Ik vind Lara's moeder zo'n zachte uitstraling hebbenquote:Op maandag 18 januari 2010 22:41 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
Thanx.
En Lara's mama heeft heul veul meer wit dan bruin in haar vacht.
Oh gos wat een dingquote:Op woensdag 20 januari 2010 01:05 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Mogen we volgend weekend ophalen
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:18 schreef Andyy het volgende:
Bijna, het is een Shiba
Ik zal meer foto's van haar posten als ik d'r in huis heb
Ze heet trouwens Taka
Naja bibberen dat doen ze wel snel, net als chihuahua's.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:09 schreef Burdie het volgende:
Bibberig, zenuwachtig, druk, snel om zich heen kijken, snel afgeleid, etc.
Bil deed daar echt niet voor onder op die leeftijd hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:05 schreef Guess. het volgende:
Maar Oh-Oh ondertussen raak je toch helemaal verliefd op dat ventjeJe houd em gewoon
Vind trouwens wel dat je dit soort kado's moet overleggen, wel heel lief natuurlijk.
Maar hij heeft toch wel veel meer haar dan Chico en Billy? Of is dat normaal als pup,Ik vind em zoooooooo grappig en cute om te zien,het lijkt wel een soort van bouwvakkershelm van haar
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bil deed daar echt niet voor onder op die leeftijd hoor![]()
[ afbeelding ]
Ik kan er heel goed afstand van doen als ik er geen klik mee heb /krijg hoor, of als de andere honden er niks aan vinden.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:53 schreef Dandilion het volgende:
3e foto.. lijkt daar meer een Elvis dan een Sjonnie...:-)
Nee, ik had tot gisteren ook nog nooit een in het echt gezienquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:10 schreef elvhenk het volgende:
Wat een liev en apart hondje, ik ken dat ras verder helemaal niet. Je ziet ze hier ook nooit "in het wild".
Wat is het toch een heerlijk ding he,als puppy al,die kousjes aan z'n voetjes en mooie snoetjequote:Op woensdag 20 januari 2010 23:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bil deed daar echt niet voor onder op die leeftijd hoor![]()
[ afbeelding ]
Ik kan er heel goed afstand van doen als ik er geen klik mee heb /krijg hoor, of als de andere honden er niks aan vinden.
Noooooooou.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:50 schreef Guess. het volgende:
[..]
Wat is het toch een heerlijk ding he,als puppy al,die kousjes aan z'n voetjes en mooie snoetjeIk vind blonde en roodharige chineesjes echt het mooist!
HiHi ik bedoelde er natuurlijk niet mee te zeggen dat die van jou niet mooi zijn,ik vind Bil prachtig maar die noem ik dus ook wit,ik vind het kapsel moet gewoon wit in zitten,net als bij deze..quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Noooooooou.
Bedankt![]()
![]()
![]()
Dr staan rooie op marktplaats nu, weer van die reu die ik zo lelijk vind![]()
Doe mij maar zwartwitjes of als t echt niet anders is een blauwe zoals Bil
Geef 'm dan maar hierquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:11 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:35 schreef Guess. het volgende:
[..]
HiHi ik bedoelde er natuurlijk niet mee te zeggen dat die van jou niet mooi zijn,ik vind Bil prachtig maar die noem ik dus ook wit,ik vind het kapsel moet gewoon wit in zitten,net als bij deze..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik vind die puppyfoto's van Goldy van timegarden idd helemaal geweldig!
Jammer genoeg vind mijn man ze echt niks die chineesjes.
Ik ik ging net ff met de hondjes wandelen,richting de uitlaatplek,werd ik ineens vanaf 6 hoog uitgescholden ,door een of andere gefrustreerde vent voor aso-wijf etc.Moet ik m'n honden tegenwoordig naar de uitlaatplek dragen ofzoSommige mensen zijn echt te triest!!!
@elvhenk,wat een mooierd![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:39 schreef Lau. het volgende:
Tessy is vandaag gesteriliseerd, arm prupke is zo duf als een konijn!
[ afbeelding ]
Pakje gekregen van de DA, zodat ze niet aan de wond gaat likken
[ afbeelding ]
Net thuis, lekker bij de verwarming
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:05 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik ga dan altijd vrolijk terugzwaaien, dan loopt ze steeds roder aan
.
Ik snap ook wel dat die meneer het niet fijn vind dat er meerdere honden per dag langskomen en mischien ook wel es poepen/plassen maarja dat is de route naar het uitlaatveld,daarbij woont hij boven in die flat dus echt last kan die er niet van hebben.Nou ja ik heb em maar gefeliciteerd met zijn niet aso-gedrag Boven uit een flat staan schreeuwen is natuurlijk gewoon normaal en em een prettige dag gewenst.Ik kreeg nog steeds vanalles naar m'n hoofd maar heb em verder maar gewoon geneerd,hij ging de politie bellen zei die,nouja mij best hoor,mafkeesquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:05 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
@ Guess. Hier in de straat bij de dierenarts woont ook zo'n hieperkynetisch hysterisch wijf. Als er alleen al een hond aan haar buxusheg ruikt, dan staat ze al op de ramen te tikken en met zo'n belerend vingertje te wijzen dat hij niet mag plassen en/of poepen op haar stoepje.
Ik snap natuurlijk wel dat er iedere dag massa's honden lang haar tuintje komen om naar de dierenarts te gaan, maar ze doen heus niet allemaal hun behoefte op haar stoepje. Ik ga dan altijd vrolijk terugzwaaien, dan loopt ze steeds roder aan
.
Die vlammenpakjesquote:
Ja heel veel maar k hoor het al niet meerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vlammenpakjesKrijg je nou veel reacties op hun outfits?
En haal dat klepje eens van de cam
Die vlammen zijn net die Hotwheels auto's van vroegerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja heel veel maar k hoor het al niet meer![]()
En neeeeeee dan raak ik het kwijt
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:20 schreef Lau. het volgende:
Thanks voor de beterschapswensen.
Tessy heeft gisteravond ontzettend lopen kotsen, maar daar was ik voor gewaarschuwd. misselijkheid van de narcose...
Ze lijkt zich wel beter te voelen dan gister, straks maar weer eventjes naar buiten toe, kijken of ze iets soepeler loopt dan gisteravond.
Frits wordt dus net te vroeg geopereerdquote:Op zondag 24 januari 2010 21:40 schreef Guess. het volgende:
Met Teuntje gaat het al een stuk beter,hij doet het niet meer in huis en poept weer bijna normaal.
a.s.Zaterdag gan we naar de puppy en jongehonden dag van de teckelvereniging.Het stelt niet veel voor maar hij word wel gekeurd en we moeten dus door de ring lopen,dood eng vind ik het.
Aah jammer,was idd erg leuk geweest! Waarom word ie geopereerd?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Frits wordt dus net te vroeg geopereerd. Had me leuk geleken om Teuntje te zien
Hij wordt gecastreerd.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:06 schreef Guess. het volgende:
[..]
Aah jammer,was idd erg leuk geweest! Waarom word ie geopereerd?
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:29 schreef sinemet het volgende:
Sinds 2 dagen heb ik er een nieuwe bullie bij en ze kunnen t al aardig vinden zie foto:
[ afbeelding ]
Wat een mooierdquote:Op maandag 25 januari 2010 10:03 schreef Tassiepassie het volgende:
Mijn pupje is deze maand precies een half jaar jong en heeft meteen ook zijn eerste sneeuwpret mogen meemaken![]()
[ afbeelding ]gekke bek
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:09 schreef mirandaaatje het volgende:
Mijn pup Kareltje, korthaar dwerg teckel, hier 4 weken oud!
[ afbeelding ]
Hier is hij met zijn zusje en broertjes, hij heeft het blauwe bandje om!
[ afbeelding ]
djwquote:Op maandag 25 januari 2010 14:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een mooierd, ik kom er niet uit welk ras het is (Am Bull?)
![]()
Aaah het ventje? Waarom dan?Gaat het niet samen ofzo?quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:38 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
djw![]()
Deejay is een Old english bulldog
Hij heeft een puspiemeltjequote:Op maandag 25 januari 2010 17:48 schreef Guess. het volgende:
[..]
Aaah het ventje? Waarom dan?Gaat het niet samen ofzo?
Dat puspikkie is heel sneu, maar die tweede reden, dat vind ik echt nergens op slaan ( en dat werkt ook totaal niet zo na castratie hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 21:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hij heeft een puspiemeltjeen wij vinden het prettiger dat ie niet met zijn poot omhoog gaat plassen.
Als we een teef hadden genomen hadden we hier iedere dag oorlog gehad Beau is nogal bazig.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat puspikkie is heel sneu, maar die tweede reden, dat vind ik echt nergens op slaan ( en dat werkt ook totaal niet zo na castratie hoor) , neem dan geen reu, koop dan een teef
![]()
Maar als Beau gewoon geholpen is hoef je je reutje niet te laten helpen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Als we een teef hadden genomen hadden we hier iedere dag oorlog gehad Beau is nogal bazig.
Beau piest ook soms met haar pootje omhoog maar dan nergens tegen aan.
Foto's zal ik van de week eens maken. Het gewicht houd ik goed in de gatn heb ook een hekel aan dikke hondenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:43 schreef Guess. het volgende:
Ik zou ook niet casteren zonder medische reden,vandaar dat ik het me ook af vroeg Hopelijk gaat ie niet te dik worden,want een dikke hond is lelijk(en zielig) maar een dikke teckel is echt vreselijk!!!
Het word trouwens tijd dat je weer wat foto's plaatst
Wat een dotjes, alletwee met zo'n scheef koppie, samen op de stoelquote:
Alle hondjes zijn schattig maar deze tweequote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:25 schreef sinemet het volgende:
Geen idee hoe je een filmpje moet plaatsen dus doe ik t maar even zo, de mindere kwaliteie is omdat ik t met de iphone heb gemaakt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:25 schreef sinemet het volgende:
Geen idee hoe je een filmpje moet plaatsen dus doe ik t maar even zo, de mindere kwaliteie is omdat ik t met de iphone heb gemaakt.
Ik vrees dat t een blijvertje isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |