Nee, hij is blijkbaar zo ver heen, dat het nog wel even kan duren. Nogmaals bevestigd dat ik beter uit de buurt van computers kan blijven dus.quote:
je hebt het over jullie haat/liefde relatie lees ik nuquote:Op woensdag 30 december 2009 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
Het houd ook nooit op.
griekenland uit de EU of niet?
Hoezoquote:Op woensdag 30 december 2009 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb ik al lang gedaan![]()
.
[..]
Wat had ik nou gezegd. Elk topic waar ook maar een kleine kans bestaat dat er moslims/turken/marokkanen/allochtonen/nazi's genoemd kunnen worden moet je gewoon vermijden
. En zet in godsnaam de posts per pagina op 50 of 100 of zo
.
Omdat 25 echt irritant is, steeds weer een nieuwe pagina openen en posts die aan het einde van de pagina verdwijnen en zoquote:
Dat vind ik fijner.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omdat 25 echt irritant is, steeds weer een nieuwe pagina openen en posts die aan het einde van de pagina verdwijnen en zo.
eigen boezem ciko, eigen boezemquote:
Oh, goed dat je het nog een keer zegt, ik heb even wat dingen veranderd.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:20 schreef Triggershot het volgende:
Ik weet het, ik weet het!
Goed topic van zG. btw.
Privacybeleid van Facebook.
selamquote:
shit man!quote:Op woensdag 30 december 2009 21:19 schreef Emel het volgende:
[..]
haha slecht. Denk goed na. Bekende achternaam.
Je bedoelt: ik heb nog nooit 100 posts per pagina geprobeerd en kan niet tegen veranderingen.quote:
Wel. En het eerste wat ik dacht was 'IEWH. IRRITANT. TERUG NAAR 25'quote:Op woensdag 30 december 2009 21:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bedoelt: ik heb nog nooit 100 posts per pagina geprobeerd.
Hoe is dat nou weer mogelijkquote:Op woensdag 30 december 2009 21:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wel. En het eerste wat ik dacht was 'IEWH. IRRITANT. TERUG NAAR 25'
Serieus.
Maar ik heb het serieus geprobeerd.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe is dat nou weer mogelijk. Wat de boer niet kent, dat lust hij niet.
komt doordaat achternamen niet echt boeiend zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 21:29 schreef Emel het volgende:
ik weet jouw achternaam ook niet meer, Slayage
dit schiet niet echt opquote:Zo'n 44.000 resultaten
Hahahaha ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
je hebt het over jullie haat/liefde relatie lees ik nu
ohjaaaaquote:
Nee, dat kan ik bijna niet geloven. Als je dat wel had gedaan, had je namelijk al láng het licht gezien.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar ik heb het serieus geprobeerd.
Dan niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik bijna niet geloven. Als je dat wel had gedaan, had je namelijk al láng het licht gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |