Je hoofd!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Argh, je beledigde me. SHUN ON SHUN ON!
Gelukkig ben jij moeders mooiste. Maar dat is alleen omdat je moeders enige bent. Hè, lelijke rolmops.
Ik wil graag vomiteren in de buurt van jouw ogen.quote:
Dat wijf zit bij mij in de klas.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:30 schreef Allure_ het volgende:
Ahahahaha ik moest echt keihard lachen om de foto die wd postte![]()
![]()
.
Saw that one too, op Lowlands. Heb je Blood Banks live als mp3, if not: hebben?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ja ik ging naar je hyves en toen zag ik het en toen moest ik er aan denken
Had ooit zo'n suuuupermoooie hartverscheurende live versie gezien, en toen wilde ik em zelf proberen te spelen. maar dan moet je je gitaar heel erg raar stemmen en dat trokken mn snaren niet meer toen ik ze terugzette
Ken je memesquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom de TT? Kom je iets tekort?
Ja, van Timmy Turner, die Sylvester Stallone daaruit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:31 schreef Maisnon het volgende:
ja die laatste foto wtf die rechter is een cartoon
Joh, ik lul me nu kapot, kom niet meer bij.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:31 schreef Trollface. het volgende:
Nog maar een keer dan, for the lulz:
http://beta.frontpage.fok.nl/
http://beta.games.fok.nl/
http://beta.sport.fok.nl/
Crimson Chin.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, van Timmy Turner, die Sylvester Stallone daaruit.
Als je toch moet kotsen, doe dat dan liggend, dan bedekt het je gezicht.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil graag vomiteren in de buurt van jouw ogen.
Mijn wangen doen pijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:33 schreef Allure_ het volgende:
HAHAHAHA als je toch zo'n gezicht hebt![]()
!
Auw m'n buik.
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_meme
Wd is een mooie meid, niet zo flauw doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je toch moet kotsen, doe dat dan liggend, dan bedekt het je gezicht.
Da's beter.
Deze?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:35 schreef Skylark. het volgende:
Als Lakitu hier nu was vroeg ik hem dat plaatje van dat kikkermeisje op te zoeken.
Ik ben aan de chocolade geslagen. Maar alleen omdat het weer zover isquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Ik ben niet zo bij en dat wil ik ook niet zijn, flauwekul allemaal
En!
Ik wil iets eten, wat?
Filet met toast of kaas en salami op kadetjes uit de oven.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Ik ben niet zo bij en dat wil ik ook niet zijn, flauwekul allemaal
En!
Ik wil iets eten, wat?
Ik ben meer fan van de paarsequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:35 schreef Siniti het volgende:
En nu weer On Topic:
Wat was De Rode Ridder een ongelooflijke held zeg.
Je bent donderdag/vrijdag klaar met die onzin hoop ik.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben aan de chocolade geslagen. Maar alleen omdat het weer zover is.
Sssst, je verklapt mn geheim !quote:
Oquote:
We hebben ook nog rosbief liggen en slavinkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Filet met toast of kaas en salami op kadetjes uit de oven.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je toch moet kotsen, doe dat dan liggend, dan bedekt het je gezicht.
Da's beter.
Ben jij nog steeds onder de veronderstelling dat jonge mensjes beschermd moeten worden?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wd is een mooie meid, niet zo flauw doen.
Je hebt wilde plannenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bent donderdag/vrijdag klaar met die onzin hoop ik.
JA WANT ZO BEN IK!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds onder de veronderstelling dat jonge mensjes beschermd moeten worden?
Ze slaan elkaar de tyfus in, en filmen het dan op hun mobieltje, onschuldige jongeren bestaan bijna niet meer, dus je hoeft ze niet met respect te behandelen hoor, ze zijn zelf ook niet fatsoenlijk naar ouderen toe.
Wat vind je er zogenaamd lelijk aan dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds onder de veronderstelling dat jonge mensjes beschermd moeten worden?
Ze slaan elkaar de tyfus in, en filmen het dan op hun mobieltje, onschuldige jongeren bestaan bijna niet meer, dus je hoeft ze niet met respect te behandelen hoor, ze zijn zelf ook niet fatsoenlijk naar ouderen toe.
Daar gaat het niet om, ik vind het gewoon onzin om te gaan roepen dat iemadn lelijk is als dat overduidelijk niet zo is. Hetzelfde geldt overigens andersom, jij bent ook geen lelijke vent, alleen zou je wat minder moeten poseren op je foto's. (Lees: minder rare gezichten trekken)quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik vind een wit jurkje je gewoon mooi staan.quote:
Dat overduidelijke breezer-hoeren hoofd, maar het is allemaal persoonlijke smaak he?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat vind je er zogenaamd lelijk aan dan?
Wij moeten trouwen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:43 schreef Allure_ het volgende:
AHahahaha ik moet echt zo hard lachen om wd.
Echt, waar ben je al die tijd geweest mijn ware liefde.
Good reason, Jesus is back.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat overduidelijke breezer-hoeren hoofd, maar het is allemaal persoonlijke smaak he?
Haar haargrens is in ieder geval nog intact.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat overduidelijke breezer-hoeren hoofd, maar het is allemaal persoonlijke smaak he?
Nee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haar haargrens is in ieder geval nog intact.
AIN'T i THE CUTEST THING YOU'VE EVER SEEN?quote:
Allesbehalve.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
WD is volgens mij het mooiste meisje hier in de sc...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daar ga je te ver. The Beatles is gewoon feitelijk ende objectief slechte muziek.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor muziek, als je iets niet mooi vindt, kun je nog wel horen dat het goede muziek is bv...
Kijk maar uit, als je aardig blijft doen kom je dadelijk in zijn waslijst aan (wederzijdse?) favoriete FoK!-kers.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee.
Je kan best zeggen dat iets niet je smaak is, maar echt LELIJK is redelijk rechtlijnig.
Dat geldt ook voor muziek, als je iets niet mooi vindt, kun je nog wel horen dat het goede muziek is bv...
Zo geweldig zie je er nou ook weer niet uit schatquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
AIN'T i THE CUTEST THING YOU'VE EVER SEEN?
Nee, serieus, als ik buiten knap en rijk ook nog aardig was, was ik perfect geweest.
qftquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Daar ga je te ver. The Beatles is gewoon feitelijk ende objectief slechte muziek.
Als kanker een gezicht had....quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, serieus, als ik buiten knap en rijk ook nog aardig was, was ik perfect geweest.
WAT?!?!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb het niet over ALLE muziek, ik heb het over GOEDE muziek. Als je niet van coutry houdt, kun jee van bepaalde nummers nog wel horen dat zeq ua muziek en zangstem bv goed in elkaar zittenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Daar ga je te ver. The Beatles is gewoon feitelijk ende objectief slechte muziek.
Alsof jij geld hebt manquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat kan niet over The Beatles!!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over ALLE muziek, ik heb het over GOEDE muziek. Als je niet van coutry houdt, kun jee van bepaalde nummers nog wel horen dat zeq ua muziek en zangstem bv goed in elkaar zitten
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alsof jij geld hebt man. Wedden dat je FoK!'t in de bibliotheek? Die gleuf waarin je om het halfuur je euro ingooit is de enige spleet die je ooit hebt gezien.
/agreequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef ynuhh het volgende:
[..]
WD is volgens mij het mooiste meisje hier in de sc...
Een 9.8, ik doe het ermee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo geweldig zie je er nou ook weer niet uit schat
WD ziet er inderdaad zowel met als zonder make-up knap uit jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef ynuhh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
WD ziet er inderdaad zowel met als zonder make-up knap uit ja
9.8 is zwaar overdreven. Ik heb ook foto's waarvoor ik een 10 zou krijgen, die zijn niet representatief.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een 9.8, ik doe het ermee.
(Roteigenschap he, arrogant gedrag omdat je altijd de beste wilt zijn? Het is net alsof we in klb zitten...oh, dat zitten we ook..)
Neehoor, jijquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je vergeet een 0?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Op een schaal van 100 misschien.
Probeer haar fotoboek anders eens.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit foto's gezien van Allure, dus ik kan er niet over oordelen.
Matige comeback, aangezien ik allang heb gelezen dat je mijn posthistorie aan het bekijken bent geweest in the past time, en weet dat ik 3 laptops heb.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alsof jij geld hebt man. Wedden dat je FoK!'t in de bibliotheek? Die gleuf waar je om het halfuur je euro ingooit is de enige spleet die je ooit hebt gezien.
Oh, mooi zeg.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Probeer haar fotoboek anders eens.
Ik weet dat je er eentje bij het grofvuil had zien liggen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Matige comeback, aangezien ik allang heb gelezen dat je mijn posthistorie aan het bekijken bent geweest in the past time, en weet dat ik 3 laptops heb.
En mijn problemen niet bij seks liggen, maar bij het geen relatiemateriaal zijn, dat kickt trouwens in zo rond je 26-ste.
Maar wel lekkahquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:54 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil niet over Luur praten.
Straks word ik ook nog als breezer hoeren hoofd bestempeld.
Niet doen. Zo play je hard to getquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh, mooi zeg.
Ik kreeg een pb of ik in 2010 weer foto's in mijn fotoboek ging zetten.
Laat eens zien dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
9.8 is zwaar overdreven. Ik heb ook foto's waarvoor ik een 10 zou krijgen, die zijn niet representatief.
Ik play al 2 jaar hard to getquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet doen. Zo play je hard to get.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd wanhopig naar alle datingsites omdat ik geen tekort heb aan seks.
Ik ben tevreden met mijn vriend, dus ik hoef niks te spelen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet doen. Zo play je hard to get.
Zijn jullie in voor een trio?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met mijn vriend, dus ik hoef niks te spelen.
Mooie vrouwen horen dat nu eenmaal te doenquote:
I hear you sisterquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mooie vrouwen horen dat nu eenmaal te doen.
Alleen een echte man zal daar zo doorheen prikken. Letterlijk en figuurlijk.
DOE HET LAMON, DOE HET.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Allesbehalve.Geef anders gewoon toe dat je haar afzeikt op haar uiterlijk omdat je haar persoonlijk niet mag...Dit is zwak.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het spel.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik playde helemaal niks en er werd nog wel doorheen geprikt
Waarom moeilijk doen als het gemakkelijk kan?
Awh mennnn.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geziene je leeftijd en het feit dat ik je iedere avond hier zie, kan ik me daar wel wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet dat je er eentje bij het grofvuil had zien liggen.
Ik ga ook altijd wanhopig naar alle datingsites omdat ik geen tekort heb aan seks.
Lamon.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:03 schreef Maisnon het volgende:
Inmiddels is onbewust toch al beslist wie de knapste SCer is
Jij!quote:Op woensdag 30 december 2009 00:03 schreef Maisnon het volgende:
Lijkt me duidelijk, ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:03 schreef Maisnon het volgende:
phpmystylequote:Op woensdag 30 december 2009 00:03 schreef Maisnon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nergens voor nodig, gewoon eerlijk zijn en je intenties duidelijk maken, maakt het allemaal veel minder onzekerquote:
Ik volg je niet echt?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geziene je leeftijd en het feit dat ik je iedere avond hier zie, kan ik me daar wel wat bij voorstellen.
En nee, ik heb niet de insteek van laat pubers maar pubers zijn, ik zie verloedering (oud-Hollands woord, ken je vast niet.)
Dat zeg je ook alleen maar omdat je net hebt gehoord dat hij rijk is.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:05 schreef Maisnon het volgende:Omg Maisnon en seagal, sitting in a treeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben nou eenmaal een golddigger.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je net hebt gehoord dat hij rijk is.
Sorry, maar dat ben ik totaal niet met je eens. Gaan we het ook niet over eens worden.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, gewoon eerlijk zijn en je intenties duidelijk maken, maakt het allemaal veel minder onzeker![]()
Ik merk het.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal een golddigger.
Autisten beweren altijd dat ze rijk zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je net hebt gehoord dat hij rijk is.
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:05 schreef Maisnon het volgende:Ben ik het mee eens, hij is ook nog eens super smooth. Toffe jongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat komt wel als je dadelijk volwassen bentquote:Op woensdag 30 december 2009 00:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sorry, maar dat ben ik totaal niet met je eens. Gaan we het ook niet over eens worden.
Vergeet mij alvast maar dan.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Als iedereen nu even zijn saldo post kan ik even kijken waar ik achteraan moet.
Eerste keer dat ik Maisnon zie hosselen.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:08 schreef Maisnon het volgende:
Ik moet wel iets meer dan looks hebben
Maar qua looks zit het bij die beste jongen goed![]()
Ik wilde net zeggen.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik Maisnon zie hosselen.
ze is dronkenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik Maisnon zie hosselen.
T. Bird.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik zie nu pas dat die duif in wd's UI er uit ziet als B.A.
nooit goed naar gekeken
Ik ga een goed woordje voor je doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:10 schreef Maisnon het volgende:
nooit goed naar gekeken
is dat geen fazant?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:10 schreef Maisnon het volgende:
nooit goed naar gekeken
Ik msn niet met jullie maar ik zou zeggen, RickoKun, omdat iemand ooit concludeerde dat hij op mij leek, en een groter compliment kan een user niet krijgen.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:03 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb ook mn volwassen input al gegeven hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 00:11 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat een puberaal gekwijl hier zeg
Even wat volwassen mannen input:
Veeg me op. Schiet me lek.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik msn niet met jullie maar ik zou zeggen, RickoKun, omdat iemand ooit concludeerde dat hij op mij leek, en een groter compliment kan een user niet krijgen.
Ik weet, ik was net te laat!quote:Op woensdag 30 december 2009 00:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook mn volwassen input al gegeven hoor
Ik ga morgen alquote:Op woensdag 30 december 2009 00:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nu al zin in de treinreis van zondag
Tenzij je Fas heet.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:14 schreef Allure_ het volgende:
Mensen moeten wel iemand van het andere geslacht kiezen.
Wij gaan donderdag en vrijdag met de autoquote:Op woensdag 30 december 2009 00:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik weet, ik was net te laat!
[..]
Ik ga morgen al
Ik ken hier geen mannelijke users van hoofdquote:Op woensdag 30 december 2009 00:14 schreef Allure_ het volgende:
Ik maar een beetje, valt wel me hoeveel eigenlijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij gaan donderdag en vrijdag met de auto
Heb wel zin in oud en nieuw
Jij kunt voor Ado kiezenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ken hier geen mannelijke users van hoofd
O jawel, Zh
Seagal, ook een van de weinige die ik iets beter ken.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:14 schreef Allure_ het volgende:
Telt die mee dan?quote:
Nee die ik postequote:
Je hebt dan ook geen FoBo, dus je kunt niet eens meedoen, maar tussen de regels doorlezend heb ik naar aanleiding van je meet met BT wel een redelijke indruk in mijn hoofd.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:17 schreef Skylark. het volgende:
Ik doe niet mee aan dit soort vleselijke keuringen.
Jij doet me altijd aan 4everblabla en gers denken. Ook de toegevoegde waarde van een zak hooiquote:
Vertel het me eens, ouwe makker.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hebt dan ook geen FoBo, dus je kunt niet eens meedoen, maar tussen de regels doorlezend heb ik naar aaneiding van je meet met BT wel een redelijke indruk in mijn hoofd.
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij doet me altijd aan 4everblabla en gers denken. Ook de toegevoegde waarde van een zak hooi. Niemand die op je reageert, en gewoon stug door posten.
No offence verder, he.
4ebe is wel tofquote:Op woensdag 30 december 2009 00:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij doet me altijd aan 4everblabla en gers denken. Ook de toegevoegde waarde van een zak hooi. Niemand die op je reageert, en gewoon stug door posten.
No offence verder, he.
Och, ik kan ook net als iedereen Lamon. stuk schelden maar ik vind dat een beetje overbodig.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
No offence verder, he.
Iemand zonder fobo kan ook gewoon een mening hebben hoor, vind dat altijd zo'n flauwekulquote:Op woensdag 30 december 2009 00:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hebt dan ook geen FoBo, dus je kunt niet eens meedoen, maar tussen de regels doorlezend heb ik naar aaneiding van je meet met BT wel een redelijke indruk in mijn hoofd.
Mensen die pestenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Och, ik kan ook net als iedereen Lamon. stuk schelden maar ik vind dat een beetje overbodig.
Daar heb je een goed puntquote:Op woensdag 30 december 2009 00:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Och, ik kan ook net als iedereen Lamon. stuk schelden maar ik vind dat een beetje overbodig.
Ik ken niet genoeg scheldwoorden daarvoorquote:Op woensdag 30 december 2009 00:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik reageer wel vaak op Sinitiquote:Op woensdag 30 december 2009 00:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik denk dat 'afgeneukte mol' aardig voldoet.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ken niet genoeg scheldwoorden daarvoor
Iedereen? Volgens mij zijn er hier ook paar die hem gewoon kunnen negeren.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kijk zie je ik wordt niet helemaal genegeerd!quote:Op woensdag 30 december 2009 00:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik reageer wel vaak op Siniti
Pfff, dat zeg je enkel om je onzekerheid te verbergen. Op jouw leeftijd zou dat niet meer nodig hoeven zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Iemand zonder fobo kan ook gewoon een mening hebben hoor, vind dat altijd zo'n flauwekul
Kunnen ja, maar het doen dat is een tweedequote:Op woensdag 30 december 2009 00:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Iedereen? Volgens mij zijn er hier ook paar die hem gewoon kunnen negeren.
Ik zou best wel medelijden hebben als je echt alles zou menen, maar daar ben ik nog niet over uit.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Pfff, dat zeg je enkel om je onzekerheid te verbergen. Op jouw leeftijd zou dat niet meer nodig hoeven zijn.
Ook dat gebeurt.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kunnen ja, maar het doen dat is een tweede
In die oekoequote:Op woensdag 30 december 2009 00:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
Net als Dennis Rommedahl, wat een goal!
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Pfff, dat zeg je enkel om je onzekerheid te verbergen. Op jouw leeftijd zou dat niet meer nodig hoeven zijn.
Oh, ik zie dit soort opmerkingen vaak staan, maar het is altijd gezellig druk als ik meedoe.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat denken er wel meer ja. Ik snap nog steeds niet hoe iemand dat erin ziet.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het een tiet met ducttape was
knokkels met wolverine nagel-klauw-dingen eroverquote:Op woensdag 30 december 2009 00:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het een tiet met ducttape was
Ik wil dat nietquote:Op woensdag 30 december 2009 00:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik wil ze ook binnenkortquote:
Dat zwarte lijntje links heft deze theorie wel op ja, maar als je alleen de rechterhelft ziet is het gewoon een geducttapete tiet!quote:Op woensdag 30 december 2009 00:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat denken er wel meer ja. Ik snap nog steeds niet hoe iemand dat erin ziet.
Wat?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
knokkels met wolverine nagel-klauw-dingen erover
Truequote:Op woensdag 30 december 2009 00:27 schreef Hoogstaande het volgende:
Sleutelbeen met bandje eroverheen toch?
Dat zou wel een fucked up tiet zijn, seriously.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat zwarte lijntje links heft deze theorie wel op ja, maar als je alleen de rechterhelft ziet is het gewoon een geducttapete tiet!
HAHAHAquote:Op woensdag 30 december 2009 00:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik dacht bij de TT aan;
[ afbeelding ]
Duidelijkquote:Op woensdag 30 december 2009 00:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mijn UI
Maisnon heeft het daar ergens uitgetekend.
Hihi, ik heb je beet want dit was ook mijn bedoelingquote:Op woensdag 30 december 2009 00:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik dacht bij de TT aan;
[ afbeelding ]
Mja, als je weet wat het is, is het ook moeilijker er iets anders n te zien, als je het niet had geweten, had je het misschien wel kunnen zienquote:Op woensdag 30 december 2009 00:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat zou wel een fucked up tiet zijn, seriously.
Heb maar medelijden, alles zonder knipoog of lach-smiley meen ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zou best wel medelijden hebben als je echt alles zou menen, maar daar ben ik nog niet over uit.
Dat is wel zo ja. Hoezeer ik ook mijn best doe, ik zie het echt niet. Zelfs niet nadat iemand ooit eens in mijn fobo had uitgetekend hoe je de tiet met tape erin zou moeten zien.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, als je weet wat het is, is het ook moeilijker er iets anders n te zien, als je het niet had geweten, had je het misschien wel kunnen zien
Ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:30 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind het een lelijke UI, trouwens. Ik heb gemerkt dat het deels aan de PI ligt hoe ik iemand beoordeel.
quote:
Ik zie je tiet ook niet hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 00:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Hoezeer ik ook mijn best doe, ik zie het echt niet. Zelfs niet nadat iemand ooit eens in mijn fobo had uitgetekend hoe je de tiet met tape erin zou moeten zien.
En de PI en UI hebben wat precies met elkaar te maken?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:30 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind het een lelijke UI, trouwens. Ik heb gemerkt dat het deels aan de PI ligt hoe ik iemand beoordeel.
Wat heeft de PI ineens met deze discussie te maken?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:30 schreef Skylark. het volgende:
Ooh. btw of je bent een kloon van Biels, of zo niet, dan passen jullie perfect bij elkaar.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Hoezeer ik ook mijn best doe, ik zie het echt niet. Zelfs niet nadat iemand ooit eens in mijn fobo had uitgetekend hoe je de tiet met tape erin zou moeten zien.
Gelukkig ik ben niet de enigequote:Op woensdag 30 december 2009 00:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zie je tiet ook niet hoor
Waarom moet zoiets nou van jou komen?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ooh. btw of je bent een kloon van Biels, of zo niet, dan passen jullie perfect bij elkaar.
Zomaar een willekeurige conclusie, vlak voor nieuwjaar.
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:34 schreef Skylark. het volgende:
oh hahahahahaha ik schreef PI ipv UI hoe dom van mij logies dat jullie dat niet snapten XD
You jealous. I can tell.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ooh. btw of je bent een kloon van Biels, of zo niet, dan passen jullie perfect bij elkaar.
Zit jij op de basisschool?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom heb ik jou niet op msn, jij bent grappig.quote:
maar wat nou dan als je geen UI hebtquote:Op woensdag 30 december 2009 00:34 schreef Skylark. het volgende:
oh hahahahahaha ik schreef PI ipv UI hoe dom van mij logies dat jullie dat niet snapten XD
Ik bewaar mezelf voor msn tot na het huwelijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom heb ik jou niet op msn, jij bent grappig.
Dan tel je sowieso niet mee.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
maar wat nou dan als je geen UI hebt
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik bewaar mezelf voor msn tot na het huwelijk.
Slet, voeg niet iedereen toequote:Op woensdag 30 december 2009 00:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom heb ik jou niet op msn, jij bent grappig.
Met 1 tiet. In het midden.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:37 schreef Skylark. het volgende:
Ik zie er trouwens een soort Warrior Woman met een Borat-string in:
[ afbeelding ]
Tof msn plaatje.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik bewaar mezelf voor msn tot na het huwelijk.
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:37 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, die andere zit er ook maar het perspectief klopt niet in m'n vlugge paintje.quote:
Een tiet! Ik wist het wel!quote:Op woensdag 30 december 2009 00:37 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wou er niet over beginnen.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik werd overigens weer ruim vertegenwoordigd in Top2000 a gogo.
Naar he?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom moet zoiets nou van jou komen?
watquote:Op woensdag 30 december 2009 00:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik werd overigens weer ruim vertegenwoordigd in Top2000 a gogo.
Je bent goud waard deze dagen, even RBF uitzetten.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:40 schreef wolvendagen het volgende:
R.E.M. - The One I Love komt zo.
Spugen mensen jou wel eens uit?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Naar he?
Ik vind het ook niet makkelijk, dat altijd gelijk hebben.
Wil je de rest van het uur ook weten?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bent goud waard deze dagen, even RBF uitzetten.
Ik ben in ieder geval niet zijn kloon.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Naar he?
De afkeer die ik eerst tegen je had begint te veranderen in medelijden. Ik ben er nog niet uit of dat positief is of niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Naar he?
In brabant wouwen we ook altijd.quote:
Graag ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Spugen mensen jou wel eens uit?
[..]
Wil je de rest van het uur ook weten?
Ik linkte er net al naar ja. Je bent echt goed.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:41 schreef Maisnon het volgende:
ik heb griekjeee een keer gereconstrueerd uit dat UI
Hierna:quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:42 schreef Maisnon het volgende:
Ik had echt zo'n fucked up geluiden gemaakt net in Ableton
Eerste driequote:Op woensdag 30 december 2009 00:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hierna:
Les Poppys - Non Non Rien N'a Changé.
Golden Earring - She Flies On Strange Wings.
Acda & De Munnik - Ren Lenny Ren.
Coldplay - The Hardest Part.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Die is geweldigquote:Op woensdag 30 december 2009 00:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, mensen zijn gek op me, alleeen ik moet het altijd via derden horen.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga even bier halen voor mijn vriend die een film aan het kijken is die ik niet wil zienCute. Die UI dan he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Ren Lenny Renquote:Op woensdag 30 december 2009 00:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hierna:
Les Poppys - Non Non Rien N'a Changé.
Acda & De Munnik - Ren Lenny Ren.
Coldplay - The Hardest Part.
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga even bier halen voor mijn vriend die een film aan het kijken is die ik niet wil zienIk zie zo'n a4-tje met ezelsoor een roze driehoekje een blauw vierkantje en een groen rondjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit nummer is kankerbaas Gquote:Op woensdag 30 december 2009 00:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eerste drie.
NON NON NE RIEN A CHANGE, TOUT TOUT A CONTINUE.
Ja, ik heb geen goede webiconquote:Op woensdag 30 december 2009 00:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zie zo'n a4-tje met ezelsoor een roze driehoekje een blauw vierkantje en een groen rondje
Ja hequote:
Ik wist het van Sam Cooke. Aretha Franklin was al nieuw voor mij maar dat het terugging tot Sinatra, BIng Crosby en een Engels liedje uit 1922 had ik niet verwacht neequote:Op woensdag 30 december 2009 00:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Try a little tenderness.
Ik had niet gedacht dat zoveel artiesten hem voor gegaan waren.
Die is ookquote:Op woensdag 30 december 2009 00:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen goede webicon
Ik kan mn webbrownie niet zo gauw vinden, zal nog eens even kijken
[..]
Ja he
Maar dies dus weer tijdelijk, ben te gehecht aan mijn brownie
Neuh. Volgend uur komt Celine Dion... met... My Heart Will Go On. Kan iemand dat wijf dr bakkes snoeren?!quote:
Autisme, it's such an evil thingquote:Op woensdag 30 december 2009 00:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die is ook![]()
Ik moet altijd even wennen als users wisselen van ui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |