Ooh. btw of je bent een kloon van Biels, of zo niet, dan passen jullie perfect bij elkaar.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Hoezeer ik ook mijn best doe, ik zie het echt niet. Zelfs niet nadat iemand ooit eens in mijn fobo had uitgetekend hoe je de tiet met tape erin zou moeten zien.
Gelukkig ik ben niet de enigequote:Op woensdag 30 december 2009 00:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zie je tiet ook niet hoor
Waarom moet zoiets nou van jou komen?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ooh. btw of je bent een kloon van Biels, of zo niet, dan passen jullie perfect bij elkaar.
Zomaar een willekeurige conclusie, vlak voor nieuwjaar.
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:34 schreef Skylark. het volgende:
oh hahahahahaha ik schreef PI ipv UI hoe dom van mij logies dat jullie dat niet snapten XD
You jealous. I can tell.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ooh. btw of je bent een kloon van Biels, of zo niet, dan passen jullie perfect bij elkaar.
Zit jij op de basisschool?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom heb ik jou niet op msn, jij bent grappig.quote:
maar wat nou dan als je geen UI hebtquote:Op woensdag 30 december 2009 00:34 schreef Skylark. het volgende:
oh hahahahahaha ik schreef PI ipv UI hoe dom van mij logies dat jullie dat niet snapten XD
Ik bewaar mezelf voor msn tot na het huwelijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom heb ik jou niet op msn, jij bent grappig.
Dan tel je sowieso niet mee.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
maar wat nou dan als je geen UI hebt
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik bewaar mezelf voor msn tot na het huwelijk.
Slet, voeg niet iedereen toequote:Op woensdag 30 december 2009 00:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom heb ik jou niet op msn, jij bent grappig.
Met 1 tiet. In het midden.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:37 schreef Skylark. het volgende:
Ik zie er trouwens een soort Warrior Woman met een Borat-string in:
[ afbeelding ]
Tof msn plaatje.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik bewaar mezelf voor msn tot na het huwelijk.
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:37 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, die andere zit er ook maar het perspectief klopt niet in m'n vlugge paintje.quote:
Een tiet! Ik wist het wel!quote:Op woensdag 30 december 2009 00:37 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wou er niet over beginnen.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik werd overigens weer ruim vertegenwoordigd in Top2000 a gogo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |