Ik begrijp die zin niet helemaalquote:Op woensdag 30 december 2009 15:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja was ook gewoon een voorbeeld, dat ik het niet raar vind.
Leugens.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:44 schreef Siniti het volgende:
MIJN PAPS EN MAMS HEBBEN NOOIT GESEXT
Mja, dat ook. Maar ik vind de gehele confrontatie op zijn minst zeer apart.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:53 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wat ik me nu eigenlijk bedenk. Ik zou het wel fucked up vinden als je pa je om een condoom vraagt en dan gelijk de kamer in duikt.![]()
Het is niet zo dat het aangegeven moet worden dat het direct gaat gebeuren.
Nee ik las het verkeerd bij die post. Mijn fout.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik begrijp die zin niet helemaalJe vind het beide niet vreemd of alleen de eerste/laatste situatie?
Oh geen punt, maar weet inmiddels wat je bedoelde.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:00 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee ik las het verkeerd bij die post. Mijn fout.
Ik kan daar ook wel goed mee leven ja.quote:
Ik was alweer wegquote:Op woensdag 30 december 2009 12:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Pics!
Die eerste graag inclusief reet.
[quote:Op woensdag 30 december 2009 14:38 schreef Allure_ het volgende:
Kanker sale. De dingen die in de sale hangen zijn niet voor niets sale.
Wij ook wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:44 schreef S.Seagal het volgende:
Mogen zij daar nou wel verkiezingen houden?
Slim, nu heb jij niet in PUB gepost.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik was het eigenlijk, maar vergat dat ik op mozy's account zat.
Ja bij ons mogen ze allesquote:Op woensdag 30 december 2009 16:44 schreef S.Seagal het volgende:
Mogen zij daar nou wel verkiezingen houden?
quote:
De kastes van Eminich ookquote:Op woensdag 30 december 2009 16:54 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
C_N had een topic gemaakt en die werd gelijk gesloten.
Nee, iemand zit je zwart te maken, dude.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie jou dit soort valse non-informatie verstrekt, of is dit ook alweer zo'n mysterieus geheim van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |