quote:- En iedere vatandaž die ik vergeten ben,.
gaat helaas niet gebeuren trieste 2de kamerquote:Op woensdag 30 december 2009 19:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Mooie zespo van mij!
Om de gemoederen wat te bedaren:
[ afbeelding ]
Kijk hoe Wilders door Turken in elkaar wordt gemept.
Gare soep.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Mooie zespo van mij!
Om de gemoederen wat te bedaren:
[ afbeelding ]
Kijk hoe Wilders door Turken in elkaar wordt gemept.
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
gaat helaas niet gebeuren trieste 2de kamer
Vechten?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
KOM DAN! KOM DAN! HOUD ME TEGEN SLAYAGE HOUD ME TEGEN!!!!!!
ik zet in op wik!quote:
Is er ooit oorlog geweest dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:28 schreef Emel het volgende:
sow, weer thuis. Aah er is vrede hier.
wonderen zijn de wereld niet uitquote:
Trouwens, even offtopic: maffi betekent toch letterlijk gewoon 'geen', of betekent het ook iets anders? Vandaag vroeg een of andere Egyptenaar aan mij of een nu een vriendin had, en ik beantwoorde 'maffi girlfriend', hij keek me toen echt walgend aan alsof hij dacht dat ik homo was o.i.d.quote:
Wie zegt dan ook 'mafi girlfriend' fagquote:Op woensdag 30 december 2009 19:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Trouwens, even offtopic: maffi betekent toch letterlijk gewoon 'geen', of betekent het ook iets anders? Vandaag vroeg een of andere Egyptenaar aan mij of een nu een vriendin had, en ik beantwoorde 'maffi girlfriend', hij keek me toen echt walgend aan alsof hij dacht dat ik homo was o.i.d..
Haha vaak genoeg in het Turkentopic. Dat waren eens tijdenquote:
Oh, ik dacht dat het letterlijk 'geen' betekende. Maar als het afwezig betekent zou het ook kunnen betekenen dat mijn vriendin niet in Egypte zou zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 19:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie zegt dan ook 'mafi girlfriend' fag
Mafi betekent afwezig.
als mensen de hierboven zijnde provocateur niet serieus nemen en links laten liggen zal het iig een stuk rustiger zijnquote:
LOL. Allaha sukurquote:Op woensdag 30 december 2009 19:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
wonderen zijn de wereld niet uit
pot verwijt de ketelquote:
Welke van de X provocateurs?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
als mensen de hierboven zijnde provocateur niet serieus nemen en links laten liggen zal het iig een stuk rustiger zijn
Je kunt beter 'Lissa' of 'Lem' gebruiken.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het letterlijk 'geen' betekende. Maar als het afwezig betekent zou het ook kunnen betekenen dat mijn vriendin niet in Egypte zou zijn. Stomme Egyptenaren
.
quote:
Wacht nou, triggerfaal is HALF Marok HALF Albaniër, HALF Surinamer en HALF Antiquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht nou, triggerfaal is HALF Marok HALF Albaniër, HALF Surinamer en HALF Anti![]()
.
Dat betekent dus 'geen' in de Nederlandse zin van het woord?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je kunt beter 'Lissa' of 'Lem' gebruiken.
Het geeft aan dat het besprokene niet van toepassing is.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat betekent dus 'geen' in de Nederlandse zin van het woord?
Maar over het algemeen ben ik nog nooit raar aangekeken als ik maffi zeg.
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:36 schreef Emel het volgende:
Ik ben in dit topic ook voor van alles uitgemaakt.
Opa uit Albanië, rest is kaas, van de ene helft.quote:
LEUGENAAR, JE LIEGTT!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:36 schreef Emel het volgende:
Worden vrouwen hier dan zomaar zonder respect behandeld? Daar gaat de fok!turkentopic knokploeg verandering in brengenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:36 schreef Emel het volgende:
De "ma" van mafi is volgens mij gewoon de'"geen". Ma is altijd iets "niet"etc. maarja. Dit weet je vast wel .quote:Op woensdag 30 december 2009 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het letterlijk 'geen' betekende. Maar als het afwezig betekent zou het ook kunnen betekenen dat mijn vriendin niet in Egypte zou zijn. Stomme Egyptenaren
.
Wat is er?;)quote:
Rest is kaas van de ene helft? Of bedoel je 1/4 Albaniër, 3/4e NL?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opa uit Albanië, rest is kaas, van de ene helft.
Had je Fusha geleerd of Masri?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het geeft aan dat het besprokene niet van toepassing is.
In het begin zei ik altijd 'mafi Arabi' iedereen kijk mij verbaasd aan.. 'wtf?'
geen oude koeien en allesquote:
Ook voor bejaarde?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:36 schreef Emel het volgende:
ik was meestal wel aardig toch?quote:
Hou je mond!!quote:
Vader is Marokkaans, moeder gedeelte opa uit Albanie, rest is kaas. dus zij is halfbloedje.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Rest is kaas van de ene helft? Of bedoel je 1/4 Albaniër, 3/4e NL?
Oh, dan kan ik het me nog een beetje voorstellenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het geeft aan dat het besprokene niet van toepassing is.
In het begin zei ik altijd 'mafi Arabi' iedereen kijk mij verbaasd aan.. 'wtf?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |