Ik weet, ik was net te laat!quote:Op woensdag 30 december 2009 00:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook mn volwassen input al gegeven hoor
Ik ga morgen alquote:Op woensdag 30 december 2009 00:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nu al zin in de treinreis van zondag
Tenzij je Fas heet.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:14 schreef Allure_ het volgende:
Mensen moeten wel iemand van het andere geslacht kiezen.
Wij gaan donderdag en vrijdag met de autoquote:Op woensdag 30 december 2009 00:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik weet, ik was net te laat!
[..]
Ik ga morgen al
Ik ken hier geen mannelijke users van hoofdquote:Op woensdag 30 december 2009 00:14 schreef Allure_ het volgende:
Ik maar een beetje, valt wel me hoeveel eigenlijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij gaan donderdag en vrijdag met de auto
Heb wel zin in oud en nieuw
Jij kunt voor Ado kiezenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ken hier geen mannelijke users van hoofd
O jawel, Zh
Seagal, ook een van de weinige die ik iets beter ken.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:14 schreef Allure_ het volgende:
Telt die mee dan?quote:
Nee die ik postequote:
Je hebt dan ook geen FoBo, dus je kunt niet eens meedoen, maar tussen de regels doorlezend heb ik naar aanleiding van je meet met BT wel een redelijke indruk in mijn hoofd.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:17 schreef Skylark. het volgende:
Ik doe niet mee aan dit soort vleselijke keuringen.
Jij doet me altijd aan 4everblabla en gers denken. Ook de toegevoegde waarde van een zak hooiquote:
Vertel het me eens, ouwe makker.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hebt dan ook geen FoBo, dus je kunt niet eens meedoen, maar tussen de regels doorlezend heb ik naar aaneiding van je meet met BT wel een redelijke indruk in mijn hoofd.
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij doet me altijd aan 4everblabla en gers denken. Ook de toegevoegde waarde van een zak hooi. Niemand die op je reageert, en gewoon stug door posten.
No offence verder, he.
4ebe is wel tofquote:Op woensdag 30 december 2009 00:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij doet me altijd aan 4everblabla en gers denken. Ook de toegevoegde waarde van een zak hooi. Niemand die op je reageert, en gewoon stug door posten.
No offence verder, he.
Och, ik kan ook net als iedereen Lamon. stuk schelden maar ik vind dat een beetje overbodig.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
No offence verder, he.
Iemand zonder fobo kan ook gewoon een mening hebben hoor, vind dat altijd zo'n flauwekulquote:Op woensdag 30 december 2009 00:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hebt dan ook geen FoBo, dus je kunt niet eens meedoen, maar tussen de regels doorlezend heb ik naar aaneiding van je meet met BT wel een redelijke indruk in mijn hoofd.
Mensen die pestenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Och, ik kan ook net als iedereen Lamon. stuk schelden maar ik vind dat een beetje overbodig.
Daar heb je een goed puntquote:Op woensdag 30 december 2009 00:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Och, ik kan ook net als iedereen Lamon. stuk schelden maar ik vind dat een beetje overbodig.
Ik ken niet genoeg scheldwoorden daarvoorquote:Op woensdag 30 december 2009 00:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik reageer wel vaak op Sinitiquote:Op woensdag 30 december 2009 00:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik denk dat 'afgeneukte mol' aardig voldoet.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ken niet genoeg scheldwoorden daarvoor
Iedereen? Volgens mij zijn er hier ook paar die hem gewoon kunnen negeren.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kijk zie je ik wordt niet helemaal genegeerd!quote:Op woensdag 30 december 2009 00:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik reageer wel vaak op Siniti
Pfff, dat zeg je enkel om je onzekerheid te verbergen. Op jouw leeftijd zou dat niet meer nodig hoeven zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Iemand zonder fobo kan ook gewoon een mening hebben hoor, vind dat altijd zo'n flauwekul
Kunnen ja, maar het doen dat is een tweedequote:Op woensdag 30 december 2009 00:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Iedereen? Volgens mij zijn er hier ook paar die hem gewoon kunnen negeren.
Ik zou best wel medelijden hebben als je echt alles zou menen, maar daar ben ik nog niet over uit.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Pfff, dat zeg je enkel om je onzekerheid te verbergen. Op jouw leeftijd zou dat niet meer nodig hoeven zijn.
Ook dat gebeurt.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kunnen ja, maar het doen dat is een tweede
In die oekoequote:Op woensdag 30 december 2009 00:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
Net als Dennis Rommedahl, wat een goal!
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Pfff, dat zeg je enkel om je onzekerheid te verbergen. Op jouw leeftijd zou dat niet meer nodig hoeven zijn.
Oh, ik zie dit soort opmerkingen vaak staan, maar het is altijd gezellig druk als ik meedoe.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Iedereen? Volgens mij zijn er hier ook paar die hem gewoon kunnen negeren.
Dat denken er wel meer ja. Ik snap nog steeds niet hoe iemand dat erin ziet.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het een tiet met ducttape was
knokkels met wolverine nagel-klauw-dingen eroverquote:Op woensdag 30 december 2009 00:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het een tiet met ducttape was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |