Ik niet. Morgenmiddag de kroeg in, bier een euroquote:Op woensdag 30 december 2009 18:55 schreef Allure_ het volgende:
Moet ik ook nog eens werken op oudejaarsdag. Dan ga ik morgenavond echt nokkie
.
Luie allochtoonquote:Op woensdag 30 december 2009 18:57 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ik niet. Morgenmiddag de kroeg in, bier een euro. Dat bint de aanbiedingen
.
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Luie allochtoon.
Ik moet toch echt werken voor de dure Versace nagellak die ik draag.
Wat, hoe kom je daar bij.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoi A. Wil je een date met Maisnon?
Nee, mijn stufi gaat op aan m'n huurquote:Op woensdag 30 december 2009 18:59 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]! Dan draag je het toch niet
. En is de stufi niet genoeg ofzo? Ik ga er deze maand goed op vooruit, verhuis over een paar weken naar een veel goedkoper huis.
Mja ik vraag me af of je het wil weten.quote:
Daarna heb ik de rest van de dag op de bank gelegen om iedere 20 minuten op te staan en de hele wc vol te kotsen. Tot ik om een uur of 5 in slaap viel en nu net weer wakker.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik moest net kotsen en het was zwart. Is dat goed? Of heb ik nu de pest?
Kwam het tegen bij mijn favorietenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, mijn stufi gaat op aan m'n huur.
Wat is dat voor balkan shizzle die je luistert.
Dat is echt niet goedquote:Op woensdag 30 december 2009 19:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mja ik vraag me af of je het wil weten.![]()
Het begon met:
[..]
Daarna heb ik de rest van de dag op de bank gelegen om iedere 20 minuten op te staan en de hele wc vol te kotsen. Tot ik om een uur of 5 in slaap viel en nu net weer wakker.
Ja klopt zeker leuk. Ik weet alleen niet hoe ze eruit ziet.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ewa, gewoon een vraag.
Leuk voor in het nieuwe jaar, toch?
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:03 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Kwam het tegen bij mijn favorieten. We luisterden dat op de vorige vakantie want dan gaat de vodka psychologisch makkelijker
![]()
.
Nee, bloed is rood. Bij mij tenminste. Het was de ene keer zwart, dan weer groen/bruin-achtig. Maarja nu kan ik weer normaal bewegen zonder dat ik moet kotsen. Het kan er beter uit zijn dan er in, denk ik zo.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is echt niet goed. Dan zit er bloed bij je braaksel?
Gewoon het eten jongequote:Op woensdag 30 december 2009 19:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, bloed is rood. Bij mij tenminste. Het was de ene keer zwart, dan weer groen/bruin-achtig. Maarja nu kan ik weer normaal bewegen zonder dat ik moet kotsen. Het kan er beter uit zijn dan er in, denk ik zo.
Ja, dat is logisch lieverd. Maar als bloed vermengt met andere dingen in je lichaam wordt dat zwart. Net zoals dat mensen wel eens zwarte ontlasting hebben.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, bloed is rood. Bij mij tenminste. Het was de ene keer zwart, dan weer groen/bruin-achtig. Maarja nu kan ik weer normaal bewegen zonder dat ik moet kotsen. Het kan er beter uit zijn dan er in, denk ik zo.
Ik denk dat je iets verkeerds naar binnen hebt gekregen. En anders dokter bellen.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh, nouja. Ik denk niet dat ik een bloeding in mijn darmen of maag heb, dan zou ik waarschijnlijk hier niet meer zo posten.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat is logisch lieverd. Maar als bloed vermengt met andere dingen in je lichaam wordt dat zwart. Net zoals dat mensen wel eens zwarte ontlasting hebben.
Misschien heb je een bloeding in je darmen/maag o.i.d?
Care.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja klopt zeker leuk. Ik weet alleen niet hoe ze eruit ziet.
Jawel, zo'n ramp is dat niet. Maar ik zou er wel mee oppassen als ik jou was. Straks heb je de ziekte van crohn ofzoquote:Op woensdag 30 december 2009 19:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh, nouja. Ik denk niet dat ik een bloeding in mijn darmen of maag heb, dan zou ik waarschijnlijk hier niet meer zo posten.
Maar ik hoop wel dat er morgen weer bier inkan, want het is oud en nieuw. Ziek zijn is voor losers.
Leuk, jaquote:Op woensdag 30 december 2009 19:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Ach, misschien ben ik wel ziek. Maar dan kan iedereen me weer komen verzorgen enzo, dat is ook wel schattig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |