DOE HET LAMON, DOE HET.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Allesbehalve.Geef anders gewoon toe dat je haar afzeikt op haar uiterlijk omdat je haar persoonlijk niet mag...Dit is zwak.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mooie vrouwen horen dat nu eenmaal te doen.
Alleen een echte man zal daar zo doorheen prikken. Letterlijk en figuurlijk.
Het spel.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik playde helemaal niks en er werd nog wel doorheen geprikt
Waarom moeilijk doen als het gemakkelijk kan?
Awh mennnn.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mooie vrouwen horen dat nu eenmaal te doen.
Alleen een echte man zal daar zo doorheen prikken. Letterlijk en figuurlijk.
Geziene je leeftijd en het feit dat ik je iedere avond hier zie, kan ik me daar wel wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet dat je er eentje bij het grofvuil had zien liggen.
Ik ga ook altijd wanhopig naar alle datingsites omdat ik geen tekort heb aan seks.
Lamon.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:03 schreef Maisnon het volgende:
Inmiddels is onbewust toch al beslist wie de knapste SCer is
Jij!quote:Op woensdag 30 december 2009 00:03 schreef Maisnon het volgende:
Lijkt me duidelijk, ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:03 schreef Maisnon het volgende:
phpmystylequote:Op woensdag 30 december 2009 00:03 schreef Maisnon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nergens voor nodig, gewoon eerlijk zijn en je intenties duidelijk maken, maakt het allemaal veel minder onzekerquote:
Ik volg je niet echt?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geziene je leeftijd en het feit dat ik je iedere avond hier zie, kan ik me daar wel wat bij voorstellen.
En nee, ik heb niet de insteek van laat pubers maar pubers zijn, ik zie verloedering (oud-Hollands woord, ken je vast niet.)
Dat zeg je ook alleen maar omdat je net hebt gehoord dat hij rijk is.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:05 schreef Maisnon het volgende:Omg Maisnon en seagal, sitting in a treeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben nou eenmaal een golddigger.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je net hebt gehoord dat hij rijk is.
Sorry, maar dat ben ik totaal niet met je eens. Gaan we het ook niet over eens worden.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, gewoon eerlijk zijn en je intenties duidelijk maken, maakt het allemaal veel minder onzeker![]()
Ik merk het.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal een golddigger.
Autisten beweren altijd dat ze rijk zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je net hebt gehoord dat hij rijk is.
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:05 schreef Maisnon het volgende:Ben ik het mee eens, hij is ook nog eens super smooth. Toffe jongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |