Ik weet, ik was net te laat!quote:Op woensdag 30 december 2009 00:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook mn volwassen input al gegeven hoor
Ik ga morgen alquote:Op woensdag 30 december 2009 00:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nu al zin in de treinreis van zondag
Tenzij je Fas heet.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:14 schreef Allure_ het volgende:
Mensen moeten wel iemand van het andere geslacht kiezen.
Wij gaan donderdag en vrijdag met de autoquote:Op woensdag 30 december 2009 00:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik weet, ik was net te laat!
[..]
Ik ga morgen al
Ik ken hier geen mannelijke users van hoofdquote:Op woensdag 30 december 2009 00:14 schreef Allure_ het volgende:
Ik maar een beetje, valt wel me hoeveel eigenlijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij gaan donderdag en vrijdag met de auto
Heb wel zin in oud en nieuw
Jij kunt voor Ado kiezenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ken hier geen mannelijke users van hoofd
O jawel, Zh
Seagal, ook een van de weinige die ik iets beter ken.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:14 schreef Allure_ het volgende:
Telt die mee dan?quote:
Nee die ik postequote:
Je hebt dan ook geen FoBo, dus je kunt niet eens meedoen, maar tussen de regels doorlezend heb ik naar aanleiding van je meet met BT wel een redelijke indruk in mijn hoofd.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:17 schreef Skylark. het volgende:
Ik doe niet mee aan dit soort vleselijke keuringen.
Jij doet me altijd aan 4everblabla en gers denken. Ook de toegevoegde waarde van een zak hooiquote:
Vertel het me eens, ouwe makker.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hebt dan ook geen FoBo, dus je kunt niet eens meedoen, maar tussen de regels doorlezend heb ik naar aaneiding van je meet met BT wel een redelijke indruk in mijn hoofd.
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij doet me altijd aan 4everblabla en gers denken. Ook de toegevoegde waarde van een zak hooi. Niemand die op je reageert, en gewoon stug door posten.
No offence verder, he.
4ebe is wel tofquote:Op woensdag 30 december 2009 00:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij doet me altijd aan 4everblabla en gers denken. Ook de toegevoegde waarde van een zak hooi. Niemand die op je reageert, en gewoon stug door posten.
No offence verder, he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |