Ja we hebben een rijstvogelquote:
Haha, en drie keer raden wie jouw vriendin wakker heeft gemaaktquote:Op woensdag 30 december 2009 13:01 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Er ligt overal bier. Iemand heeft de hele keuken ondergekotst en de hele kamer stinkt naar wiet
. Ik ga zo kijken of mijn vogel het overleeft heeft
. Pluspunt: Mijn vriendin kwam me wakker maken met een broodje gezond van de bakker bart
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha, en drie keer raden wie jouw vriendin wakker heeft gemaakt!
Onmogelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:13 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Onmogelijk.Zou je niet eens wat hulp zoeken voor je alcoholprobleem, jongen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen die kapot ging had ik geen alcohol op.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zou je niet eens wat hulp zoeken voor je alcoholprobleem, jongen?
Oh, okay, dan moet je juist vaker drinken.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:15 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Toen die kapot ging had ik geen alcohol op.
Doktersbriefje dit.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oh, okay, dan moet je juist vaker drinken.
quote:I thought that when cars made lane changes they actually used thrusters to slide into the next lane, and my mom was actually just pretending to turn. Nobody would tell kids about the thrusters because we would make jet packs out of them.
Google. Zoeken naar: Allstars Nederland Torrent.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:21 schreef S.Seagal het volgende:
Weet er iemand waar ik Allstars kan downe?
Ja dan vind ik alleen de film. Maar ik wil de serie, toch bedankt.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:22 schreef wolvendagen het volgende:
Hoi.
[..]
Google. Zoeken naar: Allstars Nederland Torrent.
Allstars Nederland Serie Torrent.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:27 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja dan vind ik alleen de film. Maar ik wil de serie, toch bedankt.
Kanker, die moet je zeker voor 1 januari activeren ofnietquote:Op woensdag 30 december 2009 14:32 schreef S.Seagal het volgende:
Zonet mijn OV-chipkaart binnen gekregen.
Ja zoiets. Moet je naar een punt of zo waar je het kan activeren. Ik zie nog wel, alle tijd.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:36 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Kanker, die moet je zeker voor 1 januari activeren ofniet
I know man, I know.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:38 schreef Allure_ het volgende:
Kanker sale. De dingen die in de sale hangen zijn niet voor niets sale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |