Dat overduidelijke breezer-hoeren hoofd, maar het is allemaal persoonlijke smaak he?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat vind je er zogenaamd lelijk aan dan?
Wij moeten trouwen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:43 schreef Allure_ het volgende:
AHahahaha ik moet echt zo hard lachen om wd.
Echt, waar ben je al die tijd geweest mijn ware liefde.
Good reason, Jesus is back.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat overduidelijke breezer-hoeren hoofd, maar het is allemaal persoonlijke smaak he?
Haar haargrens is in ieder geval nog intact.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat overduidelijke breezer-hoeren hoofd, maar het is allemaal persoonlijke smaak he?
Nee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haar haargrens is in ieder geval nog intact.
AIN'T i THE CUTEST THING YOU'VE EVER SEEN?quote:
Allesbehalve.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
WD is volgens mij het mooiste meisje hier in de sc...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daar ga je te ver. The Beatles is gewoon feitelijk ende objectief slechte muziek.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor muziek, als je iets niet mooi vindt, kun je nog wel horen dat het goede muziek is bv...
Kijk maar uit, als je aardig blijft doen kom je dadelijk in zijn waslijst aan (wederzijdse?) favoriete FoK!-kers.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee.
Je kan best zeggen dat iets niet je smaak is, maar echt LELIJK is redelijk rechtlijnig.
Dat geldt ook voor muziek, als je iets niet mooi vindt, kun je nog wel horen dat het goede muziek is bv...
Zo geweldig zie je er nou ook weer niet uit schatquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
AIN'T i THE CUTEST THING YOU'VE EVER SEEN?
Nee, serieus, als ik buiten knap en rijk ook nog aardig was, was ik perfect geweest.
qftquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Daar ga je te ver. The Beatles is gewoon feitelijk ende objectief slechte muziek.
Als kanker een gezicht had....quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, serieus, als ik buiten knap en rijk ook nog aardig was, was ik perfect geweest.
WAT?!?!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb het niet over ALLE muziek, ik heb het over GOEDE muziek. Als je niet van coutry houdt, kun jee van bepaalde nummers nog wel horen dat zeq ua muziek en zangstem bv goed in elkaar zittenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Daar ga je te ver. The Beatles is gewoon feitelijk ende objectief slechte muziek.
Alsof jij geld hebt manquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat kan niet over The Beatles!!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over ALLE muziek, ik heb het over GOEDE muziek. Als je niet van coutry houdt, kun jee van bepaalde nummers nog wel horen dat zeq ua muziek en zangstem bv goed in elkaar zitten
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alsof jij geld hebt man. Wedden dat je FoK!'t in de bibliotheek? Die gleuf waarin je om het halfuur je euro ingooit is de enige spleet die je ooit hebt gezien.
/agreequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef ynuhh het volgende:
[..]
WD is volgens mij het mooiste meisje hier in de sc...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |