sorry mén, mijn pa had het vroeger maar moeten draaien, zijn schuldquote:Op woensdag 30 december 2009 03:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
je hebt gewoon geen smaak, jongeman
ik ook.quote:
DAT WAS GVD RADIOHEAD!!quote:Op woensdag 30 december 2009 03:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
BWHEHE SINITI HERKENDE CAN NIET!!!!11
Ik moest lachen, heel hard. Maar ik lach nu, net als PhifeDawg om alles.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:44 schreef Maisnon het volgende:
misshcien omdat het al fucking kwart voor 4 is.
Zie je dat, misshcien
ik vind het wel cool dat je qua interesses voor vandaag de oksel regio behoorlijk trouw blijftquote:Op woensdag 30 december 2009 03:47 schreef griekjeee het volgende:
jongens we hoeven allemaal geen deo meer te gebruiken, ik hoor net dat de bacteriën ons zweet wel opruimen.
Handigquote:Op woensdag 30 december 2009 03:47 schreef griekjeee het volgende:
jongens we hoeven allemaal geen deo meer te gebruiken, ik hoor net dat de bacteriën ons zweet wel opruimen.
Ik vind het minder cool van mezelf.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vind het wel cool dat je qua interesses voor vandaag de oksel regio behoorlijk trouw blijft
Wie ben jij nou weer choverdomme?quote:Op woensdag 30 december 2009 03:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moest lachen, heel hard. Maar ik lach nu, net als PhifeDawg om alles.
Nou hè.quote:
Gooch ook.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:53 schreef Maisnon het volgende:
oksel is echt een raar woord
DONT YOU FUCKING SAY MY LINE EVER AGAIN OR I WILL FUCKING SMASH YOUR HEAD AGAINST THE FUCKING GROUND AND MAKE YOU PUT IT ON THE SIDEWALK, AND THEN, THEN I WILL FUCKING KICK IT UNTIL YOU ARE DEAD. LIKE THAT NIGGER FROM AMERICAN HISTORY X.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer choverdomme?
Aber das ist ganz geil ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
DONT YOU FUCKING SAY MY LINE EVER AGAIN OR I WILL FUCKING SMASH YOUR HEAD AGAINST THE FUCKING GROUND AND MAKE YOU PUT IT ON THE SIDEWALK, AND THEN, THEN I WILL FUCKING KICK IT UNTIL YOU ARE DEAD. LIKE THAT NIGGER FROM AMERICAN HISTORY X.
zoek eens etymologisch op in je etymologische woordenboekquote:Op woensdag 30 december 2009 03:55 schreef Maisnon het volgende:
het komt van ashla wat iets met vleugelholte is, aksel wat axle en zeg maar de as is, de schouder, en dan nog iets van oxn wat okselholte betekend.
Etymologisch woordenboek to the rescue
Nee dat is de vader van een vriendin van me. Hoe weet jij dat?quote:
Neem je me nou in het otje?quote:Op woensdag 30 december 2009 03:58 schreef wolvendagen het volgende:
Willen jullie mijn Otje zien?
Ik snap het vast ook dadelijkquote:Op woensdag 30 december 2009 03:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee dat is de vader van een vriendin van me. Hoe weet jij dat?
OMG IK TYPTE DIT HE EN NU SNAP IK DIE COMMENT ONDER DIE FOTO PAS HAHAHAHAHAHA
Ja kijk ik heb zo'n foto van Otje, de poes.quote:
Bek op de stoeprand, nu, neger.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:01 schreef Broekpaling het volgende:
Dat was ik niet, dat was een neger.
How soon is now!quote:Op woensdag 30 december 2009 04:02 schreef Maisnon het volgende:
Nouja dat bestand luisteren is ook geen doorkomen aan zopauperhosts
David Bowie! Golden Years!
the Smiths! Barbarism Begins At Home!
Pixies! Here Comes your Man!
the Smiths! How Soon is Now!
Jeff Buckley! Dream Brother!
Incubus! Megalomaniac!
Dat zit er dus in! !
Wijf.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bek op de stoeprand, nu, neger.
Zshare is wel een van de kuttere hosts jaquote:Op woensdag 30 december 2009 04:02 schreef Maisnon het volgende:
Nouja dat bestand luisteren is ook geen doorkomen aan zopauperhosts
David Bowie! Golden Years!
the Smiths! Barbarism Begins At Home!
Pixies! Here Comes your Man!
the Smiths! How Soon is Now!
Jeff Buckley! Dream Brother!
Incubus! Megalomaniac!
Dat zit er dus in! !
?quote:
Dali, is that you?quote:Op woensdag 30 december 2009 04:18 schreef Salvad0R het volgende:
normaal post ik niet in topics met nummers in de TT. dit is dus niet normaal.
DAMN HOMIE, IT'S DR. DREquote:Op woensdag 30 december 2009 04:18 schreef Salvad0R het volgende:
normaal post ik niet in topics met nummers in de TT. dit is dus niet normaal.
Mozy, Mozy, is seropositief, seropositief, seropositief.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:10 schreef Mozy het volgende:
Ik heb honger, maar ik mag niet eten omdat bloedprikken.
Ik ben je moeder niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mozy, Mozy, is seropositief, seropositief, seropositief.
Doe maar wat je wil.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:58 schreef Chriz2k het volgende:
Moet ik hem nu ook knippen? Ik ben verward.
Helaas pindabaas, ik heb haar al gehosseld.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Sexy, dat is een kwartiertje bij mij vandaan, ik kom ook.
Weet Chai dat wel?quote:Op woensdag 30 december 2009 09:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Helaas pindabaas, ik heb haar al gehosseld.
Dat is goed, je lichaam reinigt zichzelf op deze manier van alle afvalstoffen.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik moest net kotsen en het was zwart. Is dat goed? Of heb ik nu de pest?
Ik vind het prettiger om gewoon te schijten.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is goed, je lichaam reinigt zich op deze manier van alle afvalstoffen.
Je geniet gewoon van de anale stimulatie, homo.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het prettiger om gewoon te schijten.
Je hoeft niet net te doen alsof jij niet geniet van flink schijten hoor. Je bent toch een man of wat?quote:Op woensdag 30 december 2009 10:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je geniet gewoon van de anale stimulatie, homo.
Ik geniet alleen van seks, geweld en jagen.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je hoeft niet net te doen alsof jij niet geniet van flink schijten hoor. Je bent toch een man of wat?
Je liegt. Dit rijtje is niet compleet zonder schijten.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik geniet alleen van seks, geweld en jagen.
En puzzelen.
Oke oke, ik stap al in de auto.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Moet ik deze vraag blijven beantwoorden?
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:05 schreef Breathtaking het volgende:
Voor 25 euro kocht ik:
Een nepleren hotpants waar ik een dikke reet in heb
Een heel snoezig polkadot shirtje
Een shirt met bloemen van de Mango
Een lief gestreept jurkje
Pics!quote:Op woensdag 30 december 2009 12:05 schreef Breathtaking het volgende:
Een nepleren hotpants waar ik een dikke reet in heb
Een lief gestreept jurkje
Begin te praten over jou dan.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:50 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Maar genoeg over mij, laten we het hebben over mij.
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:54 schreef Chriz2k het volgende:
Kanker, iemand in de comments:
[..]!1!1!!!1
Deze lied is toch ook oud, of ben ik nou gek?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:54 schreef Chriz2k het volgende:
Kanker, iemand in de comments:
[..]!1!1!!!1
Ruimteschip jonghequote:Op woensdag 30 december 2009 12:57 schreef S.Seagal het volgende:
Duivelszoon vind ik het beste nummer van het album denk ik.
Wat danquote:
Er ligt overal bierquote:
Je vogel?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:01 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Er ligt overal bier. Iemand heeft de hele keuken ondergekotst en de hele kamer stinkt naar wiet
. Ik ga zo kijken of mijn vogel het overleeft heeft
. Pluspunt: Mijn vriendin kwam me wakker maken met een broodje gezond van de bakker bart
.
Ja we hebben een rijstvogelquote:
Haha, en drie keer raden wie jouw vriendin wakker heeft gemaaktquote:Op woensdag 30 december 2009 13:01 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Er ligt overal bier. Iemand heeft de hele keuken ondergekotst en de hele kamer stinkt naar wiet
. Ik ga zo kijken of mijn vogel het overleeft heeft
. Pluspunt: Mijn vriendin kwam me wakker maken met een broodje gezond van de bakker bart
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha, en drie keer raden wie jouw vriendin wakker heeft gemaakt!
Onmogelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:13 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Onmogelijk.Zou je niet eens wat hulp zoeken voor je alcoholprobleem, jongen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen die kapot ging had ik geen alcohol op.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zou je niet eens wat hulp zoeken voor je alcoholprobleem, jongen?
Oh, okay, dan moet je juist vaker drinken.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:15 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Toen die kapot ging had ik geen alcohol op.
Doktersbriefje dit.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oh, okay, dan moet je juist vaker drinken.
quote:I thought that when cars made lane changes they actually used thrusters to slide into the next lane, and my mom was actually just pretending to turn. Nobody would tell kids about the thrusters because we would make jet packs out of them.
Google. Zoeken naar: Allstars Nederland Torrent.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:21 schreef S.Seagal het volgende:
Weet er iemand waar ik Allstars kan downe?
Ja dan vind ik alleen de film. Maar ik wil de serie, toch bedankt.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:22 schreef wolvendagen het volgende:
Hoi.
[..]
Google. Zoeken naar: Allstars Nederland Torrent.
Allstars Nederland Serie Torrent.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:27 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja dan vind ik alleen de film. Maar ik wil de serie, toch bedankt.
Kanker, die moet je zeker voor 1 januari activeren ofnietquote:Op woensdag 30 december 2009 14:32 schreef S.Seagal het volgende:
Zonet mijn OV-chipkaart binnen gekregen.
Ja zoiets. Moet je naar een punt of zo waar je het kan activeren. Ik zie nog wel, alle tijd.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:36 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Kanker, die moet je zeker voor 1 januari activeren ofniet
I know man, I know.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:38 schreef Allure_ het volgende:
Kanker sale. De dingen die in de sale hangen zijn niet voor niets sale.
Nu heb ik weer kankerdure shit gekocht. Ik heb zelfs een tas laten liggen. En nu moet ik de hele tijd aan die tas denken, want ik wil die ook hebbenquote:
Zo'n regelteef jij.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:45 schreef Skylark. het volgende:
Echte ongeschoren mannen hebben hun shit met de OV-chipkaart al een maand geleden geregeld.
Ik ben wel georganiseerd jaquote:
AH Eindhoven CS.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:47 schreef Allure_ het volgende:
Waar zitten die oplaadpunten eigenlijk?
Verschillend, je kan het op die site zien staat er in de brochure.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:47 schreef Allure_ het volgende:
Waar zitten die oplaadpunten eigenlijk?
Damn man. Ik keek net in mijn documenten map want die heb ik dus ook. En in het vakje "Werk" zat alleen de handleiding van Pokemon Leaf Green.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben wel georganiseerd ja. Ik heb de handleidingen van al m'n apparaten bij elkaar zitten, ik heb een documentmap met een vak voor dingen van de uni, IB-groep, werkgever enzovoorts.
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:49 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Damn man. Ik keek net in mijn documenten map want die heb ik dus ook. En in het vakje "Werk" zat alleen de handleiding van Pokemon Leaf Green.![]()
Nope.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:50 schreef Maisnon het volgende:
Je kan hem toch gewoon bij een kaartjesautomaat activeren
Ja ze zitten bij mij allemaal onder 1 vakje. Er missen ook zeker wel dingen.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]![]()
. Ik heb toen ik nog papieren loonstrookjes kreeg ze allemaal op datum erin gedaan. En ik ben gewoon op tijd met m'n ID-kaart aanvragen. En mijn PC is ook klinisch qua mappen.
Ik luisterde er net naar. Nu Groot Hart.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:53 schreef Skylark. het volgende:
IK KAN HET NIET LALA IK KAN HET NIET ALLEEN
Dit is mijn bureaublad nuquote:Op woensdag 30 december 2009 14:53 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ze zitten bij mij allemaal onder 1 vakje. Er missen ook zeker wel dingen.![]()
En over mijn pc moet ik niet een beginnen. Ik heb op de mac dat alle downloads op de bureaublad komen na een tijdje was het zo vol dat bestanden over elkaar heen stonden op het bb.
Freak.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit is mijn bureaublad nu:
[ afbeelding ]
Zo is die van mij ookquote:Op woensdag 30 december 2009 14:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit is mijn bureaublad nu:
[ afbeelding ]
Same, bij mij zit ook de grootste onzin op het bureaublad.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Freak.![]()
Ik ga die van mij niet posten al die bestanden, zou ik eerst moeten verbergen enzo.
Was het maar zo.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:50 schreef Maisnon het volgende:
Je kan hem toch gewoon bij een kaartjesautomaat activeren
In plaats van met geweld het erin proppen en daarna met je vuist er een paar keer op slaan zodat het past.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:57 schreef PhifeDawg het volgende:
Skylark, ben jij der ook zoeentje die na het sport zijn gebruikte kleren opvouwt en terug in de tas doet?
Nee, die prop ik er gewoon in omdat ik die toch zelf was. Maar ik ben wel iemand die om de 2 dagen z'n kamer opruimt, m'n kleren opgevouwen in de kast legt en op z'n whiteboard schrijft wat ik allemaal nog moet doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:57 schreef PhifeDawg het volgende:
Skylark, ben jij der ook zoeentje die na het sport zijn gebruikte kleren opvouwt en terug in de tas doet?
Dat ja. Dat is netzoiets als je slaapzak terug in de zak krijgen. Dat is gewoon onmogelijk. Alleen de fabrikanten kunnen dat plus moeders.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
In plaats van met geweld het erin proppen en daarna met je vuist er een paar keer op slaan zodat het past.
Zou ik ook eens moeten doenquote:Op woensdag 30 december 2009 14:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, die prop ik er gewoon in omdat ik die toch zelf was. Maar ik ben wel iemand die om de 2 dagen z'n kamer opruimt, m'n kleren opgevouwen in de kast legt en op z'n whiteboard schrijft wat ik allemaal nog moet doen.![]()
Haha, herkenbaar!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:59 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Dat ja. Dat is netzoiets als je slaapzak terug in de zak krijgen. Dat is gewoon onmogelijk. Alleen de fabrikanten kunnen dat plus moeders.
Ik strijk alleen overhemden.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:59 schreef S.Seagal het volgende:
Wat ik overigens niet snap is dat sommige mensen hun kleren niet strijken.
Ik ben ook altijd zo iemand. Ook altijd als ik weer moet inpakken om naar huis te gaan na een paar dagen, dat ik altijd sokken of hemden vergeet.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:59 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Dat ja. Dat is netzoiets als je slaapzak terug in de zak krijgen. Dat is gewoon onmogelijk. Alleen de fabrikanten kunnen dat plus moeders.
Goede voornemens..quote:Op woensdag 30 december 2009 15:03 schreef PhifeDawg het volgende:
Ik denk dat ik maar een paar goede voornemens moet opschrijven. Dan kan het nog wat worden volgend jaar.
Geen idee, ik snap er zelf ook niks van.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:09 schreef Maisnon het volgende:
Ik moet zeg maar dat product StudentenOV dinges er nog op zetten.. dat moet vast op zo'n punt waar je bestellingen op kan halen
Ja ik ook hoor. Maar moet hem nog activeren. Hij zit bij mij naast mijn govert meerijbewijsquote:Op woensdag 30 december 2009 15:21 schreef S.Seagal het volgende:
Waarom heeft iedereen het hier over ophalen? Ik heb die van mij gewoon thuis gekregen.
2 weken terug al aangevraagd. Ruim op tijd.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:21 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die er nu pas achteraan gaan zitten.
Het duurt een week om het te verwerken en 2 weken om het te maken.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
2 weken terug al aangevraagd. Ruim op tijd.
Serieus?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:23 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Het duurt een week om het te verwerken en 2 weken om het te maken.
Ja staat op die site van hun. Ik had laatst even research gedaan.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Dan maar met de auto naar school.
Usb stick? Is gewoon bankpas formaat bij mij.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:26 schreef Maisnon het volgende:
Je moet hem niet opladen, of fysiek ophalen maar...
Die chipkaart is een soort usb stickRFID denk ik (overigens harstikke makkelijk na te maken volgens mij)
Je kan er dus informatie opzetten, digitaal. En die info moet bevatten dat je een student OV houder bent. Dat moet je doen bij zo'n automaat, dat is dat activeren.
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:57 schreef PhifeDawg het volgende:
Fijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:26 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja staat op die site van hun. Ik had laatst even research gedaan.
Staat die info er dan niet automatisch op omdat je toen je dat ding aanvraagde aangaf dat je een student was?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:26 schreef Maisnon het volgende:
Je moet hem niet opladen, of fysiek ophalen maar...
Die chipkaart is een soort usb stickRFID denk ik (overigens harstikke makkelijk na te maken volgens mij)
Je kan er dus informatie opzetten, digitaal. En die info moet bevatten dat je een student OV houder bent. Dat moet je doen bij zo'n automaat, dat is dat activeren.
een soort van zei ik alquote:Op woensdag 30 december 2009 15:26 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Usb stick? Is gewoon bankpas formaat bij mij.
Dat dusquote:Op woensdag 30 december 2009 15:28 schreef Skylark. het volgende:
Je moet gewoon met je kaart naar zo'n paal toegaan, ding erin duwen en je studentenabonnement 'ophalen', zo noemen ze dat nu eenmaal.
Dat betwijfel ikquote:Op woensdag 30 december 2009 15:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Staat die info er dan niet automatisch op omdat je toen je dat ding aanvraagde aangaf dat je een student was?
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:30 schreef PhifeDawg het volgende:
Heb je ooit je ouders horen neuken ?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 03:10 schreef rubbereend het volgende:
gelukkig nooit alleen kwam mn moeder me ooit om condooms vragenheb zo normaal mogelijk geantwoord en ze gegeven............. daarna heb ik gekotst
Vind je dat erg?quote:
Even serieus als één van mijn ouders ooit dat gevraagd zouden hebben dan zou ik dus echt niet 'zo normaal mogelijk hebben proberen te antwoorden'. Dat is gewoon fucking niet normaal, daar val je je kind niet mee lastig.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:41 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Vind je dat erg?![]()
Ik vind het geen probleem ik weet dat mijn ouders het doen. Prima moeten ze zelf weten, ik walg er niet van.
Siniti is een adoptie neger!quote:Op woensdag 30 december 2009 15:44 schreef Siniti het volgende:
MIJN PAPS EN MAMS HEBBEN NOOIT GESEXT
Inderdaad, dat is echt not donequote:Op woensdag 30 december 2009 15:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Even serieus als één van mijn ouders ooit dat gevraagd zouden hebben dan zou ik dus echt niet 'zo normaal mogelijk hebben proberen te antwoorden'. Dat is gewoon fucking niet normaal, daar val je je kind niet mee lastig.Waar is de schaamte gebleven
Ah wad lievvquote:Op woensdag 30 december 2009 15:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Siniti is een adoptie neger!
Kunstmatige inseminatie.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:44 schreef Siniti het volgende:
Heel hard.quote:
Serieus. Ik zou dan gewoon normaal antwoord geven. Zo taboe is het toch niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Even serieus als één van mijn ouders ooit dat gevraagd zouden hebben dan zou ik dus echt niet 'zo normaal mogelijk hebben proberen te antwoorden'. Dat is gewoon fucking niet normaal, daar val je je kind niet mee lastig.Waar is de schaamte gebleven
Ooievaren ftw.quote:
Ik ben benieuwd wie jou dit soort valse non-informatie verstrekt, of is dit ook alweer zo'n mysterieus geheim van je.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heel hard.(Ik was even dubbelzinnig ineens.)
Neuken Skylark? Ik hoorde van iemand dat je nogal experimenteel bent, en ik ben ook voor alles in.
Oké.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:49 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Serieus. Ik zou dan gewoon normaal antwoord geven. Zo taboe is het toch niet.![]()
Ik heb ook een keer gehad dat ik bezig was en toen ging de deur open beneden en mijn stiefvader riep iets. Toen zei, "wij zijn even bezig, ik kom zometeen wel". Toen ging hij weg, niet ongemakkelijke situatie gehad erna.
Ja was ook gewoon een voorbeeld, dat ik het niet raar vind.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oké.Ik ben wat minder vrij opgevoed.
Bovendien vind ik het ook nog wat anders of je iets per ongeluk hoort of je kind om condooms vragen.
Precies.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:45 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is echt not done.
Wat ik me nu eigenlijk bedenk. Ik zou het wel fucked up vinden als je pa je om een condoom vraagt en dan gelijk de kamer in duikt.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oké.Ik ben wat minder vrij opgevoed.
Bovendien vind ik het ook nog wat anders of je iets per ongeluk hoort of je kind om condooms vragen.
Ik begrijp die zin niet helemaalquote:Op woensdag 30 december 2009 15:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja was ook gewoon een voorbeeld, dat ik het niet raar vind.
Leugens.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:44 schreef Siniti het volgende:
Mja, dat ook. Maar ik vind de gehele confrontatie op zijn minst zeer apart.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:53 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wat ik me nu eigenlijk bedenk. Ik zou het wel fucked up vinden als je pa je om een condoom vraagt en dan gelijk de kamer in duikt.![]()
Het is niet zo dat het aangegeven moet worden dat het direct gaat gebeuren.
Nee ik las het verkeerd bij die post. Mijn fout.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik begrijp die zin niet helemaalJe vind het beide niet vreemd of alleen de eerste/laatste situatie?
Oh geen punt, maar weet inmiddels wat je bedoelde.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:00 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee ik las het verkeerd bij die post. Mijn fout.
Ik kan daar ook wel goed mee leven ja.quote:
Ik was alweer wegquote:Op woensdag 30 december 2009 12:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Pics!
Die eerste graag inclusief reet.
[quote:Op woensdag 30 december 2009 14:38 schreef Allure_ het volgende:
Kanker sale. De dingen die in de sale hangen zijn niet voor niets sale.
Wij ook wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:44 schreef S.Seagal het volgende:
Mogen zij daar nou wel verkiezingen houden?
Slim, nu heb jij niet in PUB gepost.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik was het eigenlijk, maar vergat dat ik op mozy's account zat.
Ja bij ons mogen ze allesquote:Op woensdag 30 december 2009 16:44 schreef S.Seagal het volgende:
Mogen zij daar nou wel verkiezingen houden?
quote:
De kastes van Eminich ookquote:Op woensdag 30 december 2009 16:54 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
C_N had een topic gemaakt en die werd gelijk gesloten.
Nee, iemand zit je zwart te maken, dude.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie jou dit soort valse non-informatie verstrekt, of is dit ook alweer zo'n mysterieus geheim van je.
Wat loop jij nou altijd te stoken, wat schiet je daar nou mee op?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, iemand zit je zwart te maken, dude.
Mensen die denken dat michielos een serieus persoon isquote:Op woensdag 30 december 2009 17:27 schreef ynuhh het volgende:
Ruzie met mensen die mijn vriendin betastten....
Zie iedereen denken dat dat Michielos is.![]()
Hij kan best serieus zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:31 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Mensen die denken dat michielos een serieus persoon is.
Het is sarcastisch bedoeld, net als Skylark's fotoboek en zijn quotes.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat loop jij nou altijd te stoken, wat schiet je daar nou mee op?
Je bent zeker met al zulk soort uitspraken altijd sarcastisch?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is sarcastisch bedoeld, net als Skylark's fotoboek en zijn quotes.
Dus dat maakt het okee.
Ik wil die Kiva ondertitel niet kwijt, maar anders zou er staan:quote:Op woensdag 30 december 2009 17:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je bent zeker met al zulk soort uitspraken altijd sarcastisch?
Zei jij niet een keer dat je over het internet niet sarcastisch kan zijn?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is sarcastisch bedoeld, net als Skylark's fotoboek en zijn quotes.
Dus dat maakt het okee.
Inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:27 schreef ynuhh het volgende:
Ruzie met mensen die mijn vriendin betastten....
Zie iedereen denken dat dat Michielos is.![]()
Nee, ik zei dat sarcasme niet altijd goed overkwam, groot verschil, en een keer was gewoon gisteren hoor..quote:Op woensdag 30 december 2009 17:40 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zei jij niet een keer dat je over het internet niet sarcastisch kan zijn?
Dan kun je het gewoon niet overbrengen. Ik heb verder nooit problemen met het zien wanneer een post sarcastisch bedoeld is.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wil die Kiva ondertitel niet kwijt, maar anders zou er staan:
"Deze post dient met zelfbedachte intonatie en bijbehorend sarcasme gezien te worden!"
AL mijn posts zijn sarcastisch in klb, als je je dat bedenkt, ben je al een stapje verder.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dan kun je het gewoon niet overbrengen. Ik heb verder nooit problemen met het zien wanneer een post sarcastisch bedoeld is.
Deze ook?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
AL mijn posts zijn sarcastisch in klb, als je je dat bedenkt, ben je al een stapje verder.
deze post neem ik niet serieusquote:Op woensdag 30 december 2009 18:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
AL mijn posts zijn sarcastisch in klb, als je je dat bedenkt, ben je al een stapje verder.
Ja, oudjaarsdag is geen feestdag.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:22 schreef PhifeDawg het volgende:
Zijn de kappers open op oudjaarsdag?
Gelukkig maar. Ik stel het namelijk al 3 weken uit en ik had me voorgenomen het dit jaar nog te doen.quote:
Voor mij wel. Kan ik weer een kutjaar vieren.quote:
Ik niet. Morgenmiddag de kroeg in, bier een euroquote:Op woensdag 30 december 2009 18:55 schreef Allure_ het volgende:
Moet ik ook nog eens werken op oudejaarsdag. Dan ga ik morgenavond echt nokkie
.
Luie allochtoonquote:Op woensdag 30 december 2009 18:57 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ik niet. Morgenmiddag de kroeg in, bier een euro. Dat bint de aanbiedingen
.
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Luie allochtoon.
Ik moet toch echt werken voor de dure Versace nagellak die ik draag.
Wat, hoe kom je daar bij.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoi A. Wil je een date met Maisnon?
Nee, mijn stufi gaat op aan m'n huurquote:Op woensdag 30 december 2009 18:59 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]! Dan draag je het toch niet
. En is de stufi niet genoeg ofzo? Ik ga er deze maand goed op vooruit, verhuis over een paar weken naar een veel goedkoper huis.
Mja ik vraag me af of je het wil weten.quote:
Daarna heb ik de rest van de dag op de bank gelegen om iedere 20 minuten op te staan en de hele wc vol te kotsen. Tot ik om een uur of 5 in slaap viel en nu net weer wakker.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik moest net kotsen en het was zwart. Is dat goed? Of heb ik nu de pest?
Kwam het tegen bij mijn favorietenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, mijn stufi gaat op aan m'n huur.
Wat is dat voor balkan shizzle die je luistert.
Dat is echt niet goedquote:Op woensdag 30 december 2009 19:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mja ik vraag me af of je het wil weten.![]()
Het begon met:
[..]
Daarna heb ik de rest van de dag op de bank gelegen om iedere 20 minuten op te staan en de hele wc vol te kotsen. Tot ik om een uur of 5 in slaap viel en nu net weer wakker.
Ja klopt zeker leuk. Ik weet alleen niet hoe ze eruit ziet.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ewa, gewoon een vraag.
Leuk voor in het nieuwe jaar, toch?
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:03 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Kwam het tegen bij mijn favorieten. We luisterden dat op de vorige vakantie want dan gaat de vodka psychologisch makkelijker
![]()
.
Nee, bloed is rood. Bij mij tenminste. Het was de ene keer zwart, dan weer groen/bruin-achtig. Maarja nu kan ik weer normaal bewegen zonder dat ik moet kotsen. Het kan er beter uit zijn dan er in, denk ik zo.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is echt niet goed. Dan zit er bloed bij je braaksel?
Gewoon het eten jongequote:Op woensdag 30 december 2009 19:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, bloed is rood. Bij mij tenminste. Het was de ene keer zwart, dan weer groen/bruin-achtig. Maarja nu kan ik weer normaal bewegen zonder dat ik moet kotsen. Het kan er beter uit zijn dan er in, denk ik zo.
Ja, dat is logisch lieverd. Maar als bloed vermengt met andere dingen in je lichaam wordt dat zwart. Net zoals dat mensen wel eens zwarte ontlasting hebben.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, bloed is rood. Bij mij tenminste. Het was de ene keer zwart, dan weer groen/bruin-achtig. Maarja nu kan ik weer normaal bewegen zonder dat ik moet kotsen. Het kan er beter uit zijn dan er in, denk ik zo.
Ik denk dat je iets verkeerds naar binnen hebt gekregen. En anders dokter bellen.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh, nouja. Ik denk niet dat ik een bloeding in mijn darmen of maag heb, dan zou ik waarschijnlijk hier niet meer zo posten.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat is logisch lieverd. Maar als bloed vermengt met andere dingen in je lichaam wordt dat zwart. Net zoals dat mensen wel eens zwarte ontlasting hebben.
Misschien heb je een bloeding in je darmen/maag o.i.d?
Care.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja klopt zeker leuk. Ik weet alleen niet hoe ze eruit ziet.
Jawel, zo'n ramp is dat niet. Maar ik zou er wel mee oppassen als ik jou was. Straks heb je de ziekte van crohn ofzoquote:Op woensdag 30 december 2009 19:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh, nouja. Ik denk niet dat ik een bloeding in mijn darmen of maag heb, dan zou ik waarschijnlijk hier niet meer zo posten.
Maar ik hoop wel dat er morgen weer bier inkan, want het is oud en nieuw. Ziek zijn is voor losers.
Leuk, jaquote:Op woensdag 30 december 2009 19:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Ach, misschien ben ik wel ziek. Maar dan kan iedereen me weer komen verzorgen enzo, dat is ook wel schattig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |