quote:
Tsja, het is aan de ene kant een prachtig land met een prachtige cultuur, aan de andere kant is het eigenlijk gewoon verschrikkelijk om door Cairo heen te rijden (en dan met name het westen van de stad, het oosten is nog redelijk) gezien de extreme armoedequote:Op woensdag 30 december 2009 19:51 schreef Burakius het volgende:
[..]
Haha ja precies. Ik ben van plan om over 2 jaar ook in Egypte te gaan wonen (minstens een jaar). Plek etc. is ook al geregeld. En ga binnenkort (graties) twee jaar lang Masri leren (in plaats van fusha Arabisch).
Wat zijn de dingen die je tegenvallen?
Tsja, dat ik het in Oman geleerd heb betekent niet dat het overal verstaan wordt, natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2009 19:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tis gewoon Amiyah Arabisch he
Trigger!!!!!quote:
Probeer het uit zou ik zeggen.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, dat ik het in Oman geleerd heb betekent niet dat het overal verstaan wordt, natuurlijk.
Binnenkort in het Nederlandse nieuws:quote:Op woensdag 30 december 2009 19:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Probeer het uit zou ik zeggen.
Goedzo hihiquote:
Kijk, dat is nou een ideaal Krantenkopquote:Op woensdag 30 december 2009 19:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Binnenkort in het Nederlandse nieuws:
'Nederlandse student bruut afgeslacht in Caïro'
gekkiequote:
Waarschijnlijk van mijn nachtrust genieten, de volgende dag vlieg ik om 9:30 weer terug naar Nederlandquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou een ideaal Krantenkop
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik haat dat serieus, is zoiets als 'seni gidi seni'
quote:jij kleine augurk
dat is niet best! arme jij.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van mijn nachtrust genieten, de volgende dag vlieg ik om 9:30 weer terug naar Nederland.
Was lief bedoeld!!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik haat dat serieus, is zoiets als 'seni gidi seni'
Allebei goed, google translate is nog nét geen mensquote:Op woensdag 30 december 2009 20:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die vertaler van jou was doof en blind?
Het verbaast mij dat Wilders nog geen kamervragen heeft gesteld over Nederlanders die in moslimlanden zijn geboren en hebben gewoondquote:Op woensdag 30 december 2009 20:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of dat je moge belanden in Abu Graib!!!!
En nog een allochtoon ook.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Allebei goed, google translate is nog nét geen mens.
Breng um vooral op ideeënquote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat Wilders nog geen kamervragen heeft gesteld over Nederlanders die in moslimlanden zijn geboren en hebben gewoond.
zuchtquote:
Ik vraag me ook af wat hij gaat doen met de Nederlanders die zich bekeren naar de islam.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan zou ik wel gaan lolleren.
Ok ik word gek door jou!quote:
Ik denk eerlijk gezegd weinig, áls hij ook maar enige vorm van macht te pakken kan krijgenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat hij gaat doen met de Nederlanders die zich bekeren naar de islam.
Haha fijn om te wetenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeiden de meiden gisteravond ook al.
Dan hoop ik echt dat Ela Vogelaar um gaat hoeken ofzo, zoals in Turkse parlement met jouw picquote:Op woensdag 30 december 2009 20:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd weinig, áls hij ook maar enige vorm van macht te pakken kan krijgen.
Ela Vogelaar?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan hoop ik echt dat Ela Vogelaar um gaat hoeken ofzo, zoals in Turkse parlement met jouw pic
'Thats for calling me 'knettergek'
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan hoop ik echt dat Ela Vogelaar um gaat hoeken ofzo, zoals in Turkse parlement met jouw pic
'Thats for calling me 'knettergek'
Geen idee, wel vaak zien verschijnen, maar nooit echt ingelezen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]. Dat zou wel humor zijn als iets dergelijks zou gebeuren
.
Wat is het verhaal achter die vechtende parlementariërs eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |