Ja hoor, vaak zatquote:Op zondag 10 januari 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Magic met z'n schaapjeWordt z'n vacht wel eens vies? Het ziet er haast uit als van een knuffelbeer uit de speelgoedwinkel, zo mooi
Echt iedereen die m buiten dr op ziet zegt aaaaaah en oeeeeeeh en dan staat ie ook echt zo trots te pronken met zn shoesquote:Op maandag 11 januari 2010 18:47 schreef Dandilion het volgende:
3e foto: chico lijkt te zeggen.. hey.. check me nieuwe patta's dan!
:-) lekker ding!!!!
Kijk hem stappenquote:Op maandag 11 januari 2010 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Chico is echt helemaal happy met zn schoenen![]()
[ afbeelding ]
Soesjes natuurlijk!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
Gefeliciteerd Billy![]()
En baasje van Billy
Heeft hij nog iets voor z'n verjaardag gekregen of zijn het ook soesjes voor hem?![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:58 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Vandaag was het weer nichtjes-dag!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Billy moest taart trakteren:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
Oh-oh; ik moet wel lachen, snel gezien lijkt het wel of Billy's haartjes netter verzorgd zijn dan die van je nichtje (al dat lange haar in d'r ogen prikkend)
Ze lusten heul niet alles, de catering is gewoon altijd goed gekozenquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:18 schreef Dandilion het volgende:
oh-oh, die van jou (vr)eten/lusten ook alles he?!
![]()
nichtjes zijn lief!!!!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar dat IS ook zo
![]()
Thessa is een ramp met dr haar.
En wat dan nog t allerergste is , haar mama is kapster![]()
![]()
Ik ga haar dan ook deze post van jou ff onder dr neus wrijven![]()
( tis trouwens niet mn nichtje, maar het kindje van mn allerbesteliefste vrienden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |