Wow wat een mooie actiefoto'squote:Op donderdag 14 januari 2010 13:21 schreef P_B het volgende:
Laat ik ook maar weer eens kiekeboe zeggen met wat foto's van Diego. Zo'n tijd geleden. Gister met hond en eigenaar in het lekker besneeuwde bos geweest.
Whehe, ik zal je de technische details besparen maar als fotograaf denk ik daar toch iets anders over...quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:41 schreef oh-oh het volgende:Oh daar zitten echt kekke plaatjes tussen.
Mooi he, die donkere honden in de sneeuw
Deze drol heeft het overal naar zijn zin.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:05 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Diego heeft het wel naar z'n zin in de sneeuw. Vooral de actiefoto met 4 pootjes in de lucht is echt leuk.
Beest staat zelden stil dus genoeg actie. Ben juist blij als ie een keer 5 seconden op een plek blijft...quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow wat een mooie actiefoto'sIk ben gek op actiefoto's, laat staan in de sneeuw, erg mooi
Deze vraag had ik nog niet beantwoord.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:51 schreef Guess. het volgende:
Wat een mooie foto's van Lara weer (en een schattig nichtje),die oren zijn zo mooiKrijgt ze nu verder over haar lichaam ook nog wat langer haar?
Jij niet alleen hoor,ik vind de schoentjes echt geweldig,zou haast zeggen koop voor de zomer sandaaltjesquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Tis echt een ouwe huppelopa met zn schoentjes, ik kan er echt geen genoeg van krijgen![]()
DAT DIT ZOMAAR KAN IN NEDERLAND!quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Tis echt een ouwe huppelopa met zn schoentjes, ik kan er echt geen genoeg van krijgen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 januari 2010 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Tis altijd feest met Billy en Kees:
en als Kees geen zin meer heeft amuseert Bil zich wel alleen:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:17 schreef Lau. het volgende:
Oooh, ik ben hier zoooo lang niet geweest!
Wat een leuke foto's allemaal, veel sneeuwfoto's
Even een tvp-tje dan maar;
[ afbeelding ]
Poserend popje
[ afbeelding ]
In de radiatormand van de katjes
[ afbeelding ]
"Als ik nou heeeeel lief kijk, mag ik dan uit de mand?"
Volgende week donderdag gaat ze onder het mes, sterilisatie... Spannend...
Tis echt net een duivelsgebroed he, ook met dat geluid dat ie maakt.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat speelt Billy wildLeuk om te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |