Wat loop jij nou altijd te stoken, wat schiet je daar nou mee op?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, iemand zit je zwart te maken, dude.
Mensen die denken dat michielos een serieus persoon isquote:Op woensdag 30 december 2009 17:27 schreef ynuhh het volgende:
Ruzie met mensen die mijn vriendin betastten....
Zie iedereen denken dat dat Michielos is.![]()
Hij kan best serieus zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:31 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Mensen die denken dat michielos een serieus persoon is.
Het is sarcastisch bedoeld, net als Skylark's fotoboek en zijn quotes.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat loop jij nou altijd te stoken, wat schiet je daar nou mee op?
Je bent zeker met al zulk soort uitspraken altijd sarcastisch?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is sarcastisch bedoeld, net als Skylark's fotoboek en zijn quotes.
Dus dat maakt het okee.
Ik wil die Kiva ondertitel niet kwijt, maar anders zou er staan:quote:Op woensdag 30 december 2009 17:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je bent zeker met al zulk soort uitspraken altijd sarcastisch?
Zei jij niet een keer dat je over het internet niet sarcastisch kan zijn?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is sarcastisch bedoeld, net als Skylark's fotoboek en zijn quotes.
Dus dat maakt het okee.
Inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:27 schreef ynuhh het volgende:
Ruzie met mensen die mijn vriendin betastten....
Zie iedereen denken dat dat Michielos is.![]()
Nee, ik zei dat sarcasme niet altijd goed overkwam, groot verschil, en een keer was gewoon gisteren hoor..quote:Op woensdag 30 december 2009 17:40 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zei jij niet een keer dat je over het internet niet sarcastisch kan zijn?
Dan kun je het gewoon niet overbrengen. Ik heb verder nooit problemen met het zien wanneer een post sarcastisch bedoeld is.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wil die Kiva ondertitel niet kwijt, maar anders zou er staan:
"Deze post dient met zelfbedachte intonatie en bijbehorend sarcasme gezien te worden!"
AL mijn posts zijn sarcastisch in klb, als je je dat bedenkt, ben je al een stapje verder.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dan kun je het gewoon niet overbrengen. Ik heb verder nooit problemen met het zien wanneer een post sarcastisch bedoeld is.
Deze ook?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
AL mijn posts zijn sarcastisch in klb, als je je dat bedenkt, ben je al een stapje verder.
deze post neem ik niet serieusquote:Op woensdag 30 december 2009 18:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
AL mijn posts zijn sarcastisch in klb, als je je dat bedenkt, ben je al een stapje verder.
Ja, oudjaarsdag is geen feestdag.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:22 schreef PhifeDawg het volgende:
Zijn de kappers open op oudjaarsdag?
Gelukkig maar. Ik stel het namelijk al 3 weken uit en ik had me voorgenomen het dit jaar nog te doen.quote:
Voor mij wel. Kan ik weer een kutjaar vieren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |