Zo'n regelteef jij.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:45 schreef Skylark. het volgende:
Echte ongeschoren mannen hebben hun shit met de OV-chipkaart al een maand geleden geregeld.
Ik ben wel georganiseerd jaquote:
AH Eindhoven CS.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:47 schreef Allure_ het volgende:
Waar zitten die oplaadpunten eigenlijk?
Verschillend, je kan het op die site zien staat er in de brochure.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:47 schreef Allure_ het volgende:
Waar zitten die oplaadpunten eigenlijk?
Damn man. Ik keek net in mijn documenten map want die heb ik dus ook. En in het vakje "Werk" zat alleen de handleiding van Pokemon Leaf Green.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben wel georganiseerd ja. Ik heb de handleidingen van al m'n apparaten bij elkaar zitten, ik heb een documentmap met een vak voor dingen van de uni, IB-groep, werkgever enzovoorts.
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:49 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Damn man. Ik keek net in mijn documenten map want die heb ik dus ook. En in het vakje "Werk" zat alleen de handleiding van Pokemon Leaf Green.![]()
Nope.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:50 schreef Maisnon het volgende:
Je kan hem toch gewoon bij een kaartjesautomaat activeren
Ja ze zitten bij mij allemaal onder 1 vakje. Er missen ook zeker wel dingen.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]![]()
. Ik heb toen ik nog papieren loonstrookjes kreeg ze allemaal op datum erin gedaan. En ik ben gewoon op tijd met m'n ID-kaart aanvragen. En mijn PC is ook klinisch qua mappen.
Ik luisterde er net naar. Nu Groot Hart.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:53 schreef Skylark. het volgende:
IK KAN HET NIET LALA IK KAN HET NIET ALLEEN
Dit is mijn bureaublad nuquote:Op woensdag 30 december 2009 14:53 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ze zitten bij mij allemaal onder 1 vakje. Er missen ook zeker wel dingen.![]()
En over mijn pc moet ik niet een beginnen. Ik heb op de mac dat alle downloads op de bureaublad komen na een tijdje was het zo vol dat bestanden over elkaar heen stonden op het bb.
Freak.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit is mijn bureaublad nu:
[ afbeelding ]
Zo is die van mij ookquote:Op woensdag 30 december 2009 14:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit is mijn bureaublad nu:
[ afbeelding ]
Same, bij mij zit ook de grootste onzin op het bureaublad.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Freak.![]()
Ik ga die van mij niet posten al die bestanden, zou ik eerst moeten verbergen enzo.
Was het maar zo.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:50 schreef Maisnon het volgende:
Je kan hem toch gewoon bij een kaartjesautomaat activeren
In plaats van met geweld het erin proppen en daarna met je vuist er een paar keer op slaan zodat het past.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:57 schreef PhifeDawg het volgende:
Skylark, ben jij der ook zoeentje die na het sport zijn gebruikte kleren opvouwt en terug in de tas doet?
Nee, die prop ik er gewoon in omdat ik die toch zelf was. Maar ik ben wel iemand die om de 2 dagen z'n kamer opruimt, m'n kleren opgevouwen in de kast legt en op z'n whiteboard schrijft wat ik allemaal nog moet doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:57 schreef PhifeDawg het volgende:
Skylark, ben jij der ook zoeentje die na het sport zijn gebruikte kleren opvouwt en terug in de tas doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |