quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:20 schreef Lau. het volgende:
Thanks voor de beterschapswensen.
Tessy heeft gisteravond ontzettend lopen kotsen, maar daar was ik voor gewaarschuwd. misselijkheid van de narcose...
Ze lijkt zich wel beter te voelen dan gister, straks maar weer eventjes naar buiten toe, kijken of ze iets soepeler loopt dan gisteravond.
Frits wordt dus net te vroeg geopereerdquote:Op zondag 24 januari 2010 21:40 schreef Guess. het volgende:
Met Teuntje gaat het al een stuk beter,hij doet het niet meer in huis en poept weer bijna normaal.
a.s.Zaterdag gan we naar de puppy en jongehonden dag van de teckelvereniging.Het stelt niet veel voor maar hij word wel gekeurd en we moeten dus door de ring lopen,dood eng vind ik het.
Aah jammer,was idd erg leuk geweest! Waarom word ie geopereerd?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Frits wordt dus net te vroeg geopereerd. Had me leuk geleken om Teuntje te zien
Hij wordt gecastreerd.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:06 schreef Guess. het volgende:
[..]
Aah jammer,was idd erg leuk geweest! Waarom word ie geopereerd?
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:29 schreef sinemet het volgende:
Sinds 2 dagen heb ik er een nieuwe bullie bij en ze kunnen t al aardig vinden zie foto:
[ afbeelding ]
Wat een mooierdquote:Op maandag 25 januari 2010 10:03 schreef Tassiepassie het volgende:
Mijn pupje is deze maand precies een half jaar jong en heeft meteen ook zijn eerste sneeuwpret mogen meemaken![]()
[ afbeelding ]gekke bek
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:09 schreef mirandaaatje het volgende:
Mijn pup Kareltje, korthaar dwerg teckel, hier 4 weken oud!
[ afbeelding ]
Hier is hij met zijn zusje en broertjes, hij heeft het blauwe bandje om!
[ afbeelding ]
djwquote:Op maandag 25 januari 2010 14:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een mooierd, ik kom er niet uit welk ras het is (Am Bull?)
![]()
Aaah het ventje? Waarom dan?Gaat het niet samen ofzo?quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:38 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
djw![]()
Deejay is een Old english bulldog
Hij heeft een puspiemeltjequote:Op maandag 25 januari 2010 17:48 schreef Guess. het volgende:
[..]
Aaah het ventje? Waarom dan?Gaat het niet samen ofzo?
Dat puspikkie is heel sneu, maar die tweede reden, dat vind ik echt nergens op slaan ( en dat werkt ook totaal niet zo na castratie hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 21:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hij heeft een puspiemeltjeen wij vinden het prettiger dat ie niet met zijn poot omhoog gaat plassen.
Als we een teef hadden genomen hadden we hier iedere dag oorlog gehad Beau is nogal bazig.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat puspikkie is heel sneu, maar die tweede reden, dat vind ik echt nergens op slaan ( en dat werkt ook totaal niet zo na castratie hoor) , neem dan geen reu, koop dan een teef
![]()
Maar als Beau gewoon geholpen is hoef je je reutje niet te laten helpen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Als we een teef hadden genomen hadden we hier iedere dag oorlog gehad Beau is nogal bazig.
Beau piest ook soms met haar pootje omhoog maar dan nergens tegen aan.
Foto's zal ik van de week eens maken. Het gewicht houd ik goed in de gatn heb ook een hekel aan dikke hondenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:43 schreef Guess. het volgende:
Ik zou ook niet casteren zonder medische reden,vandaar dat ik het me ook af vroeg Hopelijk gaat ie niet te dik worden,want een dikke hond is lelijk(en zielig) maar een dikke teckel is echt vreselijk!!!
Het word trouwens tijd dat je weer wat foto's plaatst
Wat een dotjes, alletwee met zo'n scheef koppie, samen op de stoelquote:
Alle hondjes zijn schattig maar deze tweequote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:25 schreef sinemet het volgende:
Geen idee hoe je een filmpje moet plaatsen dus doe ik t maar even zo, de mindere kwaliteie is omdat ik t met de iphone heb gemaakt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:25 schreef sinemet het volgende:
Geen idee hoe je een filmpje moet plaatsen dus doe ik t maar even zo, de mindere kwaliteie is omdat ik t met de iphone heb gemaakt.
Ik vrees dat t een blijvertje isquote:
Lola, ze luistert al naar haar naam en de eerste commando's lukken ook al. Sinds 2 weken op puppycursus.quote:
Ja 't poppie is weer helemaal opgeknapt gelukkig, woensdag voor controle geweest... De DA was supertrots op Tesje, de wond zag er heel goed uit, en ze kon wel zien dat Tesje er niet aan had zitten likken. De wond begint inmiddels ook goed dicht te groeien, de hechtingen beginnen al op te lossen dus nog een paar daagies rust en dan is mevrouw weer de oudequote:Op maandag 25 januari 2010 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
@ Lau; ahh Tessy verstopt in de dekentjesHopelijk is ze al weer wat meer opgeknapt!
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 03:49 schreef Lau. het volgende:
Ja 't poppie is weer helemaal opgeknapt gelukkig, woensdag voor controle geweest...
quote:
Ik word bijna emo van deze knuffel/slaapfotoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:44 schreef Guess. het volgende:
Vraag maar aan het vrouwtje...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:14 schreef Guess. het volgende:
Thanks
Foto 7/8/9 is in de ring,nr 9 is wel erg wazig maar de fotograaf()kan nog niet zo goed overweg met onze nieuwe camera.
dat gaat blijkbaar al niet meerquote:Op zondag 31 januari 2010 09:39 schreef Dandilion het volgende:jaaa daar is ie!!!! de allerliefste Bullie!!!!
ere plaatsje in de OP ga ik aanmaken!!!!
quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:55 schreef oh-oh het volgende:
haar moeder die kapster is heeft echt huilend een jongenskoppie moeten knippen van ellende
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Chico en zn liefste chickie:
[ afbeelding ]
Oh dat is idd ergernis van die mensen die zo serieus zijn, en wat ik vaak zo treurig vind is dat ze aan het eind van de dag de honden gewoon letterlijk achter zich aan sleuren en overdreven afstraffenquote:Op zondag 31 januari 2010 13:54 schreef oh-oh het volgende:
dikke vette lol hebben we altijd, vooral om die paar fanatiekelingen die nerveus ruzie lopen te maken en zo![]()
Ik vind het ook best pittig staan, omdat ze ook van die donkere lokken en ogen heeft, staat stoer!quote:Op zondag 31 januari 2010 14:00 schreef Guess. het volgende:
Wat sneu,maar ik vind dat korte koppie wel leuk staan eigenlijk!
Dat was bij ons ook,echt ongelooflijk vond ik dat zeg!quote:Op zondag 31 januari 2010 14:59 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Lara's bouw en uiterlijk werd wel herkend trouwens, dat was wel grappig. Er kwamen toch wel een man of 10 vragen of ze een 'van de Grensstreek' was. Haar stamboomnaam is 'van Rustenburg tot Espakker', maar haar papa Eppo is wel een 'van de Grensstreek'. Ik vond het toch wel knap dat mensen dat zagen. De andere 'van de Grensstreek'-jes die er waren, daar zag ik het niet zo in terug. Sowieso waren er ongeveer 100 honden en waren ze alle 100 verschillend.
Gefeliciteerd met je gezinsuitbreidingquote:Op zondag 31 januari 2010 14:56 schreef Stevennn het volgende:
Ziehier Bo
Gisteren opgehaald
We volgen haar als zo'n 4 weken
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:00 schreef Maes het volgende:
Wat leuk al die nieuwe hondjes.![]()
Wij kregen vanmorgen een mail dat de teefjes gedekt zijn in de kennel die we hebben uitgezocht en dat we nu even moeten wachten of de dames echt zwanger zijn, maar dan begint het grote wachten voor ons ook. Voor nu nog even nagels bijten en hopen en smachten
Maupiequote:Op maandag 1 februari 2010 21:52 schreef sbientje het volgende:
het beste vriendje van mijn hond is ook een fransjeMet als gevolg dat nu bij iedere franse buldog, maupie (zo heet mijn hond) helemaal blij wordt.. Ik vind ze ook erg leuk
Oh ik hou zo van close-upsquote:Op maandag 1 februari 2010 21:46 schreef sinemet het volgende:
Wat een mooie foto's allemaal
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:05 schreef sbientje het volgende:
ikz al ook eens wat foto's van mijn hondje plaatsen![]()
Inmiddels 13,5 gepasseerd, op naar de 14 dus dit jaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okee, beetje veel, maar ik ben erg trots op haar
Die gele vlekken horen daar te zitten?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:46 schreef sinemet het volgende:
Wat een mooie foto's allemaal
Hier weer een paar van mijn bullies Rafka en Bullie, hoezo t zijn een stelletje slaapkoppen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit te zoeken, maar ik zie niks?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die gele vlekken horen daar te zitten?
ja, ze is echt al aardig bejaard.. het gaat nu ineens wel hard hoor, maar toch is ze nog ontzettend actief bij vlagen. Er zit nog behoorlijk wat spirit inquote:Op maandag 1 februari 2010 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een behoorlijke leeftijd al zegEn wat een lief en haast ontroerend koppie heeft ze op de enalaatste foto
![]()
En de laatste is net eentje uit "the dog" serie
laatste foto, hals/schouder en ook bij de achterpootquote:Op maandag 1 februari 2010 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken, maar ik zie niks?
Ben je mal, de halve hond bijna ;pquote:Op maandag 1 februari 2010 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken, maar ik zie niks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |