quote:Op woensdag 30 december 2009 19:55 schreef Dandilion het volgende:
Merry X Mas
Ja ook aan de hond werd gedacht met kerstmis :-)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker ding he? Kurt is zoo groot! Echt een bak beest![]()
Hij piest alleen wel als een teefje lol![]()
[ afbeelding ]
Is dit dan geen openningspostquote:
Deed die van mij dat nog maar, nu moet ie overal plassenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:55 schreef Dandilion het volgende:
Merry X Mas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:55 schreef Dandilion het volgende:
Merry X Mas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
engelse woonkamer hequote:Op woensdag 30 december 2009 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat sfeervol dat groene tapijt![]()
En kerstcadeau'tjes
En mooie kop heeft hij, zoveel zwart
![]()
Volgens mij zijn het pigmentvlekken, die komen ook in de mond voor.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:36 schreef blup het volgende:
note: dat zwarte tandvlees is dat wel k?
Jezus.quote:
Je plaatje werkt niet, zo maar ff danquote:Op donderdag 31 december 2009 21:51 schreef Ivan het volgende:
[ afbeelding ]
De rechter is Ginger, de linker is helaas niet van ons.
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:51 schreef Ivan het volgende:
[ afbeelding ]
De rechter is Ginger, de linker is helaas niet van ons.
Wat een schatjequote:
Ohquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Mooie compilaties, die linksboven in de tweede is net een bruine beer!
Maak je de volgende keer even een nieuw topic aan als je t oude volpost?
Mooi Oh-Ohquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Dandilion, die foto's hadden echt alleen maar in Engeland genomen kunnen worden met dat tapijt en die achtegrond zo![]()
![]()
Heerlijk fout he!
Wat een lieverd.
Alle andere ( sneeuw ) hondjes zijn ook weer cute![]()
Karel, Chico, Billy , Kees en ik wensen iedereen een gelukkig 2010!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:20 schreef Guess. het volgende:
[..]
Mooi Oh-Oh
En op dat plekje tussen Chico en Billy zit stiekum kleine Frits die er vanuit de hondehemel ook gewoon bij is
Ik zag het al toen je de foto had geplaats maar wil je niet verdrietig maken,Frits is gewoon een uniek exemplaar en je mist em gewoon en op zo'n groepsfoto met dat plekje er tussen kan het gewoon niet anders dan dat ie daar stiekum gewoon Fritsige Frits zit te zijnquote:Op zondag 3 januari 2010 13:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je bent een van de velen die dat zeggen, heel mooi vind ik
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:20 schreef Guess. het volgende:
[..]
Mooi Oh-Oh
En op dat plekje tussen Chico en Billy zit stiekum kleine Frits die er vanuit de hondehemel ook gewoon bij is
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:19 schreef MINDSICK het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop dat de foto het doet. Toen mn hond nog klein was.
Ik ben bang dat je teveel wilquote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:20 schreef senesta het volgende:
Ik heb Elco eindelijk weer eens te pakken, niets bijzonders maar toch...
[ afbeelding ]
Geen idee!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
Teun
En die schoentjes van ChicoHij maakt helemaal de blits zo met pak en schoentjes
En is hij al 12 joh
Wat is nou een gemiddelde leeftijd voor een naakthondje?
Och praat me niet over wisselenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Frits ook nog 1 hoektand en hij is ook ver klaar met wisselen hij begint ook aardig te puberen![]()
Maar hij babiet nog erg graag.
Oh, goed dat ik dat weet! Thanxquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
De hoektanden gaan vaak als laatste bij Beau zijn er 3 getrokken.
Sjeek ( en andere mensen die brokken voerenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:20 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Kees moet een keertje haar vrouwtje meenemen naar de H&M, daar komt hij vandaan.
Bandana is trouwens van de oudste, speldje is van nichtje Charlotte.
BARF heb ik me een beetje in verdiept toen Lara zo ontzettend schijnzwanger was na haar eerste loopsheid. Van te voren liet ze haar eten al regelmatig staan, maar tijdens haar schijnzwangerschap heeft ze gewoon twee weken niet gegeten.
Maar uiteindelijk hebben we er toch voor gekozen om voorlopig brokken te blijven voeren. Ook wel voor het gemak hoor. Ik zou een extra vriezer kwijt moeten in de garage [en onze huidige staat op het punt van overlijden], want vanmag die troep niet tussen 'ons' eten.
Het konijn wat ik meebracht na de training in het voorjaar om nog eens mee te kunnen oefenen, werd door hem verbannen naar de kennel van Lara, want dat vieze ding kwam echt niet de vriezer in.
En ook op vacantie was het wel makkelijk. Bak voer mee en nergens meer omkijken naar.
Maar wie weet wat de toekomst brengt.
Heel tenger idd. Frits gaat er wel zelf af maar dat doet ie heel voorzichtig. Heel anders dan Beau.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:48 schreef Guess. het volgende:
De Lara foto's zijn weer prachtig,met zo'n verjaardagskaart kan je dag toch niet meer stuk!
Beau en Frits samen in de sneeuw,echt liefBeau is wel een tenger hondje als ik die pootjes zo zie he?
Teun gaat hier nog steeds niet zelf de bank op en af,Gijs en Joost wel en Teun mag het van mij nu onderhand ook wel zelf gaan doen want als ie nu erop/eraf wil piept ie en als het dan niet snel genoeg gaat blaft ie,sukkel!
Ik heb ook overal van die opstapjes staan maar die knuppels snappen dat weer niet,wij hebben ook een hoekbank dus ik kan em ook wel es in die hoek zetten mischien dat dat werkt.Joost en Teun lopen geen trap dat mogen en kunnen ze niet,we dragen ze dan,helaas springt Joost echt zo op een muurtje ofzo als ie denkt dat er een kat of iets zit.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een opstapje bij de bank staan (ik heb een grote hoekbank en in de hoek staat een klein houten kistje waarvan de bovenkant bekleed is ) en bij mijn bed heb ik een trap waar ze op en af kunnen lopen.
Ze kunnen allemaal prima de bank op en af springen, en zelfs het bed wel, maar mijn bed is vrij hoog en ik heb overal laminaat, dat is heel glad, en dat gespring is niet al te best voor die knietjes, dus ik doe het liever zo.
Trapje bij bed heb ik laten maken toen Billy als pup kwam, zodat die meteen in bed kon slapen
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:11 schreef Burdie het volgende:
Frits ziet er trouwens nog altijd even fluweelzacht uit.
Hier nog een foto van Magic met zijn schaap:
[ afbeelding ]
Wat een mooierdsquote:
Ja hoor, vaak zatquote:Op zondag 10 januari 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Magic met z'n schaapjeWordt z'n vacht wel eens vies? Het ziet er haast uit als van een knuffelbeer uit de speelgoedwinkel, zo mooi
Echt iedereen die m buiten dr op ziet zegt aaaaaah en oeeeeeeh en dan staat ie ook echt zo trots te pronken met zn shoesquote:Op maandag 11 januari 2010 18:47 schreef Dandilion het volgende:
3e foto: chico lijkt te zeggen.. hey.. check me nieuwe patta's dan!
:-) lekker ding!!!!
Kijk hem stappenquote:Op maandag 11 januari 2010 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Chico is echt helemaal happy met zn schoenen![]()
[ afbeelding ]
Soesjes natuurlijk!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
Gefeliciteerd Billy![]()
En baasje van Billy
Heeft hij nog iets voor z'n verjaardag gekregen of zijn het ook soesjes voor hem?![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:58 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Vandaag was het weer nichtjes-dag!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Billy moest taart trakteren:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
Oh-oh; ik moet wel lachen, snel gezien lijkt het wel of Billy's haartjes netter verzorgd zijn dan die van je nichtje (al dat lange haar in d'r ogen prikkend)
Ze lusten heul niet alles, de catering is gewoon altijd goed gekozenquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:18 schreef Dandilion het volgende:
oh-oh, die van jou (vr)eten/lusten ook alles he?!
![]()
nichtjes zijn lief!!!!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar dat IS ook zo
![]()
Thessa is een ramp met dr haar.
En wat dan nog t allerergste is , haar mama is kapster![]()
![]()
Ik ga haar dan ook deze post van jou ff onder dr neus wrijven![]()
( tis trouwens niet mn nichtje, maar het kindje van mn allerbesteliefste vrienden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |