Allesbehalve.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat overduidelijke breezer-hoeren hoofd, maar het is allemaal persoonlijke smaak he?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat overduidelijke breezer-hoeren hoofd, maar het is allemaal persoonlijke smaak he?
WD is volgens mij het mooiste meisje hier in de sc...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daar ga je te ver. The Beatles is gewoon feitelijk ende objectief slechte muziek.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor muziek, als je iets niet mooi vindt, kun je nog wel horen dat het goede muziek is bv...
Kijk maar uit, als je aardig blijft doen kom je dadelijk in zijn waslijst aan (wederzijdse?) favoriete FoK!-kers.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee.
Je kan best zeggen dat iets niet je smaak is, maar echt LELIJK is redelijk rechtlijnig.
Dat geldt ook voor muziek, als je iets niet mooi vindt, kun je nog wel horen dat het goede muziek is bv...
Zo geweldig zie je er nou ook weer niet uit schatquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
AIN'T i THE CUTEST THING YOU'VE EVER SEEN?
Nee, serieus, als ik buiten knap en rijk ook nog aardig was, was ik perfect geweest.
qftquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Daar ga je te ver. The Beatles is gewoon feitelijk ende objectief slechte muziek.
Als kanker een gezicht had....quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, serieus, als ik buiten knap en rijk ook nog aardig was, was ik perfect geweest.
WAT?!?!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb het niet over ALLE muziek, ik heb het over GOEDE muziek. Als je niet van coutry houdt, kun jee van bepaalde nummers nog wel horen dat zeq ua muziek en zangstem bv goed in elkaar zittenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Daar ga je te ver. The Beatles is gewoon feitelijk ende objectief slechte muziek.
Alsof jij geld hebt manquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat kan niet over The Beatles!!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over ALLE muziek, ik heb het over GOEDE muziek. Als je niet van coutry houdt, kun jee van bepaalde nummers nog wel horen dat zeq ua muziek en zangstem bv goed in elkaar zitten
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alsof jij geld hebt man. Wedden dat je FoK!'t in de bibliotheek? Die gleuf waarin je om het halfuur je euro ingooit is de enige spleet die je ooit hebt gezien.
/agreequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef ynuhh het volgende:
[..]
WD is volgens mij het mooiste meisje hier in de sc...
Een 9.8, ik doe het ermee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo geweldig zie je er nou ook weer niet uit schat
WD ziet er inderdaad zowel met als zonder make-up knap uit jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef ynuhh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
WD ziet er inderdaad zowel met als zonder make-up knap uit ja
9.8 is zwaar overdreven. Ik heb ook foto's waarvoor ik een 10 zou krijgen, die zijn niet representatief.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een 9.8, ik doe het ermee.
(Roteigenschap he, arrogant gedrag omdat je altijd de beste wilt zijn? Het is net alsof we in klb zitten...oh, dat zitten we ook..)
Neehoor, jijquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je vergeet een 0?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Op een schaal van 100 misschien.
Probeer haar fotoboek anders eens.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit foto's gezien van Allure, dus ik kan er niet over oordelen.
Matige comeback, aangezien ik allang heb gelezen dat je mijn posthistorie aan het bekijken bent geweest in the past time, en weet dat ik 3 laptops heb.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alsof jij geld hebt man. Wedden dat je FoK!'t in de bibliotheek? Die gleuf waar je om het halfuur je euro ingooit is de enige spleet die je ooit hebt gezien.
Oh, mooi zeg.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Probeer haar fotoboek anders eens.
Ik weet dat je er eentje bij het grofvuil had zien liggen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Matige comeback, aangezien ik allang heb gelezen dat je mijn posthistorie aan het bekijken bent geweest in the past time, en weet dat ik 3 laptops heb.
En mijn problemen niet bij seks liggen, maar bij het geen relatiemateriaal zijn, dat kickt trouwens in zo rond je 26-ste.
Maar wel lekkahquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:54 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil niet over Luur praten.
Straks word ik ook nog als breezer hoeren hoofd bestempeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |