Je hoofd!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Argh, je beledigde me. SHUN ON SHUN ON!
Gelukkig ben jij moeders mooiste. Maar dat is alleen omdat je moeders enige bent. Hè, lelijke rolmops.
Ik wil graag vomiteren in de buurt van jouw ogen.quote:
Dat wijf zit bij mij in de klas.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:30 schreef Allure_ het volgende:
Ahahahaha ik moest echt keihard lachen om de foto die wd postte![]()
![]()
.
Saw that one too, op Lowlands. Heb je Blood Banks live als mp3, if not: hebben?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ja ik ging naar je hyves en toen zag ik het en toen moest ik er aan denken
Had ooit zo'n suuuupermoooie hartverscheurende live versie gezien, en toen wilde ik em zelf proberen te spelen. maar dan moet je je gitaar heel erg raar stemmen en dat trokken mn snaren niet meer toen ik ze terugzette
Ken je memesquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom de TT? Kom je iets tekort?
Ja, van Timmy Turner, die Sylvester Stallone daaruit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:31 schreef Maisnon het volgende:
ja die laatste foto wtf die rechter is een cartoon
Joh, ik lul me nu kapot, kom niet meer bij.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:31 schreef Trollface. het volgende:
Nog maar een keer dan, for the lulz:
http://beta.frontpage.fok.nl/
http://beta.games.fok.nl/
http://beta.sport.fok.nl/
Crimson Chin.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, van Timmy Turner, die Sylvester Stallone daaruit.
Als je toch moet kotsen, doe dat dan liggend, dan bedekt het je gezicht.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil graag vomiteren in de buurt van jouw ogen.
Mijn wangen doen pijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:33 schreef Allure_ het volgende:
HAHAHAHA als je toch zo'n gezicht hebt![]()
!
Auw m'n buik.
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_meme
Wd is een mooie meid, niet zo flauw doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je toch moet kotsen, doe dat dan liggend, dan bedekt het je gezicht.
Da's beter.
Deze?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:35 schreef Skylark. het volgende:
Als Lakitu hier nu was vroeg ik hem dat plaatje van dat kikkermeisje op te zoeken.
Ik ben aan de chocolade geslagen. Maar alleen omdat het weer zover isquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Ik ben niet zo bij en dat wil ik ook niet zijn, flauwekul allemaal
En!
Ik wil iets eten, wat?
Filet met toast of kaas en salami op kadetjes uit de oven.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Ik ben niet zo bij en dat wil ik ook niet zijn, flauwekul allemaal
En!
Ik wil iets eten, wat?
Ik ben meer fan van de paarsequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:35 schreef Siniti het volgende:
En nu weer On Topic:
Wat was De Rode Ridder een ongelooflijke held zeg.
Je bent donderdag/vrijdag klaar met die onzin hoop ik.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben aan de chocolade geslagen. Maar alleen omdat het weer zover is.
Sssst, je verklapt mn geheim !quote:
Oquote:
We hebben ook nog rosbief liggen en slavinkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Filet met toast of kaas en salami op kadetjes uit de oven.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je toch moet kotsen, doe dat dan liggend, dan bedekt het je gezicht.
Da's beter.
Ben jij nog steeds onder de veronderstelling dat jonge mensjes beschermd moeten worden?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wd is een mooie meid, niet zo flauw doen.
Je hebt wilde plannenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bent donderdag/vrijdag klaar met die onzin hoop ik.
JA WANT ZO BEN IK!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds onder de veronderstelling dat jonge mensjes beschermd moeten worden?
Ze slaan elkaar de tyfus in, en filmen het dan op hun mobieltje, onschuldige jongeren bestaan bijna niet meer, dus je hoeft ze niet met respect te behandelen hoor, ze zijn zelf ook niet fatsoenlijk naar ouderen toe.
Wat vind je er zogenaamd lelijk aan dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds onder de veronderstelling dat jonge mensjes beschermd moeten worden?
Ze slaan elkaar de tyfus in, en filmen het dan op hun mobieltje, onschuldige jongeren bestaan bijna niet meer, dus je hoeft ze niet met respect te behandelen hoor, ze zijn zelf ook niet fatsoenlijk naar ouderen toe.
Daar gaat het niet om, ik vind het gewoon onzin om te gaan roepen dat iemadn lelijk is als dat overduidelijk niet zo is. Hetzelfde geldt overigens andersom, jij bent ook geen lelijke vent, alleen zou je wat minder moeten poseren op je foto's. (Lees: minder rare gezichten trekken)quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik vind een wit jurkje je gewoon mooi staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |