Dat komt wel als je dadelijk volwassen bentquote:Op woensdag 30 december 2009 00:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sorry, maar dat ben ik totaal niet met je eens. Gaan we het ook niet over eens worden.
Vergeet mij alvast maar dan.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Als iedereen nu even zijn saldo post kan ik even kijken waar ik achteraan moet.
Eerste keer dat ik Maisnon zie hosselen.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:08 schreef Maisnon het volgende:
Ik moet wel iets meer dan looks hebben
Maar qua looks zit het bij die beste jongen goed![]()
Ik wilde net zeggen.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik Maisnon zie hosselen.
ze is dronkenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik Maisnon zie hosselen.
T. Bird.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik zie nu pas dat die duif in wd's UI er uit ziet als B.A.
nooit goed naar gekeken
Ik ga een goed woordje voor je doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:10 schreef Maisnon het volgende:
nooit goed naar gekeken
is dat geen fazant?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:10 schreef Maisnon het volgende:
nooit goed naar gekeken
Ik msn niet met jullie maar ik zou zeggen, RickoKun, omdat iemand ooit concludeerde dat hij op mij leek, en een groter compliment kan een user niet krijgen.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:03 schreef Maisnon het volgende:
Inmiddels is onbewust toch al beslist wie de knapste SCer is
Ik heb ook mn volwassen input al gegeven hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 00:11 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat een puberaal gekwijl hier zeg
Even wat volwassen mannen input:
Veeg me op. Schiet me lek.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik msn niet met jullie maar ik zou zeggen, RickoKun, omdat iemand ooit concludeerde dat hij op mij leek, en een groter compliment kan een user niet krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |