Doe maar wat je wil.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:58 schreef Chriz2k het volgende:
Moet ik hem nu ook knippen? Ik ben verward.
Helaas pindabaas, ik heb haar al gehosseld.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Sexy, dat is een kwartiertje bij mij vandaan, ik kom ook.
Weet Chai dat wel?quote:Op woensdag 30 december 2009 09:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Helaas pindabaas, ik heb haar al gehosseld.
Dat is goed, je lichaam reinigt zichzelf op deze manier van alle afvalstoffen.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik moest net kotsen en het was zwart. Is dat goed? Of heb ik nu de pest?
Ik vind het prettiger om gewoon te schijten.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is goed, je lichaam reinigt zich op deze manier van alle afvalstoffen.
Je geniet gewoon van de anale stimulatie, homo.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het prettiger om gewoon te schijten.
Je hoeft niet net te doen alsof jij niet geniet van flink schijten hoor. Je bent toch een man of wat?quote:Op woensdag 30 december 2009 10:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je geniet gewoon van de anale stimulatie, homo.
Ik geniet alleen van seks, geweld en jagen.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je hoeft niet net te doen alsof jij niet geniet van flink schijten hoor. Je bent toch een man of wat?
Je liegt. Dit rijtje is niet compleet zonder schijten.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik geniet alleen van seks, geweld en jagen.
En puzzelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |