quote:- En iedere vatandaž die ik vergeten ben,.
gaat helaas niet gebeuren trieste 2de kamerquote:Op woensdag 30 december 2009 19:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Mooie zespo van mij!
Om de gemoederen wat te bedaren:
[ afbeelding ]
Kijk hoe Wilders door Turken in elkaar wordt gemept.
Gare soep.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Mooie zespo van mij!
Om de gemoederen wat te bedaren:
[ afbeelding ]
Kijk hoe Wilders door Turken in elkaar wordt gemept.
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
gaat helaas niet gebeuren trieste 2de kamer
Vechten?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
KOM DAN! KOM DAN! HOUD ME TEGEN SLAYAGE HOUD ME TEGEN!!!!!!
ik zet in op wik!quote:
Is er ooit oorlog geweest dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:28 schreef Emel het volgende:
sow, weer thuis. Aah er is vrede hier.
wonderen zijn de wereld niet uitquote:
Trouwens, even offtopic: maffi betekent toch letterlijk gewoon 'geen', of betekent het ook iets anders? Vandaag vroeg een of andere Egyptenaar aan mij of een nu een vriendin had, en ik beantwoorde 'maffi girlfriend', hij keek me toen echt walgend aan alsof hij dacht dat ik homo was o.i.d.quote:
Wie zegt dan ook 'mafi girlfriend' fagquote:Op woensdag 30 december 2009 19:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Trouwens, even offtopic: maffi betekent toch letterlijk gewoon 'geen', of betekent het ook iets anders? Vandaag vroeg een of andere Egyptenaar aan mij of een nu een vriendin had, en ik beantwoorde 'maffi girlfriend', hij keek me toen echt walgend aan alsof hij dacht dat ik homo was o.i.d..
Haha vaak genoeg in het Turkentopic. Dat waren eens tijdenquote:
Oh, ik dacht dat het letterlijk 'geen' betekende. Maar als het afwezig betekent zou het ook kunnen betekenen dat mijn vriendin niet in Egypte zou zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 19:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie zegt dan ook 'mafi girlfriend' fag
Mafi betekent afwezig.
als mensen de hierboven zijnde provocateur niet serieus nemen en links laten liggen zal het iig een stuk rustiger zijnquote:
LOL. Allaha sukurquote:Op woensdag 30 december 2009 19:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
wonderen zijn de wereld niet uit
pot verwijt de ketelquote:
Welke van de X provocateurs?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
als mensen de hierboven zijnde provocateur niet serieus nemen en links laten liggen zal het iig een stuk rustiger zijn
Je kunt beter 'Lissa' of 'Lem' gebruiken.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het letterlijk 'geen' betekende. Maar als het afwezig betekent zou het ook kunnen betekenen dat mijn vriendin niet in Egypte zou zijn. Stomme Egyptenaren
.
quote:
Wacht nou, triggerfaal is HALF Marok HALF Albaniër, HALF Surinamer en HALF Antiquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht nou, triggerfaal is HALF Marok HALF Albaniër, HALF Surinamer en HALF Anti![]()
.
Dat betekent dus 'geen' in de Nederlandse zin van het woord?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je kunt beter 'Lissa' of 'Lem' gebruiken.
Het geeft aan dat het besprokene niet van toepassing is.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat betekent dus 'geen' in de Nederlandse zin van het woord?
Maar over het algemeen ben ik nog nooit raar aangekeken als ik maffi zeg.
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:36 schreef Emel het volgende:
Ik ben in dit topic ook voor van alles uitgemaakt.
Opa uit Albanië, rest is kaas, van de ene helft.quote:
LEUGENAAR, JE LIEGTT!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:36 schreef Emel het volgende:
Worden vrouwen hier dan zomaar zonder respect behandeld? Daar gaat de fok!turkentopic knokploeg verandering in brengenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:36 schreef Emel het volgende:
De "ma" van mafi is volgens mij gewoon de'"geen". Ma is altijd iets "niet"etc. maarja. Dit weet je vast wel .quote:Op woensdag 30 december 2009 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het letterlijk 'geen' betekende. Maar als het afwezig betekent zou het ook kunnen betekenen dat mijn vriendin niet in Egypte zou zijn. Stomme Egyptenaren
.
Wat is er?;)quote:
Rest is kaas van de ene helft? Of bedoel je 1/4 Albaniër, 3/4e NL?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opa uit Albanië, rest is kaas, van de ene helft.
Had je Fusha geleerd of Masri?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het geeft aan dat het besprokene niet van toepassing is.
In het begin zei ik altijd 'mafi Arabi' iedereen kijk mij verbaasd aan.. 'wtf?'
geen oude koeien en allesquote:
Ook voor bejaarde?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:36 schreef Emel het volgende:
ik was meestal wel aardig toch?quote:
Hou je mond!!quote:
Vader is Marokkaans, moeder gedeelte opa uit Albanie, rest is kaas. dus zij is halfbloedje.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Rest is kaas van de ene helft? Of bedoel je 1/4 Albaniër, 3/4e NL?
Oh, dan kan ik het me nog een beetje voorstellenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het geeft aan dat het besprokene niet van toepassing is.
In het begin zei ik altijd 'mafi Arabi' iedereen kijk mij verbaasd aan.. 'wtf?'
Neem me niet kwalijk, jou wil ik blijven negeren.quote:
Oh zo. Je bent dus, net als ik overigens, een wereldburger.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vader is Marokkaans, moeder gedeelte opa uit Albanie, rest is kaas. dus zij is halfbloedje.
quote:
Lol dude. Dan ben je . Sultan Muhammed Iskender beg de Ruyter.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vader is Marokkaans, moeder gedeelte opa uit Albanie, rest is kaas. dus zij is halfbloedje.
Wat ben jij dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh zo. Je bent dus, net als ik overigens, een wereldburger.
Arabieren spreken zelf niet eens perfect Arabisch.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik het me nog een beetje voorstellen![]()
. Maar hij kan toch niet verwachten dat ik perfect Arabisch spreek
.
Ik weet niet wat het is. Hihi, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Worden vrouwen hier dan zomaar zonder respect behandeld? Daar gaat de fok!turkentopic knokploeg verandering in brengen.
Ik neem het je niet kwalijk. Je bent blijkbaar eindelijk bewust van je eigen incompetentie.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:40 schreef Emel het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk, jou wil ik blijven negeren.
Al helemaal de Misri's nietquote:Op woensdag 30 december 2009 19:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Arabieren spreken zelf niet eens perfect Arabisch.
Jij bent gewoon een homo.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh zo. Je bent dus, net als ik overigens, een wereldburger.
ik mag jou welquote:
Opera, Win 7.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:41 schreef zarGon het volgende:
Wik, welke browser en OS gebruik je? (Er gaat iets verkeerd met de 'speciale' tekens in de OP.)
Ja idd. Ik kon er ook weinig van verstaan. Ze zeggen zelfs Assalamu aleykum met een andere toon. Toen ik het zei, keken ze me echt zo raar aan van, Wow dude waarom zeg je zo over duidelijk Assalamu Aleykumquote:Op woensdag 30 december 2009 19:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Al helemaal de Misri's niet. Ze verstaan 'kayfhalek' niet eens, en ze zeggen 'mashie' in plaats van tammam
.
waar zie jij mij dan meedoen in jullie achterlijke discussie van ik ben beter, nee ik ben beter..?quote:Burakius de imam schreef:
Hij brengt tenminste betere argumenten hier in dit topic dan jouw onnozele uitspraken.
Of 'mashie al-hal', moeten al helemaal een nekschotquote:Op woensdag 30 december 2009 19:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Al helemaal de Misri's niet. Ze verstaan 'kayfhalek' niet eens, en ze zeggen 'mashie' in plaats van tammam
.
Thanks.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Opera, Win 7.
Toen ik de OP link van googlepages opende, kreeg ik vandaag wel voor het eerst de vraag of ik hem wou saven, in plaats van dat hij direct met mijn browser geopend werd. ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft?
p.s.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
.
tis wederzijdsquote:
Dit bedoel ik dus. Dag.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk. Je bent blijkbaar eindelijk bewust van je eigen incompetentie.
Vroeger opende de pagina gewoon direct in mijn browser.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Thanks.
Ga ik even naar kijken. (Vroeger was het niet zo dus?)
aint we allquote:
Wat ben je braaf!quote:
Zo veel Arabisch spreek ik ook weer niet, maar ik weet wel dat ze hier in elke zin minstens twee keer 'yanni' zeggenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:43 schreef Burakius het volgende:
[..]
p.s.
Heel vaak zeggen ze ook "kwais / quays/ kwees " . Weet niet precies hoe je het schrijft.
Kom danquote:Op woensdag 30 december 2009 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als 'kasir' van het woordje 'kas' komt, dan ben je het lekker zelf.
Yani is ook iets wat we in het Turks zeggen. Het betekent zoiets als. "Dus". of "wat ik probeer te zeggen".quote:Op woensdag 30 december 2009 19:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo veel Arabisch spreek ik ook weer niet, maar ik weet wel dat ze hier in elke zin minstens twee keer 'yanni' zeggen.
Ik wilde je een kasumak noemen, maar dat doe ik niet, aangezien ik wél enige vorm van beschaafdheid kenquote:
Ja, ze zeggen het vooral veel als ze Engels spreken. Een soort van filler dusquote:Op woensdag 30 december 2009 19:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
Yani is ook iets wat we in het Turks zeggen. Het betekent zoiets als. "Dus". of "wat ik probeer te zeggen".
Plaats een spatie tussien kas en umak, anders klinkt het zo Japans, ik moest er even over nadenken.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wilde je een kasumak noemen, maar dat doe ik niet, aangezien ik wél enige vorm van beschaafdheid ken.
Ohja?quote:
Wat betekent het dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Plaats een spatie tussien kas en umak, anders klinkt het zo Japans, ik moest er even over nadenken.
Niet de dingen zelf maken het wazig, maar je visie erop.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:50 schreef Emel het volgende:
[..]
Ohja?waarom is me dat niet opgevallen dan?
Haha ja precies. Ik ben van plan om over 2 jaar ook in Egypte te gaan wonen (minstens een jaar). Plek etc. is ook al geregeld. En ga binnenkort (graties) twee jaar lang Masri leren (in plaats van fusha Arabisch).quote:Op woensdag 30 december 2009 19:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, ze zeggen het vooral veel als ze Engels spreken. Een soort van filler dus.
Ik keek alleen maar of jij niet aan het liegen wasquote:Op woensdag 30 december 2009 19:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opzouten.. Alsof je het niet weet
Zie Titelquote:Op woensdag 30 december 2009 19:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En een vertaling hiervan is welkom.
Haha dat is helemaal waar. Hmm brave jongenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet de dingen zelf maken het wazig, maar je visie erop.
Over?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik keek alleen maar of jij niet aan het liegen was.
sulanmaquote:Op woensdag 30 december 2009 19:52 schreef Emel het volgende:
[..]
Haha dat is helemaal waar. Hmm brave jongen
Tis gewoon Amiyah Arabisch hequote:Op woensdag 30 december 2009 19:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of je wel wist wat het betekende (kasumak) of dat je deed alsof.
benmi?? ayipquote:
quote:
Tsja, het is aan de ene kant een prachtig land met een prachtige cultuur, aan de andere kant is het eigenlijk gewoon verschrikkelijk om door Cairo heen te rijden (en dan met name het westen van de stad, het oosten is nog redelijk) gezien de extreme armoedequote:Op woensdag 30 december 2009 19:51 schreef Burakius het volgende:
[..]
Haha ja precies. Ik ben van plan om over 2 jaar ook in Egypte te gaan wonen (minstens een jaar). Plek etc. is ook al geregeld. En ga binnenkort (graties) twee jaar lang Masri leren (in plaats van fusha Arabisch).
Wat zijn de dingen die je tegenvallen?
Tsja, dat ik het in Oman geleerd heb betekent niet dat het overal verstaan wordt, natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2009 19:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tis gewoon Amiyah Arabisch he
Trigger!!!!!quote:
Probeer het uit zou ik zeggen.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, dat ik het in Oman geleerd heb betekent niet dat het overal verstaan wordt, natuurlijk.
Binnenkort in het Nederlandse nieuws:quote:Op woensdag 30 december 2009 19:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Probeer het uit zou ik zeggen.
Goedzo hihiquote:
Kijk, dat is nou een ideaal Krantenkopquote:Op woensdag 30 december 2009 19:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Binnenkort in het Nederlandse nieuws:
'Nederlandse student bruut afgeslacht in Caïro'
gekkiequote:
Waarschijnlijk van mijn nachtrust genieten, de volgende dag vlieg ik om 9:30 weer terug naar Nederlandquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou een ideaal Krantenkop
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik haat dat serieus, is zoiets als 'seni gidi seni'
quote:jij kleine augurk
dat is niet best! arme jij.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van mijn nachtrust genieten, de volgende dag vlieg ik om 9:30 weer terug naar Nederland.
Was lief bedoeld!!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik haat dat serieus, is zoiets als 'seni gidi seni'
Allebei goed, google translate is nog nét geen mensquote:Op woensdag 30 december 2009 20:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die vertaler van jou was doof en blind?
Het verbaast mij dat Wilders nog geen kamervragen heeft gesteld over Nederlanders die in moslimlanden zijn geboren en hebben gewoondquote:Op woensdag 30 december 2009 20:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of dat je moge belanden in Abu Graib!!!!
En nog een allochtoon ook.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Allebei goed, google translate is nog nét geen mens.
Breng um vooral op ideeënquote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat Wilders nog geen kamervragen heeft gesteld over Nederlanders die in moslimlanden zijn geboren en hebben gewoond.
zuchtquote:
Ik vraag me ook af wat hij gaat doen met de Nederlanders die zich bekeren naar de islam.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan zou ik wel gaan lolleren.
Ok ik word gek door jou!quote:
Ik denk eerlijk gezegd weinig, áls hij ook maar enige vorm van macht te pakken kan krijgenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat hij gaat doen met de Nederlanders die zich bekeren naar de islam.
Haha fijn om te wetenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeiden de meiden gisteravond ook al.
Dan hoop ik echt dat Ela Vogelaar um gaat hoeken ofzo, zoals in Turkse parlement met jouw picquote:Op woensdag 30 december 2009 20:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd weinig, áls hij ook maar enige vorm van macht te pakken kan krijgen.
Ela Vogelaar?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan hoop ik echt dat Ela Vogelaar um gaat hoeken ofzo, zoals in Turkse parlement met jouw pic
'Thats for calling me 'knettergek'
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan hoop ik echt dat Ela Vogelaar um gaat hoeken ofzo, zoals in Turkse parlement met jouw pic
'Thats for calling me 'knettergek'
Geen idee, wel vaak zien verschijnen, maar nooit echt ingelezen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]. Dat zou wel humor zijn als iets dergelijks zou gebeuren
.
Wat is het verhaal achter die vechtende parlementariërs eigenlijk?
IHVK, zG, Slayage, Ayca, Emel, Burakius of clio danquote:Op woensdag 30 december 2009 20:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, wel vaak zien verschijnen, maar nooit echt ingelezen.
tvpquote:Op woensdag 30 december 2009 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
IHVK, zG, Slayage, Ayca, Emel, Burakius of clio dan?
nee, sorryquote:Op woensdag 30 december 2009 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
zal niets al te boeiends zijn geweestquote:Op woensdag 30 december 2009 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of is het eigenlijk gewoon een typische foto van 'een dag uit het dagelijkse leven van: een Turkse parlementariër'quote:Op woensdag 30 december 2009 20:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
zal niets al te boeiends zijn geweest
Vlieg je vroeg?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:19 schreef cikolata het volgende:
[..]
Oh well, dan ga ik maar weer verder met inpakken voor Istanbul morgen
Ik heb drie weken lang 23-26 graden gehadquote:
nee dit komy zelden voor, tis geen zuid korea zeg maarquote:Op woensdag 30 december 2009 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of is het eigenlijk gewoon een typische foto van 'een dag uit het dagelijkse leven van: een Turkse parlementariër'?
Hè, wat jammer nouquote:Op woensdag 30 december 2009 20:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee dit komy zelden voor, tis geen zuid korea zeg maar
Waar zit je nu dan? vakantie?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb drie weken lang 23-26 graden gehad. Straks opeens 20+ graden kouder
.
moet jij zo nodig zeggenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:22 schreef Slayage het volgende:
wat is dit man emel, trigger, cikolata in dezelfde topic
dit is echt oldschool turken topic
ik kom tegenwoordig zelden op msn, heb em ook een hele tijd niet gesproken, misschien een krabbel op hyves een idee?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:20 schreef Emel het volgende:
Slayage, waar is M. ? zie je hem nog op msn?
Kijk eens naar mijn usericon.quote:
Ik zal hem dan maar inkoppen:quote:Op woensdag 30 december 2009 20:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik kom tegenwoordig zelden op msn, heb em ook een hele tijd niet gesproken, misschien een krabbel op hyves een idee?
in een grote zandbakquote:
Ohaiquote:Op woensdag 30 december 2009 20:22 schreef Slayage het volgende:
wat is dit man emel, trigger, cikolata in dezelfde topic
dit is echt oldschool turken topic
Ik kom ook zelden op msn. Sprak hem recent nog maar hij is ook druk. Ik dacht dat jij meer contact met hem had. Krabbel is niet nodig. Hij stelde voor om weer iets te gaan drinken.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik kom tegenwoordig zelden op msn, heb em ook een hele tijd niet gesproken, misschien een krabbel op hyves een idee?
ik wil ook hihiquote:
Beetje te klein voor me denk ikquote:Op woensdag 30 december 2009 20:28 schreef cikolata het volgende:
[..]
Jup. Heb hier nog een cowboypak voor je liggen
ik kan het me niet eens herinneren wanneer ik hem heb gesprokenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:27 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik kom ook zelden op msn. Sprak hem recent nog maar hij is ook druk. Ik dacht dat jij meer contact met hem had. Krabbel is niet nodig. Hij stelde voor om weer iets te gaan drinken.
hoaiquote:
Kan ook grote bestellenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beetje te klein voor me denk ik?
zand gaat overal in en tussen, denk dat weinig mensen dat als prettig ervarenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De zandbak of de temperaturen?
Is echt heel lang geledenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoai![]()
was jij nou degene die turks ging studeren?
"De rechtstreekse uitzending van een verhit debat in het Turkse parlement over wijzigingen in de grondwet, werd vandaag afgebroken door de publieke omroep TRT nadat er gevechten uitbraken tussen enkele parlementsleden." Uit 2007.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehequote:Op woensdag 30 december 2009 20:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
"De rechtstreekse uitzending van een verhit debat in het Turkse parlement over wijzigingen in de grondwet, werd vandaag afgebroken door de publieke omroep TRT nadat er gevechten uitbraken tussen enkele parlementsleden." Uit 2007.
Meer foto's (pijltjes) http://www.milliyet.com.tr/content/galeri/yeni/goster.asp?id=1&galeriid=1166#galeriStart.
zo kleppen we wat bij na jaaaren weer eens dusquote:Op woensdag 30 december 2009 20:36 schreef cikolata het volgende:
[..]
Is echt heel lang geledenJaren terug ben ik begonnen maar heb maar een paar vakken gevolgd, nu studeer ik bouwkunde. Was jij diegene die ook Turks gestudeerd heeft?
mwah mwah, valt ook wel mee, zit tegenwoordig bijna enkelt op facebook, veel praktischer, en daar kan ik lekker farmville spelenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:25 schreef wikwakka2 het volgende:
hyveskrabbels/krabbelen
plaatjeskrabbels
mensen die geen tiener meer zijn en hyves gebruiken
![]()
Was in Leiden. Ik vond het wel interessant, vooral literatuur en achtergrondinfovakken, maar niet genoeg om mee verder te gaanquote:Op woensdag 30 december 2009 20:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
zo kleppen we wat bij na jaaaren weer eens dusik heb in 2002 wat colleges gevolgd idd maar dat ging niet zo best zeg maar
![]()
heb jij er wel wat van op kunnen steken? welke uni wat het trouwens?
is bouwkunde wel de bom voor je?
haha ik zit ook op facebook. Mijn hyves account heb ik verwijderd.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
mwah mwah, valt ook wel mee, zit tegenwoordig bijna enkelt op facebook, veel praktischer, en daar kan ik lekker farmville spelen![]()
![]()
Farmvillequote:Op woensdag 30 december 2009 20:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
mwah mwah, valt ook wel mee, zit tegenwoordig bijna enkelt op facebook, veel praktischer, en daar kan ik lekker farmville spelen![]()
![]()
ik had het toen ook gevolgd in leiden, dick (nog wat) voor turks, kan me de naam van dat oude vrouwtje van literatuur niet meer herinneren, zurcher voor geschiedenis der turken, islamitische geschiedenis van de groot vond ik het leukste vak altijd, echt grappig hoe hij de lessen deedquote:Op woensdag 30 december 2009 20:46 schreef cikolata het volgende:
[..]
Was in Leiden. Ik vond het wel interessant, vooral literatuur en achtergrondinfovakken, maar niet genoeg om mee verder te gaanBouwkunde gaat goed al is het veel zwaarder dan Turks. Waddoe jij nu dan?
ik ga je effe stalken danquote:Op woensdag 30 december 2009 20:52 schreef Emel het volgende:
[..]
haha ik zit ook op facebook. Mijn hyves account heb ik verwijderd.
Facebook isquote:Op woensdag 30 december 2009 20:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt het helemaal begrepenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:52 schreef Emel het volgende:
[..]
haha ik zit ook op facebook. Mijn hyves account heb ik verwijderd.
ik heb ook meerdere kalkoentjes op mijn farm die mensen gevonden hebben en die ik heb geadopteerdquote:Op woensdag 30 december 2009 20:53 schreef cikolata het volgende:
[..]
Farmvilleik krijg altijd van die meldingen dat mensen een kalkoen hebben gevonden ofzo
shit, ik ben je achternaam kwijt, daar gaat het stalkenquote:
één keer is (niet zo) leuk, maar 100.000 keer is strontvervelend, johquote:Op woensdag 30 december 2009 21:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb ook meerdere kalkoentjes op mijn farm die mensen gevonden hebben en die ik heb geadopteerd![]()
tegenwoordig vind je kalfjes en witte kattendie moet ik zelf nog adopteren
![]()
doe ook mee dan kennelijk spelen je vrienden ook
TSKquote:Op woensdag 30 december 2009 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Facebook is, maar farmville moet nog altijd dood
.
Ik had Gerjan voor grammatica, Yildirim voor spreken en een vrouw voor Islamitische geschiedenis, de rest weet ik niet eens meerquote:Op woensdag 30 december 2009 20:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik had het toen ook gevolgd in leiden, dick (nog wat) voor turks, kan me de naam van dat oude vrouwtje van literatuur niet meer herinneren, zurcher voor geschiedenis der turken, islamitische geschiedenis van de groot vond ik het leukste vak altijd, echt grappig hoe hij de lessen deed
ik zit bij parkeren in den haag, parkeercontroleurkrijg je ervan als je geen studie afmaakt
het bevalt me wel
No thanx, heb al genoeg te doenquote:Op woensdag 30 december 2009 21:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb ook meerdere kalkoentjes op mijn farm die mensen gevonden hebben en die ik heb geadopteerd![]()
tegenwoordig vind je kalfjes en witte kattendie moet ik zelf nog adopteren
![]()
doe ook mee dan kennelijk spelen je vrienden ook
als je je stoort aan de berichten op je stratpagina van facebook moet je gewoon de applicatie bolkken, heb geen last meer van kalkoenen en wat nietquote:Op woensdag 30 december 2009 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
één keer is (niet zo) leuk, maar 100.000 keer is strontvervelend, joh.
voor mij niet, ik modder altijd wat aan, zo beland je overal en nergensquote:Op woensdag 30 december 2009 21:11 schreef cikolata het volgende:
[..]
Ik had Gerjan voor grammatica, Yildirim voor spreken en een vrouw voor Islamitische geschiedenis, de rest weet ik niet eens meerAparte overstap wel naar parkeercontrole
Volgens mij had ik je er een tijdje terug voor gewaarschuwd.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
Het houd ook nooit op.
griekenland uit de EU of niet?
Heb ik al lang gedaanquote:Op woensdag 30 december 2009 21:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je je stoort aan de berichten op je stratpagina van facebook moet je gewoon de applicatie bolkken, heb geen last meer van kalkoenen en wat niet
Wat had ik nou gezegdquote:Op woensdag 30 december 2009 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
Het houd ook nooit op.
grieken eruit turken erinquote:Op woensdag 30 december 2009 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
Het houd ook nooit op.
haha mag. Weet je hoeveel Emel's er zijn??quote:
kom op dame, je hebt turks gestudeerd, je kan niet ayip zijnquote:
Ik geef Gerjan de schuldquote:Op woensdag 30 december 2009 21:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
kom op dame, je hebt turks gestudeerd, je kan niet ayip zijn
jij ook op facebook??quote:Op woensdag 30 december 2009 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij hebt het helemaal begrepen.
5 minuten per dag is ook genoeg in het beginquote:Op woensdag 30 december 2009 21:12 schreef cikolata het volgende:
[..]
No thanx, heb al genoeg te doen
haha slecht. Denk goed na. Bekende achternaam.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
shit, ik ben je achternaam kwijt, daar gaat het stalken
Hij lijkt het echt niet te snappen. Hij zit steeds te mierenneuken op kleine dingen en negeert de argumenten.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij had ik je er een tijdje terug voor gewaarschuwd.
Nee, hij is blijkbaar zo ver heen, dat het nog wel even kan duren. Nogmaals bevestigd dat ik beter uit de buurt van computers kan blijven dus.quote:
je hebt het over jullie haat/liefde relatie lees ik nuquote:Op woensdag 30 december 2009 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
Het houd ook nooit op.
Hoezoquote:Op woensdag 30 december 2009 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb ik al lang gedaan![]()
.
[..]
Wat had ik nou gezegd. Elk topic waar ook maar een kleine kans bestaat dat er moslims/turken/marokkanen/allochtonen/nazi's genoemd kunnen worden moet je gewoon vermijden
. En zet in godsnaam de posts per pagina op 50 of 100 of zo
.
Omdat 25 echt irritant is, steeds weer een nieuwe pagina openen en posts die aan het einde van de pagina verdwijnen en zoquote:
Dat vind ik fijner.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omdat 25 echt irritant is, steeds weer een nieuwe pagina openen en posts die aan het einde van de pagina verdwijnen en zo.
eigen boezem ciko, eigen boezemquote:
Oh, goed dat je het nog een keer zegt, ik heb even wat dingen veranderd.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:20 schreef Triggershot het volgende:
Ik weet het, ik weet het!
Goed topic van zG. btw.
Privacybeleid van Facebook.
selamquote:
shit man!quote:Op woensdag 30 december 2009 21:19 schreef Emel het volgende:
[..]
haha slecht. Denk goed na. Bekende achternaam.
Je bedoelt: ik heb nog nooit 100 posts per pagina geprobeerd en kan niet tegen veranderingen.quote:
Wel. En het eerste wat ik dacht was 'IEWH. IRRITANT. TERUG NAAR 25'quote:Op woensdag 30 december 2009 21:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bedoelt: ik heb nog nooit 100 posts per pagina geprobeerd.
Hoe is dat nou weer mogelijkquote:Op woensdag 30 december 2009 21:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wel. En het eerste wat ik dacht was 'IEWH. IRRITANT. TERUG NAAR 25'
Serieus.
Maar ik heb het serieus geprobeerd.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe is dat nou weer mogelijk. Wat de boer niet kent, dat lust hij niet.
komt doordaat achternamen niet echt boeiend zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 21:29 schreef Emel het volgende:
ik weet jouw achternaam ook niet meer, Slayage
dit schiet niet echt opquote:Zo'n 44.000 resultaten
Hahahaha ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
je hebt het over jullie haat/liefde relatie lees ik nu
ohjaaaaquote:
Nee, dat kan ik bijna niet geloven. Als je dat wel had gedaan, had je namelijk al láng het licht gezien.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar ik heb het serieus geprobeerd.
Dan niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik bijna niet geloven. Als je dat wel had gedaan, had je namelijk al láng het licht gezien.
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe is dat nou weer mogelijk. Wat de boer niet kent, dat lust hij niet dat eet hij niet.
Liever een ruzie van dit topic tegen de Perzenquote:Op woensdag 30 december 2009 21:39 schreef Min-e het volgende:
[..]
Om mijn eigen vraag maar te beantwoorden, geen idee dus.
Ik hoop dat je niet hebt zitten kokhalzen waar zij bij wasquote:Op woensdag 30 december 2009 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja.. Smaakte echt nergens naar maar mijn zusje vond het lekker.
Was film aan het kijken, op Canvas, Girl with a Pearl Earring (2003). Maar wilde em even onderbreken voor een goede ruzie.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Liever een ruzie van dit topic tegen de Perzen?
wat was de vaag?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:39 schreef Min-e het volgende:
[..]
Om mijn eigen vraag maar te beantwoorden, geen idee dus.
U vraagt: wij zorgen er voor: Min-e is oud, bortecinmen kan niet koken, bilmiyorem verdient haar ban en aryamehr is een neppe nederiraniër.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:44 schreef Min-e het volgende:
[..]
Was film aan het kijken, op Canvas, Girl with a Pearl Earring (2003). Maar wilde em even onderbreken voor een goede ruzie.
Sterruf Wikkiquote:Op woensdag 30 december 2009 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
U vraagt: wij zorgen er voor: Min-e is oud, bortecinmen kan niet koken, bilmiyorem verdient haar ban en aryamehr is een neppe nederiraniër.
aaaaawww mine heeft aandacht nodigquote:Op woensdag 30 december 2009 21:44 schreef Min-e het volgende:
[..]
Was film aan het kijken, op Canvas, Girl with a Pearl Earring (2003). Maar wilde em even onderbreken voor een goede ruzie.
En trouwens dat hoeft niet tegen de Perzen te zijn, mensen die mij negeren volstaan ook.![]()
Haha, nee man, ik ben in de zomer jarig.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:37 schreef Slayage het volgende:
ik heb een oude melding gevonden van hyves dat je binnenkort jarig bent
bilmiyom zegt thanks voor deze postquote:Op woensdag 30 december 2009 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
U vraagt: wij zorgen er voor: Min-e is oud, bortecinmen kan niet koken, bilmiyorem verdient haar ban en aryamehr is een neppe nederiraniër.
daar zijn wij veel te lui voorquote:
i know, meiquote:Op woensdag 30 december 2009 21:54 schreef Emel het volgende:
[..]
Haha, nee man, ik ben in de zomer jarig.
Effe hoi zeggen! Ik wilde nog kennismakenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
bilmiyom zegt thanks voor deze post
Slayage ik had jou niet ingeschat als een ruziezoeker, maar als je niet met een goed excuus komt voor die eerste zin, hebben we nu ruzie.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
aaaaawww mine heeft aandacht nodig![]()
girl wth prl is trouwens![]()
i adopted a white kitty!!!
nee man, bilmiyom weg, als mine weg zou gaan...quote:Op woensdag 30 december 2009 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doodsverwensing, ban![]()
![]()
! Zo, zijn we ook weer van min-e af
.
hehe, klopt helemaal. Heb je me al gevonden? nou ik kan jou ook niet vinden.quote:
Dat kost iets meer moeite ben ik bang.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo, zijn we ook weer van min-e af.
Emel studeert psychologie, op haar schouder kun je vast altijd uithuilen.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee man, bilmiyom weg, als mine weg zou gaan...
nou weet niet of ik dat kan trekken hoor
Hoi! Aangenaam.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:57 schreef Emel het volgende:
[..]
Effe hoi zeggen! Ik wilde nog kennismaken
ik ben echt een ruzie zoeker, toch een aardige pestkop, maar ik bedoel het wel leuk en aardig altijd als ik het door heb dat iemand het niet meer leuk vind stop ik wel, tegen mijn zin in wel is waar maar tochquote:Op woensdag 30 december 2009 21:57 schreef Min-e het volgende:
[..]
Slayage ik had jou niet ingeschat als een ruziezoeker, maar als je niet met een goed excuus komt voor die eerste zin, hebben we nu ruzie.![]()
aaaahh heb je een echte kat of een virtuele?
LOL. Ik ben al jaren psycholoog. Maar uithuilen mag altijdquote:Op woensdag 30 december 2009 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Emel studeert psychologie, op haar schouder kun je vast altijd uithuilen.
Studeert Emel?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Pseudeowetenschap.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:01 schreef Emel het volgende:
[..]
LOL. Ik ben al jaren psycholoog. Maar uithuilen mag altijd
ik houd haar op de hoogtequote:Op woensdag 30 december 2009 21:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..].
En ik had nog wel voor haar gehoopt dat ze zou afkicken.
Haha ja. Even oud ofzo hihi.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:01 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoi! Aangenaam.![]()
Mede- oudje, volgens Bilmiyorem.
ja schat, aan de EURquote:
Trekt ze zich waarschijnlijk toch niks van aan.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik houd haar op de hoogteik zei trouwens ook dat ze effe moest minderen
Ja pest me maar.quote:
nee ik heb geen mails meer van je of ik heb het over het hoofd gezien, heb wel je mail adres gevonden thoughquote:Op woensdag 30 december 2009 21:58 schreef Emel het volgende:
[..]
hehe, klopt helemaal. Heb je me al gevonden? nou ik kan jou ook niet vinden.
Post-master studiequote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is sociologie nou eigenlijk niet gewoon een slap aftreksel van psychologie?quote:
Ik kom er nog op terug! nu lukt het niet (zit op mn iphone)quote:
Neequote:Op woensdag 30 december 2009 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is sociologie nou eigenlijk niet gewoon een slap aftreksel van psychologie?
Zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:08 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik kom er nog op terug! nu lukt het niet (zit op mn iphone)
Zoveel woorden gebruikt voor mij.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ben echt een ruzie zoeker, toch een aardige pestkop, maar ik bedoel het wel leuk en aardig altijd als ik het door heb dat iemand het niet meer leuk vind stop ik wel, tegen mijn zin in wel is waar maar toch![]()
een goed excuus? ummmm nou als dat niet geval is dan heb ik je post verkeerd ingeschatis dat een excuus?
![]()
in farmville natuurlijk
Specialisatie in de psychologie.quote:
Haha. Zal niet meer doenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest lachen. "Post-master studie" op een forum posten.
Hou toch op FSW maakt RSM afquote:Op woensdag 30 december 2009 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..].
De enige noemenswaardige faculteit op de EUR is natuurlijk RSM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |