IHVK, zG, Slayage, Ayca, Emel, Burakius of clio danquote:Op woensdag 30 december 2009 20:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, wel vaak zien verschijnen, maar nooit echt ingelezen.
tvpquote:Op woensdag 30 december 2009 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
IHVK, zG, Slayage, Ayca, Emel, Burakius of clio dan?
nee, sorryquote:Op woensdag 30 december 2009 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
zal niets al te boeiends zijn geweestquote:Op woensdag 30 december 2009 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of is het eigenlijk gewoon een typische foto van 'een dag uit het dagelijkse leven van: een Turkse parlementariėr'quote:Op woensdag 30 december 2009 20:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
zal niets al te boeiends zijn geweest
Vlieg je vroeg?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:19 schreef cikolata het volgende:
[..]
Oh well, dan ga ik maar weer verder met inpakken voor Istanbul morgen
Ik heb drie weken lang 23-26 graden gehadquote:
nee dit komy zelden voor, tis geen zuid korea zeg maarquote:Op woensdag 30 december 2009 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of is het eigenlijk gewoon een typische foto van 'een dag uit het dagelijkse leven van: een Turkse parlementariėr'?
Hč, wat jammer nouquote:Op woensdag 30 december 2009 20:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee dit komy zelden voor, tis geen zuid korea zeg maar
Waar zit je nu dan? vakantie?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb drie weken lang 23-26 graden gehad. Straks opeens 20+ graden kouder
.
moet jij zo nodig zeggenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:22 schreef Slayage het volgende:
wat is dit man emel, trigger, cikolata in dezelfde topic
dit is echt oldschool turken topic
ik kom tegenwoordig zelden op msn, heb em ook een hele tijd niet gesproken, misschien een krabbel op hyves een idee?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:20 schreef Emel het volgende:
Slayage, waar is M. ? zie je hem nog op msn?
Kijk eens naar mijn usericon.quote:
Ik zal hem dan maar inkoppen:quote:Op woensdag 30 december 2009 20:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik kom tegenwoordig zelden op msn, heb em ook een hele tijd niet gesproken, misschien een krabbel op hyves een idee?
in een grote zandbakquote:
Ohaiquote:Op woensdag 30 december 2009 20:22 schreef Slayage het volgende:
wat is dit man emel, trigger, cikolata in dezelfde topic
dit is echt oldschool turken topic
Ik kom ook zelden op msn. Sprak hem recent nog maar hij is ook druk. Ik dacht dat jij meer contact met hem had. Krabbel is niet nodig. Hij stelde voor om weer iets te gaan drinken.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik kom tegenwoordig zelden op msn, heb em ook een hele tijd niet gesproken, misschien een krabbel op hyves een idee?
ik wil ook hihiquote:
Beetje te klein voor me denk ikquote:Op woensdag 30 december 2009 20:28 schreef cikolata het volgende:
[..]
Jup. Heb hier nog een cowboypak voor je liggen
ik kan het me niet eens herinneren wanneer ik hem heb gesprokenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:27 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik kom ook zelden op msn. Sprak hem recent nog maar hij is ook druk. Ik dacht dat jij meer contact met hem had. Krabbel is niet nodig. Hij stelde voor om weer iets te gaan drinken.
hoaiquote:
Kan ook grote bestellenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beetje te klein voor me denk ik?
zand gaat overal in en tussen, denk dat weinig mensen dat als prettig ervarenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De zandbak of de temperaturen?
Is echt heel lang geledenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoai![]()
was jij nou degene die turks ging studeren?
"De rechtstreekse uitzending van een verhit debat in het Turkse parlement over wijzigingen in de grondwet, werd vandaag afgebroken door de publieke omroep TRT nadat er gevechten uitbraken tussen enkele parlementsleden." Uit 2007.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehequote:Op woensdag 30 december 2009 20:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
"De rechtstreekse uitzending van een verhit debat in het Turkse parlement over wijzigingen in de grondwet, werd vandaag afgebroken door de publieke omroep TRT nadat er gevechten uitbraken tussen enkele parlementsleden." Uit 2007.
Meer foto's (pijltjes) http://www.milliyet.com.tr/content/galeri/yeni/goster.asp?id=1&galeriid=1166#galeriStart.
zo kleppen we wat bij na jaaaren weer eens dusquote:Op woensdag 30 december 2009 20:36 schreef cikolata het volgende:
[..]
Is echt heel lang geledenJaren terug ben ik begonnen maar heb maar een paar vakken gevolgd, nu studeer ik bouwkunde. Was jij diegene die ook Turks gestudeerd heeft?
mwah mwah, valt ook wel mee, zit tegenwoordig bijna enkelt op facebook, veel praktischer, en daar kan ik lekker farmville spelenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:25 schreef wikwakka2 het volgende:
hyveskrabbels/krabbelen
plaatjeskrabbels
mensen die geen tiener meer zijn en hyves gebruiken
![]()
Was in Leiden. Ik vond het wel interessant, vooral literatuur en achtergrondinfovakken, maar niet genoeg om mee verder te gaanquote:Op woensdag 30 december 2009 20:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
zo kleppen we wat bij na jaaaren weer eens dusik heb in 2002 wat colleges gevolgd idd maar dat ging niet zo best zeg maar
![]()
heb jij er wel wat van op kunnen steken? welke uni wat het trouwens?
is bouwkunde wel de bom voor je?
haha ik zit ook op facebook. Mijn hyves account heb ik verwijderd.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
mwah mwah, valt ook wel mee, zit tegenwoordig bijna enkelt op facebook, veel praktischer, en daar kan ik lekker farmville spelen![]()
![]()
Farmvillequote:Op woensdag 30 december 2009 20:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
mwah mwah, valt ook wel mee, zit tegenwoordig bijna enkelt op facebook, veel praktischer, en daar kan ik lekker farmville spelen![]()
![]()
ik had het toen ook gevolgd in leiden, dick (nog wat) voor turks, kan me de naam van dat oude vrouwtje van literatuur niet meer herinneren, zurcher voor geschiedenis der turken, islamitische geschiedenis van de groot vond ik het leukste vak altijd, echt grappig hoe hij de lessen deedquote:Op woensdag 30 december 2009 20:46 schreef cikolata het volgende:
[..]
Was in Leiden. Ik vond het wel interessant, vooral literatuur en achtergrondinfovakken, maar niet genoeg om mee verder te gaanBouwkunde gaat goed al is het veel zwaarder dan Turks. Waddoe jij nu dan?
ik ga je effe stalken danquote:Op woensdag 30 december 2009 20:52 schreef Emel het volgende:
[..]
haha ik zit ook op facebook. Mijn hyves account heb ik verwijderd.
Facebook isquote:Op woensdag 30 december 2009 20:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt het helemaal begrepenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:52 schreef Emel het volgende:
[..]
haha ik zit ook op facebook. Mijn hyves account heb ik verwijderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |