quote:Op woensdag 30 december 2009 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe is dat nou weer mogelijk. Wat de boer niet kent, dat lust hij niet dat eet hij niet.
Liever een ruzie van dit topic tegen de Perzenquote:Op woensdag 30 december 2009 21:39 schreef Min-e het volgende:
[..]
Om mijn eigen vraag maar te beantwoorden, geen idee dus.
Ik hoop dat je niet hebt zitten kokhalzen waar zij bij wasquote:Op woensdag 30 december 2009 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja.. Smaakte echt nergens naar maar mijn zusje vond het lekker.
Was film aan het kijken, op Canvas, Girl with a Pearl Earring (2003). Maar wilde em even onderbreken voor een goede ruzie.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Liever een ruzie van dit topic tegen de Perzen?
wat was de vaag?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:39 schreef Min-e het volgende:
[..]
Om mijn eigen vraag maar te beantwoorden, geen idee dus.
U vraagt: wij zorgen er voor: Min-e is oud, bortecinmen kan niet koken, bilmiyorem verdient haar ban en aryamehr is een neppe nederiraniėr.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:44 schreef Min-e het volgende:
[..]
Was film aan het kijken, op Canvas, Girl with a Pearl Earring (2003). Maar wilde em even onderbreken voor een goede ruzie.
Sterruf Wikkiquote:Op woensdag 30 december 2009 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
U vraagt: wij zorgen er voor: Min-e is oud, bortecinmen kan niet koken, bilmiyorem verdient haar ban en aryamehr is een neppe nederiraniėr.
aaaaawww mine heeft aandacht nodigquote:Op woensdag 30 december 2009 21:44 schreef Min-e het volgende:
[..]
Was film aan het kijken, op Canvas, Girl with a Pearl Earring (2003). Maar wilde em even onderbreken voor een goede ruzie.
En trouwens dat hoeft niet tegen de Perzen te zijn, mensen die mij negeren volstaan ook.![]()
Haha, nee man, ik ben in de zomer jarig.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:37 schreef Slayage het volgende:
ik heb een oude melding gevonden van hyves dat je binnenkort jarig bent
bilmiyom zegt thanks voor deze postquote:Op woensdag 30 december 2009 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
U vraagt: wij zorgen er voor: Min-e is oud, bortecinmen kan niet koken, bilmiyorem verdient haar ban en aryamehr is een neppe nederiraniėr.
daar zijn wij veel te lui voorquote:
i know, meiquote:Op woensdag 30 december 2009 21:54 schreef Emel het volgende:
[..]
Haha, nee man, ik ben in de zomer jarig.
Effe hoi zeggen! Ik wilde nog kennismakenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
bilmiyom zegt thanks voor deze post
Slayage ik had jou niet ingeschat als een ruziezoeker, maar als je niet met een goed excuus komt voor die eerste zin, hebben we nu ruzie.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
aaaaawww mine heeft aandacht nodig![]()
girl wth prl is trouwens![]()
i adopted a white kitty!!!
nee man, bilmiyom weg, als mine weg zou gaan...quote:Op woensdag 30 december 2009 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doodsverwensing, ban![]()
![]()
! Zo, zijn we ook weer van min-e af
.
hehe, klopt helemaal. Heb je me al gevonden? nou ik kan jou ook niet vinden.quote:
Dat kost iets meer moeite ben ik bang.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo, zijn we ook weer van min-e af.
Emel studeert psychologie, op haar schouder kun je vast altijd uithuilen.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee man, bilmiyom weg, als mine weg zou gaan...
nou weet niet of ik dat kan trekken hoor
Hoi! Aangenaam.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:57 schreef Emel het volgende:
[..]
Effe hoi zeggen! Ik wilde nog kennismaken
ik ben echt een ruzie zoeker, toch een aardige pestkop, maar ik bedoel het wel leuk en aardig altijd als ik het door heb dat iemand het niet meer leuk vind stop ik wel, tegen mijn zin in wel is waar maar tochquote:Op woensdag 30 december 2009 21:57 schreef Min-e het volgende:
[..]
Slayage ik had jou niet ingeschat als een ruziezoeker, maar als je niet met een goed excuus komt voor die eerste zin, hebben we nu ruzie.![]()
aaaahh heb je een echte kat of een virtuele?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |