef Dandilion het volgende:
3e foto.. lijkt daar meer een Elvis dan een Sjonnie...:-)
Nee, ik had tot gisteren ook nog nooit een in het echt gezienquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:10 schreef elvhenk het volgende:
Wat een liev en apart hondje, ik ken dat ras verder helemaal niet. Je ziet ze hier ook nooit "in het wild".
Wat is het toch een heerlijk ding he,als puppy al,die kousjes aan z'n voetjes en mooie snoetjequote:Op woensdag 20 januari 2010 23:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bil deed daar echt niet voor onder op die leeftijd hoor![]()
[ afbeelding ]
Ik kan er heel goed afstand van doen als ik er geen klik mee heb /krijg hoor, of als de andere honden er niks aan vinden.
Noooooooou.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:50 schreef Guess. het volgende:
[..]
Wat is het toch een heerlijk ding he,als puppy al,die kousjes aan z'n voetjes en mooie snoetjeIk vind blonde en roodharige chineesjes echt het mooist!
HiHi ik bedoelde er natuurlijk niet mee te zeggen dat die van jou niet mooi zijn,ik vind Bil prachtig maar die noem ik dus ook wit,ik vind het kapsel moet gewoon wit in zitten,net als bij deze..quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Noooooooou.
Bedankt![]()
![]()
![]()
Dr staan rooie op marktplaats nu, weer van die reu die ik zo lelijk vind![]()
Doe mij maar zwartwitjes of als t echt niet anders is een blauwe zoals Bil
Geef 'm dan maar hierquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:11 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:35 schreef Guess. het volgende:
[..]
HiHi ik bedoelde er natuurlijk niet mee te zeggen dat die van jou niet mooi zijn,ik vind Bil prachtig maar die noem ik dus ook wit,ik vind het kapsel moet gewoon wit in zitten,net als bij deze..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik vind die puppyfoto's van Goldy van timegarden idd helemaal geweldig!
Jammer genoeg vind mijn man ze echt niks die chineesjes.
Ik ik ging net ff met de hondjes wandelen,richting de uitlaatplek,werd ik ineens vanaf 6 hoog uitgescholden ,door een of andere gefrustreerde vent voor aso-wijf etc.Moet ik m'n honden tegenwoordig naar de uitlaatplek dragen ofzoSommige mensen zijn echt te triest!!!
@elvhenk,wat een mooierd![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:39 schreef Lau. het volgende:
Tessy is vandaag gesteriliseerd, arm prupke is zo duf als een konijn!
[ afbeelding ]
Pakje gekregen van de DA, zodat ze niet aan de wond gaat likken
[ afbeelding ]
Net thuis, lekker bij de verwarming
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:05 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik ga dan altijd vrolijk terugzwaaien, dan loopt ze steeds roder aan
.
Ik snap ook wel dat die meneer het niet fijn vind dat er meerdere honden per dag langskomen en mischien ook wel es poepen/plassen maarja dat is de route naar het uitlaatveld,daarbij woont hij boven in die flat dus echt last kan die er niet van hebben.Nou ja ik heb em maar gefeliciteerd met zijn niet aso-gedrag Boven uit een flat staan schreeuwen is natuurlijk gewoon normaal en em een prettige dag gewenst.Ik kreeg nog steeds vanalles naar m'n hoofd maar heb em verder maar gewoon geneerd,hij ging de politie bellen zei die,nouja mij best hoor,mafkeesquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:05 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
@ Guess. Hier in de straat bij de dierenarts woont ook zo'n hieperkynetisch hysterisch wijf. Als er alleen al een hond aan haar buxusheg ruikt, dan staat ze al op de ramen te tikken en met zo'n belerend vingertje te wijzen dat hij niet mag plassen en/of poepen op haar stoepje.
Ik snap natuurlijk wel dat er iedere dag massa's honden lang haar tuintje komen om naar de dierenarts te gaan, maar ze doen heus niet allemaal hun behoefte op haar stoepje. Ik ga dan altijd vrolijk terugzwaaien, dan loopt ze steeds roder aan
.
Die vlammenpakjesquote:
Ja heel veel maar k hoor het al niet meerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vlammenpakjesKrijg je nou veel reacties op hun outfits?
En haal dat klepje eens van de cam
Die vlammen zijn net die Hotwheels auto's van vroegerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja heel veel maar k hoor het al niet meer![]()
En neeeeeee dan raak ik het kwijt
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:20 schreef Lau. het volgende:
Thanks voor de beterschapswensen.
Tessy heeft gisteravond ontzettend lopen kotsen, maar daar was ik voor gewaarschuwd. misselijkheid van de narcose...
Ze lijkt zich wel beter te voelen dan gister, straks maar weer eventjes naar buiten toe, kijken of ze iets soepeler loopt dan gisteravond.
Frits wordt dus net te vroeg geopereerdquote:Op zondag 24 januari 2010 21:40 schreef Guess. het volgende:
Met Teuntje gaat het al een stuk beter,hij doet het niet meer in huis en poept weer bijna normaal.
a.s.Zaterdag gan we naar de puppy en jongehonden dag van de teckelvereniging.Het stelt niet veel voor maar hij word wel gekeurd en we moeten dus door de ring lopen,dood eng vind ik het.
Aah jammer,was idd erg leuk geweest! Waarom word ie geopereerd?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Frits wordt dus net te vroeg geopereerd. Had me leuk geleken om Teuntje te zien
Hij wordt gecastreerd.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:06 schreef Guess. het volgende:
[..]
Aah jammer,was idd erg leuk geweest! Waarom word ie geopereerd?
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:29 schreef sinemet het volgende:
Sinds 2 dagen heb ik er een nieuwe bullie bij en ze kunnen t al aardig vinden zie foto:
[ afbeelding ]
Wat een mooierdquote:Op maandag 25 januari 2010 10:03 schreef Tassiepassie het volgende:
Mijn pupje is deze maand precies een half jaar jong en heeft meteen ook zijn eerste sneeuwpret mogen meemaken![]()
[ afbeelding ]gekke bek
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:09 schreef mirandaaatje het volgende:
Mijn pup Kareltje, korthaar dwerg teckel, hier 4 weken oud!
[ afbeelding ]
Hier is hij met zijn zusje en broertjes, hij heeft het blauwe bandje om!
[ afbeelding ]
djwquote:Op maandag 25 januari 2010 14:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een mooierd, ik kom er niet uit welk ras het is (Am Bull?)
![]()
Aaah het ventje? Waarom dan?Gaat het niet samen ofzo?quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:38 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
djw![]()
Deejay is een Old english bulldog
Hij heeft een puspiemeltjequote:Op maandag 25 januari 2010 17:48 schreef Guess. het volgende:
[..]
Aaah het ventje? Waarom dan?Gaat het niet samen ofzo?
Dat puspikkie is heel sneu, maar die tweede reden, dat vind ik echt nergens op slaan ( en dat werkt ook totaal niet zo na castratie hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 21:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hij heeft een puspiemeltjeen wij vinden het prettiger dat ie niet met zijn poot omhoog gaat plassen.
Als we een teef hadden genomen hadden we hier iedere dag oorlog gehad Beau is nogal bazig.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat puspikkie is heel sneu, maar die tweede reden, dat vind ik echt nergens op slaan ( en dat werkt ook totaal niet zo na castratie hoor) , neem dan geen reu, koop dan een teef
![]()
Maar als Beau gewoon geholpen is hoef je je reutje niet te laten helpen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Als we een teef hadden genomen hadden we hier iedere dag oorlog gehad Beau is nogal bazig.
Beau piest ook soms met haar pootje omhoog maar dan nergens tegen aan.
Foto's zal ik van de week eens maken. Het gewicht houd ik goed in de gatn heb ook een hekel aan dikke hondenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:43 schreef Guess. het volgende:
Ik zou ook niet casteren zonder medische reden,vandaar dat ik het me ook af vroeg Hopelijk gaat ie niet te dik worden,want een dikke hond is lelijk(en zielig) maar een dikke teckel is echt vreselijk!!!
Het word trouwens tijd dat je weer wat foto's plaatst
Wat een dotjes, alletwee met zo'n scheef koppie, samen op de stoelquote:
Alle hondjes zijn schattig maar deze tweequote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:25 schreef sinemet het volgende:
Geen idee hoe je een filmpje moet plaatsen dus doe ik t maar even zo, de mindere kwaliteie is omdat ik t met de iphone heb gemaakt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:25 schreef sinemet het volgende:
Geen idee hoe je een filmpje moet plaatsen dus doe ik t maar even zo, de mindere kwaliteie is omdat ik t met de iphone heb gemaakt.
Ik vrees dat t een blijvertje isquote:
Lola, ze luistert al naar haar naam en de eerste commando's lukken ook al. Sinds 2 weken op puppycursus.quote:
Ja 't poppie is weer helemaal opgeknapt gelukkig, woensdag voor controle geweest... De DA was supertrots op Tesje, de wond zag er heel goed uit, en ze kon wel zien dat Tesje er niet aan had zitten likken. De wond begint inmiddels ook goed dicht te groeien, de hechtingen beginnen al op te lossen dus nog een paar daagies rust en dan is mevrouw weer de oudequote:Op maandag 25 januari 2010 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
@ Lau; ahh Tessy verstopt in de dekentjesHopelijk is ze al weer wat meer opgeknapt!
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 03:49 schreef Lau. het volgende:
Ja 't poppie is weer helemaal opgeknapt gelukkig, woensdag voor controle geweest...
quote:
Ik word bijna emo van deze knuffel/slaapfotoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:44 schreef Guess. het volgende:
Vraag maar aan het vrouwtje...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:14 schreef Guess. het volgende:
Thanks
Foto 7/8/9 is in de ring,nr 9 is wel erg wazig maar de fotograaf()kan nog niet zo goed overweg met onze nieuwe camera.
dat gaat blijkbaar al niet meerquote:Op zondag 31 januari 2010 09:39 schreef Dandilion het volgende:jaaa daar is ie!!!! de allerliefste Bullie!!!!
ere plaatsje in de OP ga ik aanmaken!!!!
quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:55 schreef oh-oh het volgende:
haar moeder die kapster is heeft echt huilend een jongenskoppie moeten knippen van ellende
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Chico en zn liefste chickie:
[ afbeelding ]
Oh dat is idd ergernis van die mensen die zo serieus zijn, en wat ik vaak zo treurig vind is dat ze aan het eind van de dag de honden gewoon letterlijk achter zich aan sleuren en overdreven afstraffenquote:Op zondag 31 januari 2010 13:54 schreef oh-oh het volgende:
dikke vette lol hebben we altijd, vooral om die paar fanatiekelingen die nerveus ruzie lopen te maken en zo![]()
Ik vind het ook best pittig staan, omdat ze ook van die donkere lokken en ogen heeft, staat stoer!quote:Op zondag 31 januari 2010 14:00 schreef Guess. het volgende:
Wat sneu,maar ik vind dat korte koppie wel leuk staan eigenlijk!
Dat was bij ons ook,echt ongelooflijk vond ik dat zeg!quote:Op zondag 31 januari 2010 14:59 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Lara's bouw en uiterlijk werd wel herkend trouwens, dat was wel grappig. Er kwamen toch wel een man of 10 vragen of ze een 'van de Grensstreek' was. Haar stamboomnaam is 'van Rustenburg tot Espakker', maar haar papa Eppo is wel een 'van de Grensstreek'. Ik vond het toch wel knap dat mensen dat zagen. De andere 'van de Grensstreek'-jes die er waren, daar zag ik het niet zo in terug. Sowieso waren er ongeveer 100 honden en waren ze alle 100 verschillend.
Gefeliciteerd met je gezinsuitbreidingquote:Op zondag 31 januari 2010 14:56 schreef Stevennn het volgende:
Ziehier Bo
Gisteren opgehaald
We volgen haar als zo'n 4 weken
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:00 schreef Maes het volgende:
Wat leuk al die nieuwe hondjes.![]()
Wij kregen vanmorgen een mail dat de teefjes gedekt zijn in de kennel die we hebben uitgezocht en dat we nu even moeten wachten of de dames echt zwanger zijn, maar dan begint het grote wachten voor ons ook. Voor nu nog even nagels bijten en hopen en smachten
Maupiequote:Op maandag 1 februari 2010 21:52 schreef sbientje het volgende:
het beste vriendje van mijn hond is ook een fransjeMet als gevolg dat nu bij iedere franse buldog, maupie (zo heet mijn hond) helemaal blij wordt.. Ik vind ze ook erg leuk
Oh ik hou zo van close-upsquote:Op maandag 1 februari 2010 21:46 schreef sinemet het volgende:
Wat een mooie foto's allemaal
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:05 schreef sbientje het volgende:
ikz al ook eens wat foto's van mijn hondje plaatsen![]()
Inmiddels 13,5 gepasseerd, op naar de 14 dus dit jaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okee, beetje veel, maar ik ben erg trots op haar
Die gele vlekken horen daar te zitten?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:46 schreef sinemet het volgende:
Wat een mooie foto's allemaal
Hier weer een paar van mijn bullies Rafka en Bullie, hoezo t zijn een stelletje slaapkoppen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit te zoeken, maar ik zie niks?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die gele vlekken horen daar te zitten?
ja, ze is echt al aardig bejaard.. het gaat nu ineens wel hard hoor, maar toch is ze nog ontzettend actief bij vlagen. Er zit nog behoorlijk wat spirit inquote:Op maandag 1 februari 2010 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een behoorlijke leeftijd al zegEn wat een lief en haast ontroerend koppie heeft ze op de enalaatste foto
![]()
En de laatste is net eentje uit "the dog" serie
laatste foto, hals/schouder en ook bij de achterpootquote:Op maandag 1 februari 2010 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken, maar ik zie niks?
Ben je mal, de halve hond bijna ;pquote:Op maandag 1 februari 2010 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken, maar ik zie niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |