Staat die info er dan niet automatisch op omdat je toen je dat ding aanvraagde aangaf dat je een student was?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:26 schreef Maisnon het volgende:
Je moet hem niet opladen, of fysiek ophalen maar...
Die chipkaart is een soort usb stickRFID denk ik (overigens harstikke makkelijk na te maken volgens mij)
Je kan er dus informatie opzetten, digitaal. En die info moet bevatten dat je een student OV houder bent. Dat moet je doen bij zo'n automaat, dat is dat activeren.
een soort van zei ik alquote:Op woensdag 30 december 2009 15:26 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Usb stick? Is gewoon bankpas formaat bij mij.
Dat dusquote:Op woensdag 30 december 2009 15:28 schreef Skylark. het volgende:
Je moet gewoon met je kaart naar zo'n paal toegaan, ding erin duwen en je studentenabonnement 'ophalen', zo noemen ze dat nu eenmaal.
Dat betwijfel ikquote:Op woensdag 30 december 2009 15:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Staat die info er dan niet automatisch op omdat je toen je dat ding aanvraagde aangaf dat je een student was?
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:30 schreef PhifeDawg het volgende:
Heb je ooit je ouders horen neuken ?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 03:10 schreef rubbereend het volgende:
gelukkig nooit alleen kwam mn moeder me ooit om condooms vragenheb zo normaal mogelijk geantwoord en ze gegeven............. daarna heb ik gekotst
Vind je dat erg?quote:
Even serieus als één van mijn ouders ooit dat gevraagd zouden hebben dan zou ik dus echt niet 'zo normaal mogelijk hebben proberen te antwoorden'. Dat is gewoon fucking niet normaal, daar val je je kind niet mee lastig.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:41 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Vind je dat erg?![]()
Ik vind het geen probleem ik weet dat mijn ouders het doen. Prima moeten ze zelf weten, ik walg er niet van.
Siniti is een adoptie neger!quote:Op woensdag 30 december 2009 15:44 schreef Siniti het volgende:
MIJN PAPS EN MAMS HEBBEN NOOIT GESEXT
Inderdaad, dat is echt not donequote:Op woensdag 30 december 2009 15:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Even serieus als één van mijn ouders ooit dat gevraagd zouden hebben dan zou ik dus echt niet 'zo normaal mogelijk hebben proberen te antwoorden'. Dat is gewoon fucking niet normaal, daar val je je kind niet mee lastig.Waar is de schaamte gebleven
Ah wad lievvquote:Op woensdag 30 december 2009 15:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Siniti is een adoptie neger!
Kunstmatige inseminatie.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:44 schreef Siniti het volgende:
MIJN PAPS EN MAMS HEBBEN NOOIT GESEXT
Heel hard.quote:
Serieus. Ik zou dan gewoon normaal antwoord geven. Zo taboe is het toch niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Even serieus als één van mijn ouders ooit dat gevraagd zouden hebben dan zou ik dus echt niet 'zo normaal mogelijk hebben proberen te antwoorden'. Dat is gewoon fucking niet normaal, daar val je je kind niet mee lastig.Waar is de schaamte gebleven
Ooievaren ftw.quote:
Ik ben benieuwd wie jou dit soort valse non-informatie verstrekt, of is dit ook alweer zo'n mysterieus geheim van je.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heel hard.(Ik was even dubbelzinnig ineens.)
Neuken Skylark? Ik hoorde van iemand dat je nogal experimenteel bent, en ik ben ook voor alles in.
Oké.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:49 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Serieus. Ik zou dan gewoon normaal antwoord geven. Zo taboe is het toch niet.![]()
Ik heb ook een keer gehad dat ik bezig was en toen ging de deur open beneden en mijn stiefvader riep iets. Toen zei, "wij zijn even bezig, ik kom zometeen wel". Toen ging hij weg, niet ongemakkelijke situatie gehad erna.
Ja was ook gewoon een voorbeeld, dat ik het niet raar vind.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oké.Ik ben wat minder vrij opgevoed.
Bovendien vind ik het ook nog wat anders of je iets per ongeluk hoort of je kind om condooms vragen.
Precies.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:45 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is echt not done.
Wat ik me nu eigenlijk bedenk. Ik zou het wel fucked up vinden als je pa je om een condoom vraagt en dan gelijk de kamer in duikt.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oké.Ik ben wat minder vrij opgevoed.
Bovendien vind ik het ook nog wat anders of je iets per ongeluk hoort of je kind om condooms vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |