ik heb ook meerdere kalkoentjes op mijn farm die mensen gevonden hebben en die ik heb geadopteerdquote:Op woensdag 30 december 2009 20:53 schreef cikolata het volgende:
[..]
Farmvilleik krijg altijd van die meldingen dat mensen een kalkoen hebben gevonden ofzo
shit, ik ben je achternaam kwijt, daar gaat het stalkenquote:
één keer is (niet zo) leuk, maar 100.000 keer is strontvervelend, johquote:Op woensdag 30 december 2009 21:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb ook meerdere kalkoentjes op mijn farm die mensen gevonden hebben en die ik heb geadopteerd![]()
tegenwoordig vind je kalfjes en witte kattendie moet ik zelf nog adopteren
![]()
doe ook mee dan kennelijk spelen je vrienden ook
TSKquote:Op woensdag 30 december 2009 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Facebook is, maar farmville moet nog altijd dood
.
Ik had Gerjan voor grammatica, Yildirim voor spreken en een vrouw voor Islamitische geschiedenis, de rest weet ik niet eens meerquote:Op woensdag 30 december 2009 20:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik had het toen ook gevolgd in leiden, dick (nog wat) voor turks, kan me de naam van dat oude vrouwtje van literatuur niet meer herinneren, zurcher voor geschiedenis der turken, islamitische geschiedenis van de groot vond ik het leukste vak altijd, echt grappig hoe hij de lessen deed
ik zit bij parkeren in den haag, parkeercontroleurkrijg je ervan als je geen studie afmaakt
het bevalt me wel
No thanx, heb al genoeg te doenquote:Op woensdag 30 december 2009 21:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb ook meerdere kalkoentjes op mijn farm die mensen gevonden hebben en die ik heb geadopteerd![]()
tegenwoordig vind je kalfjes en witte kattendie moet ik zelf nog adopteren
![]()
doe ook mee dan kennelijk spelen je vrienden ook
als je je stoort aan de berichten op je stratpagina van facebook moet je gewoon de applicatie bolkken, heb geen last meer van kalkoenen en wat nietquote:Op woensdag 30 december 2009 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
één keer is (niet zo) leuk, maar 100.000 keer is strontvervelend, joh.
voor mij niet, ik modder altijd wat aan, zo beland je overal en nergensquote:Op woensdag 30 december 2009 21:11 schreef cikolata het volgende:
[..]
Ik had Gerjan voor grammatica, Yildirim voor spreken en een vrouw voor Islamitische geschiedenis, de rest weet ik niet eens meerAparte overstap wel naar parkeercontrole
Volgens mij had ik je er een tijdje terug voor gewaarschuwd.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
Het houd ook nooit op.
griekenland uit de EU of niet?
Heb ik al lang gedaanquote:Op woensdag 30 december 2009 21:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je je stoort aan de berichten op je stratpagina van facebook moet je gewoon de applicatie bolkken, heb geen last meer van kalkoenen en wat niet
Wat had ik nou gezegdquote:Op woensdag 30 december 2009 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
Het houd ook nooit op.
grieken eruit turken erinquote:Op woensdag 30 december 2009 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
Het houd ook nooit op.
haha mag. Weet je hoeveel Emel's er zijn??quote:
kom op dame, je hebt turks gestudeerd, je kan niet ayip zijnquote:
Ik geef Gerjan de schuldquote:Op woensdag 30 december 2009 21:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
kom op dame, je hebt turks gestudeerd, je kan niet ayip zijn
jij ook op facebook??quote:Op woensdag 30 december 2009 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij hebt het helemaal begrepen.
5 minuten per dag is ook genoeg in het beginquote:Op woensdag 30 december 2009 21:12 schreef cikolata het volgende:
[..]
No thanx, heb al genoeg te doen
haha slecht. Denk goed na. Bekende achternaam.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
shit, ik ben je achternaam kwijt, daar gaat het stalken
Hij lijkt het echt niet te snappen. Hij zit steeds te mierenneuken op kleine dingen en negeert de argumenten.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij had ik je er een tijdje terug voor gewaarschuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |