Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee Allure, dat wil jij niet meemaken. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ].
chill thx!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jackass, net voorbij. Nu Nitro Circus.
Ja.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee jouw bakkes trek volle zalen, miskraam.
Doe je een topic report als ik zeg dat ik mijn hond nog van je af zou trappen? Puke in my mouth. You ugly cocksuckahhh.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik vind niet dat je dat apart hoeft te vermelden, WD. Daar ben ik veel te bescheiden voor.
Daarom heb je maar 6 foto's van jezelf in je fobo staan. Newsflash: Op de 2e lijk je op een gesmolten inktvis.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik vind niet dat je dat apart hoeft te vermelden, WD. Daar ben ik veel te bescheiden voor.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daarom heb je maar 6 foto's van jezelf in je fobo staan. Newsflash: Op de 2e lijk je op een gesmolten inktvis.
DAT MOET IK ZIENquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daarom heb je maar 6 foto's van jezelf in je fobo staan. Newsflash: Op de 2e lijk je op een gesmolten inktvis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft onze goede vrind een kindeke verwekt bij een negroide vrouw!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:HAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft onze goede vrind een kindeke verwekt bij een negroide vrouw!
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Come on skinny love just last the year.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb door Skinny Love 2 snaren laten springen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Bek, uprising van the evil dead!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe je een topic report als ik zeg dat ik mijn hond nog van je af zou trappen? Puke in my mouth. You ugly cocksuckahhh.
ja ik ging naar je hyves en toen zag ik het en toen moest ik er aan denkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Come on skinny love just last the year.
Als onafhankelijke verteller van dit sprookje wil ik je vertellen WD dat het nu de bedoeling is dat jij vraagt 'wat vertelt?' zodat Mysterieuze Lamon mysterieus kan doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bek, uprising van the evil dead!
Ik moet kotsen iedere keer dat ik per ongeluk je FoBo aanklik omdat ik hoop dat iemand het je vertelt.
Argh, je beledigde me. SHUN ON SHUN ON!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bek, uprising van the evil dead!
Ik moet kotsen iedere keer dat ik per ongeluk je FoBo aanklik omdat ik hoop dat iemand het je vertelt.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als onafhankelijke verteller van dit sprookje wil ik je vertellen WD dat het nu de bedoeling is dat jij vraagt 'wat vertelt?' zodat Mysterieuze Lamon mysterieus kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |